UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pidätte ruotsia niin kovana uhkana? En millään usko, että Loreen voittaa. Voittaja on varmasti joku musta hevonen, sellainen joka yllättää meidät kaikki finaalissa. Käärijä on taatusti top kympissä, jos ei jopa viiden parhaan joukossa.
Haluaisin, että Ruotsi jäisi rannalle ruikuttamaan, aina niin varman päälle pelaajana. Eli tippuisi Loreineen finaalista!
Mulla ei ole mitään sinänsä Loreenia vastaan, mutta ärsyttää, että Mer av Dig ei päässyt edustamaan. Tai edes Marcus&Martinus. Niin paljon parempia esityksiä kuin Loreenin väsynyt ja niin nähty vinkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h****n nimikeskustelu tästä tuli?
No en tiijä! Ihan lässynlässyn läätä nykyään noi jutut. Aikuisia ihmisiä, kaiketi?
Mut jos ei ole älliä möllissä niin on väärin vaatia tasokkaampaa juttua.
Yksi hakee huomiota kutsumalla itseään anna-liisoiksi. Outoa ja kummallista.
Voi ei, se on taas tämä tyyppi, jonka on pakko sanoa kaikki asiat kahteen kertaan. Tylsää ja ikävää. Tai sivistyssanoilla kornia ja banaalia.
Mä taisin alunperin täällä käyttää annaliisaa, ehkä.... Kunhan piruilin...mun pomo on n 50v Anna -Liisa, piinkova tiukkis joka ei myönnä fanittavansa ketään eikä mitään ja hymyilee alentuvasti, jos joku kertoo pitävänsä/fanittavansa jotain tunnettua hahmoa.. Kuitenkin itse punastelee ja kihertää joka ukolle. Mistä sitä tietää vaikka päästelisi täällä kierroksia vauvapalstalla...:)
Täällä pyöri keskustelun keskivaiheilla oikeasti sakea gaymies, joka halusi "hoitaa" erästäkin artistia milloin milläkin tavalla.
Kaduttaa, että servasin sen "takaisin Kouvolan motarin rekkaseisakkeelle". Kun tämmönen kouhotus antskujen jutuista.
Joensuun Kimmelin tämänpäiväisen keikan salaisuus selvisi Käärijän päivityksestä. Moni ihmetteli, ettei mitään tiedotusta missään.
Kyseessä opiskelijatapahtuma, lippuja saattaa saada vielä oveltakin, mikäli opiskelijat sen sallivat (=mikäli taroeeksi moni sammunut ennen pääsyään keikkapaikalle)
Käärijän katselukerrat esityksestä on kaukana jäljessä Ruotsin ja Norjan katselukerroista. Eiköhän kisa käydä Ruotsin ja Norjan välillä....
Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃
Aion äänestää finuihin muuten Serbiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃
Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän katselukerrat esityksestä on kaukana jäljessä Ruotsin ja Norjan katselukerroista. Eiköhän kisa käydä Ruotsin ja Norjan välillä....
Finaaliesitys ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.
Itse ainakin tykkään Serbian Luke Blackin viisukappaleesta. 😊
Serbiaa myös tanssijat käytetty aitaan. Jos esiintyis Käärijän kanssa yhdessä, niin käärijä voisi riistoa köysistä
Vierailija kirjoitti:
Serbiaa myös tanssijat käytetty aitaan. Jos esiintyis Käärijän kanssa yhdessä, niin käärijä voisi riistoa köysistä
Riuhtoa
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Tsekkiä.
No onko se hyvä? Päättäkää jo ketä äänestetään.
Tsekki on hyvä kanssa! muistan vaan sestra krasiva siitä 😄 t. Se joka meinasi äänestää Serbiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.
Vauva.fi mainittu informaatiolähteenä Käärijän uusimman julkaisun kommenteissa 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.
Ville Valo nuorena tuli vähän mieleen. Ei se minusta Huono ole. T. Se joka ei äänestä Ruotsia, eikä Norjaa
Käärijän kannattaja olen, sitä en voi äänestää, ellen muuta Kööpenhaminaan ja hae Ruotsin kansalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi mainittu informaatiolähteenä Käärijän uusimman julkaisun kommenteissa 🙈
Jee jee. Torille
Ansku Bergström on muuten Anna-liisa. Ja muistatteko Jussi Vatasen Putouksessa esittåmän "Mie romahan" - Antskun. (Ai kun tuli ikävä sitä hahnoa, se oli sympaattinen 😢)