UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nuo Käärijän kissastoorit. Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei ole kissojen ystävä, mutta Käärijä sai minut pitämään kissoista hieman enemmän. :D Tykkään tuollaisista tavallisista stooreista joita kuka tahansa voisi laittaa. On aitoja eikä pelkkää biisin markkinointia tai yritystä tehdä somesta ammattimaisen näköinen.
Kyllä. Huoleennuin jo täällä aiemmin, että loppuvatko nuo "tavalliset" tarinat. Olin väärässä, onneksi. .😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän mielestä seksikkäin kohta Cha cha cha:ssa? Minun on vaikea sanoa mutta ehkä se kohta kun Käärijä ääntelehtii "yeah yeah yeah" :)
Mulle seksikkäin kohta on ekan kertsin ja tokan säkeistön välissä, kun valot himmenee ja Käärijä kattoo alaviistoon ja avaa kädet. Siis etenkin siinä se vaan huokuu karismaa, läsnäoloa ja sellaista ikonisuutta, että menee jalat alta. Rakastan kans sitä kohtaa just ennen ekaa kertsiä, kun Kärtsä nostaa yhden käden ja kaksi sormea ylös ja kävelee korokkeelle. Aivan totaalinen SLAY, kuten viisupiireissä sanotaan :D
Ja voidaanko hetki puhua siitä, miten hyvin Käärijä liikkuu musiikin tahdissa? Kaikki käsien, vartalon ja jalkojen liikkeet osuu just eikä melkein. Eikä toi jätkä edes hengästy esityksen aikana!
Tämän olen myös huomannut: Käärijä ei todellakaan hengästy esitysten aikana ja esitykset ovat fyysisesti kuitenkin raskaita. Täytyy olla hyvä kunto ja laulutekniikka hallussa.
Ööö..missä kohdassa Käärijän esitys vaati hyvää kuntoa? Sivutamppauksessa ja junan kuskina?
Chachatanssijat hoitivat sen kuntoiluosion?
No kyllä todellakin vaatii kuntoa, mieshän on liikkeessä koko ajan. Koitapa itse vaikka syväkyykätä pari kertaa ja laulaa samalla.
Kaikki eivät ymmärrä, että laulaminen itsessään on jo kova fyysinen suoritus. Sen päälle ihan mikä tahansa tanssi ja liikehdintä tuo vain lisäkuormitusta ja mitä enemmän sitä on, sitä kovempaa kuntoakin se vaatii. Kärtsä tosiaan ei vaikuta yhtään hengästyneeltä tuon suorituksen jälkeen (pelkästään laulaminenkin voi aiheuttaa tätä)
Mutta onhan se Käärijä aika uupuneen ja hengästyneen näköinen siinä viimeisessä kuvassa UMK-esityksen lopussa?
Niin on, kun tarkemmin muistelee. (On muuten aika hottis kohta)
Se on muuten erittäin hyvä kohta. Vertautuu hiukan videon kanveesijuttuihin ja näyttää jostain syystä kuumalta, en tiedä miten onnistuukin. Toivottavasti sama näkyy myös Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän mielestä seksikkäin kohta Cha cha cha:ssa? Minun on vaikea sanoa mutta ehkä se kohta kun Käärijä ääntelehtii "yeah yeah yeah" :)
Mulle seksikkäin kohta on ekan kertsin ja tokan säkeistön välissä, kun valot himmenee ja Käärijä kattoo alaviistoon ja avaa kädet. Siis etenkin siinä se vaan huokuu karismaa, läsnäoloa ja sellaista ikonisuutta, että menee jalat alta. Rakastan kans sitä kohtaa just ennen ekaa kertsiä, kun Kärtsä nostaa yhden käden ja kaksi sormea ylös ja kävelee korokkeelle. Aivan totaalinen SLAY, kuten viisupiireissä sanotaan :D
Ja voidaanko hetki puhua siitä, miten hyvin Käärijä liikkuu musiikin tahdissa? Kaikki käsien, vartalon ja jalkojen liikkeet osuu just eikä melkein. Eikä toi jätkä edes hengästy esityksen aikana!
Tämän olen myös huomannut: Käärijä ei todellakaan hengästy esitysten aikana ja esitykset ovat fyysisesti kuitenkin raskaita. Täytyy olla hyvä kunto ja laulutekniikka hallussa.
Ööö..missä kohdassa Käärijän esitys vaati hyvää kuntoa? Sivutamppauksessa ja junan kuskina?
Chachatanssijat hoitivat sen kuntoiluosion?
No kyllä todellakin vaatii kuntoa, mieshän on liikkeessä koko ajan. Koitapa itse vaikka syväkyykätä pari kertaa ja laulaa samalla.
Kaikki eivät ymmärrä, että laulaminen itsessään on jo kova fyysinen suoritus. Sen päälle ihan mikä tahansa tanssi ja liikehdintä tuo vain lisäkuormitusta ja mitä enemmän sitä on, sitä kovempaa kuntoakin se vaatii. Kärtsä tosiaan ei vaikuta yhtään hengästyneeltä tuon suorituksen jälkeen (pelkästään laulaminenkin voi aiheuttaa tätä)
Mutta onhan se Käärijä aika uupuneen ja hengästyneen näköinen siinä viimeisessä kuvassa UMK-esityksen lopussa?
Niin on, kun tarkemmin muistelee. (On muuten aika hottis kohta)
Se on muuten erittäin hyvä kohta. Vertautuu hiukan videon kanveesijuttuihin ja näyttää jostain syystä kuumalta, en tiedä miten onnistuukin. Toivottavasti sama näkyy myös Liverpoolissa.
Niin vertautuu, viisugaythän pomppii lavalle kuin heinäsirkkalauma.......hothothot
Naurattaa tuo rotukuvaus tuosta Käärijän stooryn kissasta
"Onneksi sfinksit eivät ole kovin valikoivia seuransa suhteen."
😄
Ai Käärijä tykkää kissoista. Pisteet senkun nousee. Kissat kun ovat ihania mutta niitä ei arvosteta ainakaan maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Ai Käärijä tykkää kissoista. Pisteet senkun nousee. Kissat kun ovat ihania mutta niitä ei arvosteta ainakaan maaseudulla.
Ja kissa tykkäs Käärijästä!
Mä olen melkein rakastunut jo Käärijään, niin herttainen ja iloinen poika on <3
vanha rouva
Käärijän pehneänsileistä käsistä näkee, ettei niillä ole paljon fyysistä työtä tehty! 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kissa tykkäs Käärijästä!
"Sfinksit eivät ole kovin valikoivia seuransa suhteen..."
Vierailija kirjoitti:
Käärijän pehneänsileistä käsistä näkee, ettei niillä ole paljon fyysistä työtä tehty! 😏
Tai sitten se vaan tiskaa aina Fairylla! :)
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä s....unta Käärijästä. En ollut valveilla edes ajatellutkaan mitään sellaista. Oli hyvä uni. Olen ollut koko päivän hyvällä tuulella!
Onko tuo nyt mikään ihme, kun täällä altistuu kaiken maailman lääh-puuh-kommenteille koko ajan? :-D
Mulla tuli uniin pari yötä sitten Kroatian Stalin-hahmo live-show-asussaan... Ihan muissa merkeissä onneksi! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se vaan tiskaa aina Fairylla! :)
😄👍 Mainosten viesti on mennyt perille
Käärijä tiskaamaan Fairymainokseen! Tiskaaminenhan on sen lempipuuhaa
No Käärijä näyttää ihan fairy pullolta.
No oliko se puku taas råhjääntymässä Tapparan matsissa??
Pari tuntia poissa palstalta ja johan se on täyttynyt lämpimän puoleisista viesteistä xD
Ei mitään, jatketaan :)
Mä oon missannut nää saunavideot, ihanat! Kärtsä vie hienosti suomalaisuutta maailmalle, sauna ja kalja. :D
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olleen joukkueen pelipaita. Housut samat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olleen joukkueen pelipaita. Housut samat.
Maikkarin uutisissa oli pieni pätkä jossa se vihreä bolero oli taas päällä. Ehkä se jäi nyt Tampereelle.
Kivoja nuo Käärijän kissastoorit. Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei ole kissojen ystävä, mutta Käärijä sai minut pitämään kissoista hieman enemmän. :D Tykkään tuollaisista tavallisista stooreista joita kuka tahansa voisi laittaa. On aitoja eikä pelkkää biisin markkinointia tai yritystä tehdä somesta ammattimaisen näköinen.