Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21921/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs jos Käärijä lihookin viisuihin ja siellä nähdään kunnon kaljamaha

Vierailija
21922/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että Kärtsällä on aika epätasaista laatua nuo Some/tiktokvideot....ihan kaikkien ei soisi päätyvän tuonne Euroviisueetteriin youtuben kautta...

Mitähän nuo ulkomaalaiset muuten tajus Sauna-Klonkun 😂

No tuo stoori, missä Käärijä on Blankan kanssa, olisi voinut jäädä kyllä lataamatta, kun hyvin moni puolalainen on käärmeissään Blankasta ja ymmärrettävästi onkin.

Jep. Tosin oon siihen liittyen nähnyt kommentteja, joiden perusteella puolalaisten puolella olevat fanit ois noteeranneet Käärijän myöhemmin ottaneen kantaa sen "oikean" voittajan puolesta jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21923/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmänyt oikein osta tuota vihreähihan tuomista tuonne jäälle ja cha chaan kiekumista orpona tuolla kakofonisella jäähalliäänentoistolla.

Kärsii kohta inflaation.

Edelleenkään Suomessa olevat suomalaiset ei voi sääntöjä rikkomatta äänestää Käärijää viisuissa. En näe siis ongelmaa, vaikka kyllästyisivät.

Vierailija
21924/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksikästä kuin viisuhomojen likaisissa mielissä 😀 on vain söpöyttä ja iloa

Tämä. Itse en saa Käärijästä seksikästä, mutta kuinka härskisti monet ovat tykänneet ja purreet huuliaan, kun esitys kulkee eteenpäin. Käärijä on monen homon mielestä kuumis. :D

Käärijä on ihana!

Ei sitten yhtään. Landepaukku poromies lyhyenläntine jalkoineen ja pitkine selkineen. Siihen vielä hieman yksinkertainen ulosanti ja esiintyminen niin ei herätä muutä kuin lieviä häpeän tunteita. Hänen paikkansa olisi muualla kuin median edessä ja isolla lavalla. Ehkä musiikintekijänä parempi kuin esittäjänä.

PKN oli pohjanoteeraus ja nyt ollaan lähellä sitä.

Kiitos nauruista, unohdit traanisen selän. Minusta Käärijä on hyvä  tyyppi ja enemmän kuin tervetullut juuri siksi, ettei ole ihan täydellisen näköinen ja tiedostaa sen, muttei välitä. Terve itseironia on niin mahtava asia, ja puuttuu aivan liian monelta.

Tämä, paitsi että hän on kyllä aika kaunis: söpö nenä, isot kauniit silmät, kauniit hampaat ja hyvä iho. Huomaa että harrastaa jotain liikuntaa, musta aika täykky mies.

Käärijän hampaat on kyllå persoonalliset ja hotit! Kauhistus jos se ottais kuoret joskus. Älkääs tädit sohiko lähellä - vieläkin se pieni lohkeama, joka tuli Hullun Poron keikalla

Täh? kuoret noin suoriin/hyvännäköisiin hampaisiin?! Never.

Persoonallisen hyvännäköiset kyllä, muttei kyllä varsinaisesti suorat. Ehkä tuossa tarkoitettiin, että jos ottavat lisää osumia mikrofonista keikalla, niin voi joutua paikkailemaam.

https://www.instagram.com/p/CpIaSsbNp-h/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Sanokaa vaan hulluksi, mutta kävin just katsomassa peilistä miltä mun omat hampaat näyttää kun vedän ikenet kaakkoon (..luoteeseen? 😆)

Esim. just noissa ylläpostatuissa warnermusicin kuvissa, käärijällä on ihana hymy ja keskivertoa kauniimpi hammasrivistö. Mun mielestä. Mutta mä olen myös se joka aiemmin ihaili Käärijän nenää tässä ketjussa, joten olen aivan liian syvällä tässä aiheessa.

just mainitsemiesi juttujen takia postasin. Tuo profiilikuva ja pisteidenantokuva... 😍ääää

Vierailija
21925/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs jos Käärijä lihookin viisuihin ja siellä nähdään kunnon kaljamaha

Tätä mietin itekkin toissapäivänä, mutta olin armeliaasti unohtanut ....🙈

Vierailija
21926/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä muuten oli aika tuhdissa kondiksessa vapun aikaan 2022 keikkalivessä ..

Vierailija
21927/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ollakin vähän lihaa luiden päällä 😋

Vierailija
21928/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wohou...!! Löytyi tiukkaa menoa joulukuu 21 Kuudes Linja,Hki (🔥-varoitus)

https://www.instagram.com/p/CXa1Cj1jp2w/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
21929/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan hulluksi, mutta kävin just katsomassa peilistä miltä mun omat hampaat näyttää kun vedän ikenet kaakkoon (..luoteeseen? 😆)

Esim. just noissa ylläpostatuissa warnermusicin kuvissa, käärijällä on ihana hymy ja keskivertoa kauniimpi hammasrivistö. Mun mielestä. Mutta mä olen myös se joka aiemmin ihaili Käärijän nenää tässä ketjussa, joten olen aivan liian syvällä tässä aiheessa.

Ymmärrän hampaat, mutta saanen kysyä, miten kuvailisit nenää? Mun mielestä kaikkien nenät on enemmän tai vähemmän samanlaisia 😅

Mutta aaaah selkä tossa bolerossa 🤤 Ja jotenkin myös ne oikeen käden sormukset on hoooot 💦

Vierailija
21930/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
21931/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä Käärijän kuvia kaikilla kanssakuolaajille! Toivottavasti vierailee myös mun unessa seuraavana yönä. En halua edes kuvitella, millainen meno täällä olisi, jos tää palsta olisi yölläkin auki kuten joskus ennen vanhaan. :D

Vierailija
21932/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wohou...!! Löytyi tiukkaa menoa joulukuu 21 Kuudes Linja,Hki (🔥-varoitus)

https://www.instagram.com/p/CXa1Cj1jp2w/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hikinen selkä ja olkapäät.... Okei anteeksi nyt lopetan (tältä päivältä).

Vierailija
21933/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hampaat, mutta saanen kysyä, miten kuvailisit nenää? Mun mielestä kaikkien nenät on enemmän tai vähemmän samanlaisia 😅

Mutta aaaah selkä tossa bolerossa 🤤 Ja jotenkin myös ne oikeen käden sormukset on hoooot 💦

Nenät samanlaisia?? ? Mitäh?

No ei ole.

Vierailija
21934/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ollakin vähän lihaa luiden päällä 😋

Niin. Joulusialla.

Vierailija
21935/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuolta pehmoista naismaista blösöä vähän yksinkertaista poikaa.

Vierailija
21936/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuolata*

Vierailija
21937/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, miten Käärijä suhtautuu esim. siihen, että hänestä haaveillaan seksuaalisessa mielessä. Osa vois olla ihan kauhistunut, mut hän vaan totesi, että sehän on ihan mahtava juttu. XD :D Ja muutenkin jotenkin ihana suhtautuminen siihen, kun osa kysyy häntä kahville ja treffeille, niin se vaan toteaa, et ei siinä mitään, ihmisiä me kaikki ollaan ja tietysti saa kysyä! Mäkin haluaisin sen kans kahville, mutta en ikinä kehtais kysyä. :D

Viljelee puheessaan tyhjänpäiväisiä kuluneita fraaseja, mitkä ei tarkoita mitään. Suu käy, muttä mitään sellaista sieltä ei tule, jota ei olis jo kuultu.

Hänen kannattaa miettiä julkisuuskuvaansa. Raju agre-räppäri onkin munaton yes yes -mies kaikessa.

Sillä on varmaan joku fraasivihko, josta poimii sopivimmat yleiset vastaukset.

Mutta ehkä uppoo täysillä yhtä tyhjäpäisiin ihmisiin.

Vierailija
21938/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska KARISMA! Sitä kun joko on tai ei. Voit mainita/näyttää vaikka minkä muotovalion salirotan joka itsesi mielestä niin kuuma että mutta mun mielipiteeni on blääh!

Vierailija
21939/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, miten Käärijä suhtautuu esim. siihen, että hänestä haaveillaan seksuaalisessa mielessä. Osa vois olla ihan kauhistunut, mut hän vaan totesi, että sehän on ihan mahtava juttu. XD :D Ja muutenkin jotenkin ihana suhtautuminen siihen, kun osa kysyy häntä kahville ja treffeille, niin se vaan toteaa, et ei siinä mitään, ihmisiä me kaikki ollaan ja tietysti saa kysyä! Mäkin haluaisin sen kans kahville, mutta en ikinä kehtais kysyä. :D

Viljelee puheessaan tyhjänpäiväisiä kuluneita fraaseja, mitkä ei tarkoita mitään. Suu käy, muttä mitään sellaista sieltä ei tule, jota ei olis jo kuultu.

Hänen kannattaa miettiä julkisuuskuvaansa. Raju agre-räppäri onkin munaton yes yes -mies kaikessa.

Sillä on varmaan joku fraasivihko, josta poimii sopivimmat yleiset vastaukset.

Mutta ehkä uppoo täysillä yhtä tyhjäpäisiin ihmisiin.

Suu sanoo vähän, silmät paljon. Me like!

Vierailija
21940/34469 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska KARISMA! Sitä kun joko on tai ei. Voit mainita/näyttää vaikka minkä muotovalion salirotan joka itsesi mielestä niin kuuma että mutta mun mielipiteeni on blääh!

MC Salirotta, hyvä räppinimi ois muuten!

Ketju on lukittu.