Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21901/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko se puku taas råhjääntymässä Tapparan matsissa??

Näyttää olleen joukkueen pelipaita. Housut samat.

Maikkarin uutisissa oli pieni pätkä jossa se vihreä bolero oli taas päällä. Ehkä se jäi nyt Tampereelle.

Keltainen puku päälle välillä kiitos! Vai onkohan jäänyt pieneksi salitreenien jäljiltä. Oli meinaan aika ruipelo aiemmin.

Vierailija
21902/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin uutisissa oli pieni pätkä jossa se vihreä bolero oli taas päällä. Ehkä se jäi nyt Tampereelle.

Keltainen puku päälle välillä kiitos! Vai onkohan jäänyt pieneksi salitreenien jäljiltä. Oli meinaan aika ruipelo aiemmin.

Ja nyt hoksasin että se onkin nykyään sen Häärijän päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21903/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkkiä, ei löydy. Vai telkkaristako näit

Vierailija
21904/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkkiä, ei löydy. Vai telkkaristako näit

Joo telkkarista, oli aivan lyhyt pätkä. Tais olla siinä uutisten yhteydessä olevassa urheiluosiossa. Katsomosta ehkä näkyisi?

Vierailija
21905/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon missannut nää saunavideot, ihanat! Kärtsä vie hienosti suomalaisuutta maailmalle, sauna ja kalja. :D

Nauroin!!! Mahtava tyyppi! Ihanaa että UMK toi esiin tällaisen hauskan nuoren miehen.

Ja ihan hton kuuman😛

Vierailija
21906/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa, miten Käärijä suhtautuu esim. siihen, että hänestä haaveillaan seksuaalisessa mielessä. Osa vois olla ihan kauhistunut, mut hän vaan totesi, että sehän on ihan mahtava juttu. XD :D Ja muutenkin jotenkin ihana suhtautuminen siihen, kun osa kysyy häntä kahville ja treffeille, niin se vaan toteaa, et ei siinä mitään, ihmisiä me kaikki ollaan ja tietysti saa kysyä! Mäkin haluaisin sen kans kahville, mutta en ikinä kehtais kysyä. :D

Vierailija
21907/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen jos Käärijä on top kympissä ja uskon,että on. Voitto menee todennäköisesti muualle.

Mä ihan rehellisesti uskon voittoon. Kun ilmassa on jotain poikkeuksellista, sen vaan tuntee ja aistii. Nyt näin on. Jos ei voittoa tule, niin top kolme sijoitus on silti erittäin todennäköinen. 

Vierailija
21908/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että joku on jännittänyt Käärijän puolesta liveä. Mun mielestä Kärtsä on tosi varma esiintyjä. Siitä se seksikkyyskin kumpuaa, on niin ainut itsensä kanssa.

Mutta juu olen huomannut, että osa näkee asian aivan erilailla. Kyllä me kaikki tänne mahdutaan. Toisaalta jos kommenttisi on pelkkää lyttäystä, niin en tiedä kuka siitä hyötyy ja miten.

Mä myönnän kuuluvani näihin "jännittäjiin", mutta osa oli sitä, että pelkäsin, onko Yle mokannut esityksen. Vaikka rakastin Cha Cha Cha:ta ja Kärtsän luonnetta jo ennen liveä, niin en ollut juuri katsonut Käärijän live-esiintymisiä tai kuullut hänen livelauluansa. Lisäksi hän ei ole esiintynyt kovin isoilla areenoilla ennen tätä. CCC:n studioversio on myös etenkin laulun osalta tosi autotunetettu, joten se herätti vähän epäilyksiä, sujuuko laulu livenä. No, selvisi et autotunetuksellekin on  selkeä syy, miksi se on tuohon laitettu eikä kyseessä ollut Käärijän huono laulutaito, vaan elementti, joka tuo biisiin sellaista kivaa sekopäisyyttä. Voin myöntää, että jännitys oli mun osalta turhaa ja Käärijä oli loistava livenä, parempi kuin odotin. Yllätyin erittäin positiivisesti, miten kuuman karismaattinen hän on lavalla. Olenkin katsonut ja kuunnellut liveä enemmän kuin videota. :D 

Vierailija
21909/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen jos Käärijä on top kympissä ja uskon,että on. Voitto menee todennäköisesti muualle.

Mä ihan rehellisesti uskon voittoon. Kun ilmassa on jotain poikkeuksellista, sen vaan tuntee ja aistii. Nyt näin on. Jos ei voittoa tule, niin top kolme sijoitus on silti erittäin todennäköinen. 

Kannattaa silti varautua siihenkin, ettei vaikka raadeilta tulekaan yhtään pistettä, jolloin sijoitus ei mitenkään voi olla noi hyvä. Yleisöäänetkin tulee jakautumaan usealle muullekin hyvälle esitykselle.

Vierailija
21910/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon missannut nää saunavideot, ihanat! Kärtsä vie hienosti suomalaisuutta maailmalle, sauna ja kalja. :D

Yhhh...ei mun suosikki. Boksetit saunassa? Hyi sinua Käärijä

Vierailija
21911/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa silti varautua siihenkin, ettei vaikka raadeilta tulekaan yhtään pistettä, jolloin sijoitus ei mitenkään voi olla noi hyvä. Yleisöäänetkin tulee jakautumaan usealle muullekin hyvälle esitykselle.

Mä en oo ihan noin skeptinen raatien suhteen, vaikka uskon kyllä, että yleisö pitää enemmän Käärijästä kuin raati. UMK:ssa Käärijä oli kyllä myös raatien suosikki ja lisäksi se uusi kriteeri esityksen mieleenpainuvuudesta on ehdottomasti Suomen eduksi. 

Vierailija
21912/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, miten Käärijä suhtautuu esim. siihen, että hänestä haaveillaan seksuaalisessa mielessä. Osa vois olla ihan kauhistunut, mut hän vaan totesi, että sehän on ihan mahtava juttu. XD :D Ja muutenkin jotenkin ihana suhtautuminen siihen, kun osa kysyy häntä kahville ja treffeille, niin se vaan toteaa, et ei siinä mitään, ihmisiä me kaikki ollaan ja tietysti saa kysyä! Mäkin haluaisin sen kans kahville, mutta en ikinä kehtais kysyä. :D

Ni oliks tää "mahtava juttu" -kommentointi siitä jo vähän vanhemmasta "Kärtsälle alastonkuvia privaattiviesteina" jutusta....

Ehkä hänelläkin saattas sanat juuttua kurkkuun lukiessaan jotain vauvapalstan viimeaikojen mininovelleja ....:)

Vierailija
21913/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että Kärtsällä on aika epätasaista laatua nuo Some/tiktokvideot....ihan kaikkien ei soisi päätyvän tuonne Euroviisueetteriin youtuben kautta...

Mitähän nuo ulkomaalaiset muuten tajus Sauna-Klonkun 😂

Vierailija
21914/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että Kärtsällä on aika epätasaista laatua nuo Some/tiktokvideot....ihan kaikkien ei soisi päätyvän tuonne Euroviisueetteriin youtuben kautta...

Apuaaaa, onko sauna-Klonkkukin jo mainittu? KUALEN!! XD (laittaisin apinan kädet silmillä, jos muistaisin nyt ulkoa, mistä saan hymiöt esiin Windowsissa)

Vierailija
21915/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä puku oli ottelussakin, näkyy Käärijän stooreista. 

Vierailija
21916/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo stoori, missä Käärijä on Blankan kanssa, olisi voinut jäädä kyllä lataamatta, kun hyvin moni puolalainen on käärmeissään Blankasta ja ymmärrettävästi onkin.

Vierailija
21917/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmänyt oikein osta tuota vihreähihan tuomista tuonne jäälle ja cha chaan kiekumista orpona tuolla kakofonisella jäähalliäänentoistolla.

Kärsii kohta inflaation.

Vierailija
21918/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CpVZlkpBgk9/?igshid=YmMyMTA2M2Y= hyviä kuvia muuten Käärijän UMKfinaalista nää Warnermusicin

Vierailija
21919/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että joku on jännittänyt Käärijän puolesta liveä. Mun mielestä Kärtsä on tosi varma esiintyjä. Siitä se seksikkyyskin kumpuaa, on niin ainut itsensä kanssa.

Mutta juu olen huomannut, että osa näkee asian aivan erilailla. Kyllä me kaikki tänne mahdutaan. Toisaalta jos kommenttisi on pelkkää lyttäystä, niin en tiedä kuka siitä hyötyy ja miten.

Mä myönnän kuuluvani näihin "jännittäjiin", mutta osa oli sitä, että pelkäsin, onko Yle mokannut esityksen. Vaikka rakastin Cha Cha Cha:ta ja Kärtsän luonnetta jo ennen liveä, niin en ollut juuri katsonut Käärijän live-esiintymisiä tai kuullut hänen livelauluansa. Lisäksi hän ei ole esiintynyt kovin isoilla areenoilla ennen tätä. CCC:n studioversio on myös etenkin laulun osalta tosi autotunetettu, joten se herätti vähän epäilyksiä, sujuuko laulu livenä. No, selvisi et autotunetuksellekin on  selkeä syy, miksi se on tuohon laitettu eikä kyseessä ollut Käärijän huono laulutaito, vaan elementti, joka tuo biisiin sellaista kivaa sekopäisyyttä. Voin myöntää, että jännitys oli mun osalta turhaa ja Käärijä oli loistava livenä, parempi kuin odotin. Yllätyin erittäin positiivisesti, miten kuuman karismaattinen hän on lavalla. Olenkin katsonut ja kuunnellut liveä enemmän kuin videota. :D 

En mäkään Käärijän puolesta pelännyt. Vaan pelkäsin, että Yle mokaa.

Vierailija
21920/34469 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksikästä kuin viisuhomojen likaisissa mielissä 😀 on vain söpöyttä ja iloa

Tämä. Itse en saa Käärijästä seksikästä, mutta kuinka härskisti monet ovat tykänneet ja purreet huuliaan, kun esitys kulkee eteenpäin. Käärijä on monen homon mielestä kuumis. :D

Käärijä on ihana!

Ei sitten yhtään. Landepaukku poromies lyhyenläntine jalkoineen ja pitkine selkineen. Siihen vielä hieman yksinkertainen ulosanti ja esiintyminen niin ei herätä muutä kuin lieviä häpeän tunteita. Hänen paikkansa olisi muualla kuin median edessä ja isolla lavalla. Ehkä musiikintekijänä parempi kuin esittäjänä.

PKN oli pohjanoteeraus ja nyt ollaan lähellä sitä.

Kiitos nauruista, unohdit traanisen selän. Minusta Käärijä on hyvä  tyyppi ja enemmän kuin tervetullut juuri siksi, ettei ole ihan täydellisen näköinen ja tiedostaa sen, muttei välitä. Terve itseironia on niin mahtava asia, ja puuttuu aivan liian monelta.

Tämä, paitsi että hän on kyllä aika kaunis: söpö nenä, isot kauniit silmät, kauniit hampaat ja hyvä iho. Huomaa että harrastaa jotain liikuntaa, musta aika täykky mies.

Käärijän hampaat on kyllå persoonalliset ja hotit! Kauhistus jos se ottais kuoret joskus. Älkääs tädit sohiko lähellä - vieläkin se pieni lohkeama, joka tuli Hullun Poron keikalla

Täh? kuoret noin suoriin/hyvännäköisiin hampaisiin?! Never.

Persoonallisen hyvännäköiset kyllä, muttei kyllä varsinaisesti suorat. Ehkä tuossa tarkoitettiin, että jos ottavat lisää osumia mikrofonista keikalla, niin voi joutua paikkailemaam.

https://www.instagram.com/p/CpIaSsbNp-h/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Sanokaa vaan hulluksi, mutta kävin just katsomassa peilistä miltä mun omat hampaat näyttää kun vedän ikenet kaakkoon (..luoteeseen? 😆)

Esim. just noissa ylläpostatuissa warnermusicin kuvissa, käärijällä on ihana hymy ja keskivertoa kauniimpi hammasrivistö. Mun mielestä. Mutta mä olen myös se joka aiemmin ihaili Käärijän nenää tässä ketjussa, joten olen aivan liian syvällä tässä aiheessa.

Ketju on lukittu.