UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Vähän huumoria nyt, ihmiset :D Minäkin olen jo 40 rajapyykin ylittänyt ja kyllä, Kärtsässä on sitä mystistä "jotain", vaikka en koekaan tarvetta ryhtyä varsinaisesti "kuolaamaan". En osaa oikein eritellä että mitä, ehkä kontrasti lava vs. muu oleminen, yleinen ystävällisyys, ken tietää. Huvittavaa sikäli, että en todennäköisesti kiinnittäisi vastaavan näköiseen jannuun sen kummemmin huomiota, jos tulisi kadulla vastaan, mutta joku karisma tuosta tyypistä vaan huokuu. Ja jotenkin se on varmaan hyväntuulisuus, joka piristää. Vertailun vuoksi luulen, että ne jotka ovat Kärtsän ulkonäöstä nillittäneet, pitäisivät varmaan tuota saman katon alla asuvaa miestä paremman näköisenä. Ainakin ne i-miehet, joiden mielestä vain pitkät, lihaksikkaat ja korkeakoulutetut miehet saavat naisia :D Laatikkoleuka puuttuu mutta kai ne muut ominaisuudet kompensoivat sen verran...
Ja ei, en elä "uutta nuoruutta" siinä mielessä, että lapset on vasta pieniä ja niiden isänkin tapasin vasta liki kolmekymppisenä. Nuoruutta on siis eletty ihan riittämiin, mutta ei kai tässäkään elämänvaiheessa ole tarvis edes kuvaannollisesti napittaa villatakkia korviin asti, vetää tohveleita jalkaan, tukkaa tiukalle nutturalle ja alkaa paheksumaan kaikkea ja kaikkia? Itse asiassa tuntuu, että olen vasta alkanut ymmärtää omaa äitiäni, joka on aina sanonut ettei tunne itseään sen ikäiseksi kuin on. Siellä jossain tämän pikkuhiljaa rapistuvan kuoren alla on edelleen se nuori minä!
Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että itselleni Käärijä-saagan seuraaminen sivusilmällä on tuonut iloa päiviin. Joillakin ihmisillä on se kyky, mikä on ihan tervetullutta tässä ankeuttajien luvatussa maassa.
Itse on löytänyt tuon ilon Portion Boys keikoilta. Ihanaa laulaa täyttä kurkkua ja hyppiä vaikka olen 6-kymppinen. Siellä on kaikenikäisiä, kaikillä on suu korvissa ja ääni käheänä laulamisesta. Kolmelle tulevalle keikalle jo liput ostettuna.
Jos vaan mahdollista lähde sinä mukaan Käärijän keikoille :D
Ei ole ihminen koskaan liian vanha nauttiakseen musiikista, laulamisesta ja yhdessäolosta.
Pitäisi varmaan antaa mahdollisuus :) Ja totta, ei me kaiketi niin vanhaksi tulla, etteikö voitaisi saada kicksejä musiikista. Yksi fiksu sen kerran sanoiksi puki - keikka on usein tunnelmaltaan kuin urheilumatsi mutta sillä erotuksella, että siellä ollaan kaikki samalla puolella. Harvassa tilanteessa tuntee yhtä vahvasti.
Noin muuten kiertelen Euroopassa keikoilla, kun oma ykkösbändi käy täällä lähinnä festareilla ja ne on ihan eri juttu kuin "oikeat" keikat. Käärijän keikka tulisi todennäköisesti halvemmaksi ja olisi helpommin saavutettavissa :D
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.
Erikan "ura" alkaa olla ehtoopuolella?
Käärijän pisteet kyllä laskee, jos tuohon lähtee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen jälkeen Kärtsällä on helposti yli miljoona seuraajaa instassa
Aika iso nousu, mutta ehkä.
Tässä tulee Club Välicuolaajien ensimmäinen lyhyt traileri 🔥
(Skipatkaa tämä viesti ja siirtykää seuraavaan, mikäli aihepiiri ei tunnu omalta) :D
https://www.instagram.com/reel/Cpzy9BFsK3j/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Sehän oli ihan selvä että tekevät yhteisbiisin, tottakai se palstalla tiedettiin. :D
Erika taitavana ja näyttävänä tanssijana ja melkein euroviisuedustajana olisi mainio lisä jo ihan Liverpooliakin ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.
Veikkaan ennemminkin, että käyttävät samaa studiota. Ohis, mutta Erikalla näyttää menneen ulkonäön muokkaustoimenpiteet liioitteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
Toivottavasti Erika ratsastaa Käärijällä musavideossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.
Kuolaaminen ja lipominen viedään taatusti äärimmäisyyksiin.
Samaa studiota ne vaan käyttävät.
Usein näitä klippejä yleensäkin artisteista jotka parveilevat hoodeilla samaan aikaan.
Käärijä on selkeesti nykyään n.170 cm. Vanhaa tietoa se toinen pituus.
Erikan olemuksesta....vaatteilla ja tyyleillä leikittelyn hän kyllå osaa ja ottaa raflaavia ilmeitå, mutta siihen se jääkin
Kun hän avaa suunsa, karisma puuttuu ja laulamisessa ei ole rokkitwistiä pätkääkään.
^ Okei joo tuli vaan mieleen, kun täällä aiheesta aiemmin puhuttiin, Käärijä sanonut saanensa Erikan osallistumisesta inspiksen itsekin lähteä mukaan UMK, ovat liekitelleet toisten juttuja ja sitten vielä oli maanantaina tekemässä uutta musaa studiolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Erikan olemuksesta....vaatteilla ja tyyleillä leikittelyn hän kyllå osaa ja ottaa raflaavia ilmeitå, mutta siihen se jääkin
Kun hän avaa suunsa, karisma puuttuu ja laulamisessa ei ole rokkitwistiä pätkääkään.
Ne kasvothan on muokattu täysin ilmeettömiksi. Lisänä ylitäytetyt huulet ja rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.
Erikan "ura" alkaa olla ehtoopuolella?
Käärijän pisteet kyllä laskee, jos tuohon lähtee mukaan.
2000-luvun Armi ja Danny
sillä erotuksella, että Erika vie ja Käärijä vikisee.
On lyhyt. Ilmankos näyttää poromieheltä.