Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21441/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊

Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.

Rakastan short kingejä joka tapauksessa, joten mulla tällä pituudella nyt ei hirveesti oo väliä, mut onko tuo mainittu pituus edes ihan totta. Eikö toi ollu joku vanha teiniaikojen pituus, joka oli löydetty googlettamalla. Kun katson kuvia, K näyttää muiden ihmisten rinnalta joltain 170 cm pitkältä. 

Mikähän mun pointti oli. Käärijä voittoon!

Kyllä mä uskon että on aika lähellä, se on U19 -lätkäiän mitta ilmeisesti. Mustakin näyttää että vois pari senttiä pidempi olla kuin se 162 mutta mitäpä väliä. Joo, Käärijä voittoon!

On lyhyt. Ilmankos näyttää poromieheltä.

Vierailija
21442/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21443/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.

Vierailija
21444/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

Vähän huumoria nyt, ihmiset :D Minäkin olen jo 40 rajapyykin ylittänyt ja kyllä, Kärtsässä on sitä mystistä "jotain", vaikka en koekaan tarvetta ryhtyä varsinaisesti "kuolaamaan". En osaa oikein eritellä että mitä, ehkä kontrasti lava vs. muu oleminen, yleinen ystävällisyys, ken tietää. Huvittavaa sikäli, että en todennäköisesti kiinnittäisi vastaavan näköiseen jannuun sen kummemmin huomiota, jos tulisi kadulla vastaan, mutta joku karisma tuosta tyypistä vaan huokuu. Ja jotenkin se on varmaan hyväntuulisuus, joka piristää. Vertailun vuoksi luulen, että ne jotka ovat Kärtsän ulkonäöstä nillittäneet, pitäisivät varmaan tuota saman katon alla asuvaa miestä paremman näköisenä. Ainakin ne i-miehet, joiden mielestä vain pitkät, lihaksikkaat ja korkeakoulutetut miehet saavat naisia :D Laatikkoleuka puuttuu mutta kai ne muut ominaisuudet kompensoivat sen verran...

Ja ei, en elä "uutta nuoruutta" siinä mielessä, että lapset on vasta pieniä ja niiden isänkin tapasin vasta liki kolmekymppisenä. Nuoruutta on siis eletty ihan riittämiin, mutta ei kai tässäkään elämänvaiheessa ole tarvis edes kuvaannollisesti napittaa villatakkia korviin asti, vetää tohveleita jalkaan, tukkaa tiukalle nutturalle ja alkaa paheksumaan kaikkea ja kaikkia? Itse asiassa tuntuu, että olen vasta alkanut ymmärtää omaa äitiäni, joka on aina sanonut ettei tunne itseään sen ikäiseksi kuin on. Siellä jossain tämän pikkuhiljaa rapistuvan kuoren alla on edelleen se nuori minä! 

Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että itselleni Käärijä-saagan seuraaminen sivusilmällä on tuonut iloa päiviin. Joillakin ihmisillä on se kyky, mikä on ihan tervetullutta tässä ankeuttajien luvatussa maassa.

Itse on löytänyt tuon ilon Portion Boys keikoilta. Ihanaa laulaa täyttä kurkkua ja hyppiä vaikka olen 6-kymppinen. Siellä on kaikenikäisiä, kaikillä on suu korvissa ja ääni käheänä laulamisesta. Kolmelle tulevalle keikalle jo liput ostettuna.

Jos vaan mahdollista lähde sinä mukaan Käärijän keikoille :D

Ei ole ihminen koskaan liian vanha nauttiakseen musiikista, laulamisesta ja yhdessäolosta.

Pitäisi varmaan antaa mahdollisuus :) Ja totta, ei me kaiketi niin vanhaksi tulla, etteikö voitaisi saada kicksejä musiikista. Yksi fiksu sen kerran sanoiksi puki - keikka on usein tunnelmaltaan kuin urheilumatsi mutta sillä erotuksella, että siellä ollaan kaikki samalla puolella. Harvassa tilanteessa tuntee yhtä vahvasti.

Noin muuten kiertelen Euroopassa keikoilla, kun oma ykkösbändi käy täällä lähinnä festareilla ja ne on ihan eri juttu kuin "oikeat" keikat. Käärijän keikka tulisi todennäköisesti halvemmaksi ja olisi helpommin saavutettavissa :D

Vierailija
21445/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.

Erikan "ura" alkaa olla ehtoopuolella?

Käärijän pisteet kyllä laskee, jos tuohon lähtee mukaan.

Vierailija
21446/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen jälkeen Kärtsällä on helposti yli miljoona seuraajaa instassa

Aika iso nousu, mutta ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21447/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee Club Välicuolaajien ensimmäinen lyhyt traileri 🔥

(Skipatkaa tämä viesti ja siirtykää seuraavaan, mikäli aihepiiri ei tunnu omalta) :D

https://www.instagram.com/reel/Cpzy9BFsK3j/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
21448/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan selvä että tekevät yhteisbiisin, tottakai se palstalla tiedettiin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21449/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika taitavana ja näyttävänä tanssijana ja melkein euroviisuedustajana olisi mainio lisä jo ihan Liverpooliakin ajatellen.

Vierailija
21450/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.

Veikkaan ennemminkin, että käyttävät samaa studiota. Ohis, mutta Erikalla näyttää menneen ulkonäön muokkaustoimenpiteet liioitteluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21451/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

Vierailija
21452/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Erika ratsastaa Käärijällä musavideossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21453/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Vierailija
21454/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.

Kuolaaminen ja lipominen viedään taatusti äärimmäisyyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21455/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa studiota ne vaan käyttävät.

Usein näitä klippejä yleensäkin artisteista jotka parveilevat hoodeilla samaan aikaan.

Vierailija
21456/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on selkeesti nykyään n.170 cm. Vanhaa tietoa se toinen pituus.

Vierailija
21457/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan olemuksesta....vaatteilla ja tyyleillä leikittelyn hän kyllå osaa ja ottaa raflaavia ilmeitå, mutta siihen se jääkin

Kun hän avaa suunsa, karisma puuttuu ja laulamisessa ei ole rokkitwistiä pätkääkään.

Vierailija
21458/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Okei joo tuli vaan mieleen, kun täällä aiheesta aiemmin puhuttiin, Käärijä sanonut saanensa Erikan osallistumisesta inspiksen itsekin lähteä mukaan UMK, ovat liekitelleet toisten juttuja ja sitten vielä oli maanantaina tekemässä uutta musaa studiolla. :D

Vierailija
21459/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan olemuksesta....vaatteilla ja tyyleillä leikittelyn hän kyllå osaa ja ottaa raflaavia ilmeitå, mutta siihen se jääkin

Kun hän avaa suunsa, karisma puuttuu ja laulamisessa ei ole rokkitwistiä pätkääkään.

Ne kasvothan on muokattu täysin ilmeettömiksi. Lisänä ylitäytetyt huulet ja rinnat.

Vierailija
21460/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tiedettiin tämäkin, että Käärijä ja Erika Vikman tekevät yhteisbiisin. Stooreissa studiolta kuvaa. Tai siis ei siinä niin suoraan sanottu, mutta aika helppo laskea yks plus yks.

Erikan "ura" alkaa olla ehtoopuolella?

Käärijän pisteet kyllä laskee, jos tuohon lähtee mukaan.

2000-luvun Armi ja Danny

sillä erotuksella, että Erika vie ja Käärijä vikisee.

Ketju on lukittu.