Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21481/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa. 

Haberin Samukin löi läpi vasta kolmekymppisena. Ja on kertonut, että päänuppi lähti menestyksestä laukalle, ikävuosista ja kokemuksista huolimatta.

Ehkä aavistuksen off topic, mutta erittäin hyvä haastattelu (2013) tästä äkkimenestys-ilmiöstä

https://areena.yle.fi/1-2078218?seek=93

Apua, kuka uskaltaa hienovaraisesti linkata Käärijälle 🥲

Vierailija
21482/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21483/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.

Vierailija
21484/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.

Nuo rodut tuhnuttelee paljon :DD

Vierailija
21485/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.

Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.

Vierailija
21486/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.

Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.

Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?

Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.

Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.

Miten muka tosiasioiden esille tuominen on pessimismiä?

Hassua että et huomaa eroa... Sanotaan vaikka näin että jos lapsesi iloitsee voittaneensa luokan hiihtokilpailun niin sanotko sille että "hei, et ollut kuitenkaan koko koulun paras." Että onnistumisesta ei kannata iloita jos ei ole kaikista paras ja aina kannattaa miettiä vain sitä mitä vielä voisi saavuttaa eikä iloita jo saavutetusta?

Toki viraalilista on eri kuin kuunnelluin. Puhuinkin nyt vain viraalilistan sijoituksista. Miksi heti perään kuuluttaa millä listalla Käärijä ei vielä ole?

Tästä aiheesta muuten Käärijä itse puhui jossain haastattelussa. Että pitää iloita onnistumisista ja osata arvostaa mitä on saanut aikaan eikä mennä täydellä höyryllä koko ajan eteenpäin. Fiksu ukko!

En voisi koskaan mitätöidä lapsen hiihtokilpailumenestystä. Se on aivan eri asia kuin kommentointi asenteelliseen ja yksipuoliseen listamenestyskommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21487/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä nuo listasijoitussitäjatätä...silläjasillä Viisulandian Viirulistalla.

Reaktiovideot kivoimpia. Ja sitten kun alkaa hengittää Eurobetsissä Loreenin niskaan, niin sit on jo kova.

Vierailija
21488/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21489/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa. 

Haberin Samukin löi läpi vasta kolmekymppisena. Ja on kertonut, että päänuppi lähti menestyksestä laukalle, ikävuosista ja kokemuksista huolimatta.

Ehkä aavistuksen off topic, mutta erittäin hyvä haastattelu (2013) tästä äkkimenestys-ilmiöstä

https://areena.yle.fi/1-2078218?seek=93

Oli kyllä hyvä haastis, vaikka en Samusta niin välitäkään. Täälläkin on sanottu siitä, että hei, täytyy myös muistaa rauhoittua ja levätä, miettiä, mihin lähtee mukaan ja niin edelleen. Tuosta uuden musan tekemisestä en oo esimerkiksi ihan varma, että onko se nyt järkevää, vaan pitäisikö keskittyä nyt enemmän keikkailuun ja viisuihin ja sitten vasta alkaa sitä uutta musaa miettimään. Samun kommentti: "Jos sä meet sanoo siellä huipulla, että kohta tossa käy huonosti, niin ei se sovi siihen palettiin" Enkä nyt väitä, että Käärijällä kohta käy huonosti, mutta siis kyllä täälläkin on ihan järkeviäkin huomioita, vaikka hype ja huuma onkin nyt kovaa ja itsekin siinä mukana.

Vierailija
21490/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.

Nuo rodut tuhnuttelee paljon :DD

Anteeksi, taisin kommentillani pilata "tunnelman", se oli tahatonta kyllä ... :) Ehkä olisin Kääryleen sylissä itse mieluummin kissana. Miau! 😻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21491/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?

Pelaisin!

Vierailija
21492/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.

Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.

Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21493/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?

Ihan kiva, mutta ei taida enää asua yksiössä videopeleineen. Muuten lähtisin

Vierailija
21494/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsiä nuo listasijoitussitäjatätä...silläjasillä Viisulandian Viirulistalla.

Reaktiovideot kivoimpia. Ja sitten kun alkaa hengittää Eurobetsissä Loreenin niskaan, niin sit on jo kova.

Mä en edelleenkään näe mitään kovin suurta arvoa noissa vedonlyöntiprosenteissa, kunhan on kärkikahinoissa mukana niin hyvä! Kyse ei kuitenkaan ole mistään todellisesta todennäköisyydestä, jolla se voitto tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21495/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.

Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.

Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.

Okei, sori, jos joku on näin luullut enkä tarkentanut asiaa. Tuo suosituimmat musiikkivideot -lista että trendaavat ovat siis Suomen listoja nimenomaan. Minusta ainakin on hauska huomio, että nyt myös Käärijän aiemmat biisit täällä kiinnostaa (ja jokunen ulkomaalainenkin eksynyt aiempien biisien kommenttiosioon) ja joku viime vuoden Saksan viisukarsintaehdokas nousee Suomen listalle. :D

Vierailija
21496/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.

Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.

Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.

Okei, sori, jos joku on näin luullut enkä tarkentanut asiaa. Tuo suosituimmat musiikkivideot -lista että trendaavat ovat siis Suomen listoja nimenomaan. Minusta ainakin on hauska huomio, että nyt myös Käärijän aiemmat biisit täällä kiinnostaa (ja jokunen ulkomaalainenkin eksynyt aiempien biisien kommenttiosioon) ja joku viime vuoden Saksan viisukarsintaehdokas nousee Suomen listalle. :D

Varmaankin Electric Callboy plagiointikohun myötä.

Vierailija
21497/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.

Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...

Vierailija
21498/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.

Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...

Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu

Vierailija
21499/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.

Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...

Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu

Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon. 

Vierailija
21500/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.

Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...

Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu

Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon. 

No sehän hengaa itse mukana miltei joka keikalla. Tätien kuumat ilmeet muistojen kirjaan

Ketju on lukittu.