UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.
Nuo rodut tuhnuttelee paljon :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.
Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.
Miten muka tosiasioiden esille tuominen on pessimismiä?
Hassua että et huomaa eroa... Sanotaan vaikka näin että jos lapsesi iloitsee voittaneensa luokan hiihtokilpailun niin sanotko sille että "hei, et ollut kuitenkaan koko koulun paras." Että onnistumisesta ei kannata iloita jos ei ole kaikista paras ja aina kannattaa miettiä vain sitä mitä vielä voisi saavuttaa eikä iloita jo saavutetusta?
Toki viraalilista on eri kuin kuunnelluin. Puhuinkin nyt vain viraalilistan sijoituksista. Miksi heti perään kuuluttaa millä listalla Käärijä ei vielä ole?
Tästä aiheesta muuten Käärijä itse puhui jossain haastattelussa. Että pitää iloita onnistumisista ja osata arvostaa mitä on saanut aikaan eikä mennä täydellä höyryllä koko ajan eteenpäin. Fiksu ukko!
En voisi koskaan mitätöidä lapsen hiihtokilpailumenestystä. Se on aivan eri asia kuin kommentointi asenteelliseen ja yksipuoliseen listamenestyskommenttiin.
Tylsiä nuo listasijoitussitäjatätä...silläjasillä Viisulandian Viirulistalla.
Reaktiovideot kivoimpia. Ja sitten kun alkaa hengittää Eurobetsissä Loreenin niskaan, niin sit on jo kova.
Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä
"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.
Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa.
Haberin Samukin löi läpi vasta kolmekymppisena. Ja on kertonut, että päänuppi lähti menestyksestä laukalle, ikävuosista ja kokemuksista huolimatta.
Ehkä aavistuksen off topic, mutta erittäin hyvä haastattelu (2013) tästä äkkimenestys-ilmiöstä
Oli kyllä hyvä haastis, vaikka en Samusta niin välitäkään. Täälläkin on sanottu siitä, että hei, täytyy myös muistaa rauhoittua ja levätä, miettiä, mihin lähtee mukaan ja niin edelleen. Tuosta uuden musan tekemisestä en oo esimerkiksi ihan varma, että onko se nyt järkevää, vaan pitäisikö keskittyä nyt enemmän keikkailuun ja viisuihin ja sitten vasta alkaa sitä uutta musaa miettimään. Samun kommentti: "Jos sä meet sanoo siellä huipulla, että kohta tossa käy huonosti, niin ei se sovi siihen palettiin" Enkä nyt väitä, että Käärijällä kohta käy huonosti, mutta siis kyllä täälläkin on ihan järkeviäkin huomioita, vaikka hype ja huuma onkin nyt kovaa ja itsekin siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa Erikan koira. Voisin istua Kääryleen sylissä ja pussailla.
Nuo rodut tuhnuttelee paljon :DD
Anteeksi, taisin kommentillani pilata "tunnelman", se oli tahatonta kyllä ... :) Ehkä olisin Kääryleen sylissä itse mieluummin kissana. Miau! 😻
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?
Pelaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.
Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.
Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täti lähtisi Jeren yksiöön pelaamaan videopelejä?
Ihan kiva, mutta ei taida enää asua yksiössä videopeleineen. Muuten lähtisin
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä nuo listasijoitussitäjatätä...silläjasillä Viisulandian Viirulistalla.
Reaktiovideot kivoimpia. Ja sitten kun alkaa hengittää Eurobetsissä Loreenin niskaan, niin sit on jo kova.
Mä en edelleenkään näe mitään kovin suurta arvoa noissa vedonlyöntiprosenteissa, kunhan on kärkikahinoissa mukana niin hyvä! Kyse ei kuitenkaan ole mistään todellisesta todennäköisyydestä, jolla se voitto tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.
Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.
Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.
Okei, sori, jos joku on näin luullut enkä tarkentanut asiaa. Tuo suosituimmat musiikkivideot -lista että trendaavat ovat siis Suomen listoja nimenomaan. Minusta ainakin on hauska huomio, että nyt myös Käärijän aiemmat biisit täällä kiinnostaa (ja jokunen ulkomaalainenkin eksynyt aiempien biisien kommenttiosioon) ja joku viime vuoden Saksan viisukarsintaehdokas nousee Suomen listalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D
Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.
Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?
No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D
Ja noi listathan on sit edelleen ihan vain SUOMEN listoja, kun YouTubesta on kyse. Täällä ei vaadita miljoonia katseluja listoille pääsyyn.
Siis joo kyllä, kyseessä on Suomen lista. Luulin, että se oli itsestäänselvää, mutta olisi pitänyt tarkentaa. Kun täällä puhutaan trendaavista, niin ne ovat nimenomaan Suomen trendaavia, ei maailmalla trendaavia ellei sitä siis tarkenneta erikseen.
Aiemmin ketjussa moni on kuvitellut niiden olevan maailmanlaajuisia listoja, vaikka listalla näkyy Roni Bäckiä yms. vinkkinä siitä, että näin tuskin on... Eli kaikki ei tuota tajua todellakaan, ellei erikseen mainita.
Okei, sori, jos joku on näin luullut enkä tarkentanut asiaa. Tuo suosituimmat musiikkivideot -lista että trendaavat ovat siis Suomen listoja nimenomaan. Minusta ainakin on hauska huomio, että nyt myös Käärijän aiemmat biisit täällä kiinnostaa (ja jokunen ulkomaalainenkin eksynyt aiempien biisien kommenttiosioon) ja joku viime vuoden Saksan viisukarsintaehdokas nousee Suomen listalle. :D
Varmaankin Electric Callboy plagiointikohun myötä.
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Vierailija kirjoitti:
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu
Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu
Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon.
No sehän hengaa itse mukana miltei joka keikalla. Tätien kuumat ilmeet muistojen kirjaan
Apua, kuka uskaltaa hienovaraisesti linkata Käärijälle 🥲