Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21461/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.

Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.

Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.

Vierailija
21462/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Onkohan tuossa joku samantyyppinen ero niin kuin viraalilista vs. kuunnelluimpien lista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21463/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny voisi olla mukana biisissä myös. Ai että kesän kovin hitti, Käärijä, Erika Vikman ja Danny!

Vierailija
21464/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on selkeesti nykyään n.170 cm. Vanhaa tietoa se toinen pituus.

Oletko varma ettei vaan johdu kengistä? Käyttänyt aika paljon näitä maihareita ja kyllä näissä reilusti korkoa on..

https://www.instagram.com/p/CpX_OahIYi6/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
21465/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä nyt välttämättä tarkoita, että tekisivät kappaletta yhdessä. Voihan tuo olla joku euroviisuihin liittyvä juttu, insertti, videon spiikkaus, ihan mitä vaan. Tai jingle johonkin mainokseen. Ei sillä että mulla mitään yhteisbiisiä vastaan olisi, heillä on aika yhtenäinen kuuntelijakunta.

Vierailija
21466/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä nyt välttämättä tarkoita, että tekisivät kappaletta yhdessä. Voihan tuo olla joku euroviisuihin liittyvä juttu, insertti, videon spiikkaus, ihan mitä vaan. Tai jingle johonkin mainokseen. Ei sillä että mulla mitään yhteisbiisiä vastaan olisi, heillä on aika yhtenäinen kuuntelijakunta.

Yhtenäinen kuulijakunta? Herramunvereni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21467/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä nyt välttämättä tarkoita, että tekisivät kappaletta yhdessä. Voihan tuo olla joku euroviisuihin liittyvä juttu, insertti, videon spiikkaus, ihan mitä vaan. Tai jingle johonkin mainokseen. Ei sillä että mulla mitään yhteisbiisiä vastaan olisi, heillä on aika yhtenäinen kuuntelijakunta.

Yhtenäinen kuulijakunta? Herramunvereni

🤣

Vierailija
21468/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.

Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.

Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.

Tykkään Erikasta mutta kyllähän sen nyt otsallaankin näkee verrattuna entiseen Erikaan että on täyteainetta posket ja huulet täynnä ja rinnat teetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21469/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on ihana ja kuuma.

Vierailija
21470/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.

Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.

Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.

Muuten samaa mieltä, mutta ei kai kukaan enää oikeasti ole noin sokea silikoneille ja huulitäytteille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21471/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Mic Mac on suosituimmissa musiikkivideoissa sijalla 23. Electric Callboykin siellä. :D

Miten se voi olla suosituimmissa sijalla 23, kun sitä ei katsottu kuin 144 000 kertaa? Edes tykkäyksiä ei ole mitenkään erikoisen paljon.

Mikä ero on trendaavilla videoilla ja suosituimmilla videoilla?

No en minä tiedä, kysy YouTubelta. Siellä tuo lista on. :D

Voitko linkata listan?

Vierailija
21472/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21473/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä nyt välttämättä tarkoita, että tekisivät kappaletta yhdessä. Voihan tuo olla joku euroviisuihin liittyvä juttu, insertti, videon spiikkaus, ihan mitä vaan. Tai jingle johonkin mainokseen. Ei sillä että mulla mitään yhteisbiisiä vastaan olisi, heillä on aika yhtenäinen kuuntelijakunta.

Yhtenäinen kuulijakunta? Herramunvereni

mä tarkotin Radio Helsingin hipstereitä, hehkuttavat molempia

Vierailija
21474/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan, koska tuo 1,9 miljoonaa (Käärijän livevedolla siis tuon verran katseluita ESC-kanavalla) muuttuu kahdeksi miljoonaksi. Tapahtuuko tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21475/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa. 

Vierailija
21476/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odotan, koska tuo 1,9 miljoonaa (Käärijän livevedolla siis tuon verran katseluita ESC-kanavalla) muuttuu kahdeksi miljoonaksi. Tapahtuuko tänään?

Miksi noin hirveän tarkka kirjanpito. Ei kai noilla katselumäärillä Loreenia voiteta

Vierailija
21477/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa. 

:( Voi surku. Jään muistelemaan lämmöllä tätä kevättä.

Vierailija
21478/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.

Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.

Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.

Tykkään Erikasta mutta kyllähän sen nyt otsallaankin näkee verrattuna entiseen Erikaan että on täyteainetta posket ja huulet täynnä ja rinnat teetetty.

Ei Erikalle ole laitettu täyteaineita. Pyöristynyt vaan ja loput tehdään meikeillä.  Kato sen siskoo, samanlainen tursonaama. Erika pelaa niillä avuilla minkä luonto on sille suonut.

Erika on huippu. Ronskisti oma itsensä vaikka kuka sanos mitä ei hetkauta sitä lyyliä. Jos ei olis noin hyvä laulaja, olis halpa. Mutta nuottikorva on aivan pro.

Vierailija
21479/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää välikuolaus on jo kestänyt liian monta timmaa

Vierailija
21480/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä

"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.

Mä ajattelin et sillä ois hyvä maku ja jatkais samalla linjalla. Mutta ehkä sitä itekkin tekis samalla tavalla, vaikka kuinka olis suunnitellut etukäteen mitä. Ei silti hyvä... nyt aletaan olla vähän internationaaliakin. Ja hyvästi Kummeli tason huumorille.

Oon oikeasti vähän huolissani, että se unohtaa tässä vuoden aikana vielä kokonaan ittensä. "Koko elämä uusiksi" meininkiä ilmassa. 

Haberin Samukin löi läpi vasta kolmekymppisena. Ja on kertonut, että päänuppi lähti menestyksestä laukalle, ikävuosista ja kokemuksista huolimatta.

Ehkä aavistuksen off topic, mutta erittäin hyvä haastattelu (2013) tästä äkkimenestys-ilmiöstä

https://areena.yle.fi/1-2078218?seek=93

Ketju on lukittu.