UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D
Tää muija ei kyl voi luvata. XD
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä oli instagramissa ennen UMK:ta joku 14-15 000 (?) seuraajaa, nyt jo yli 83 000.
Itse asiassa niitä seuraajia oli jotakin 7500 kun katsoin hänen instaansa samana päivänä kun hänen viisubiisi julkaistiin.
Vierailija kirjoitti:
Noita vanhoja haastatteluita ja vanhojen biisien sanojakin kun kuuntelee niin Käärijä on tosi määrätietoisesti edennyt kohti menestystä ja saa sellasen kuvan että on todella uskonutkin siihen mitä tekee. Korona vähän pääsi välissä sotkemaan mutta nyt tää UMK-jättipotti. Varmaan huikeat fiilikset.
Lisäksi ilman mitään voice- tai muita laulukilpailuja. Viisuissa näyttää tänäkin vuonna olevan monta laulajaa, joitten ura on alkanut erinäisten kykykilpailujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä oli instagramissa ennen UMK:ta joku 14-15 000 (?) seuraajaa, nyt jo yli 83 000.
Eikö sillä pitäisi olla jo miljoona seuraajaa kaikissa nettifoorumeissa striimauslukujen perusteella.
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä oli instagramissa ennen UMK:ta joku 14-15 000 (?) seuraajaa, nyt jo yli 83 000.
Eikö sillä pitäisi olla jo miljoona seuraajaa kaikissa nettifoorumeissa striimauslukujen perusteella.
Ei. Koska osa käy kateuksissaan kuuntelemassa. Ymmärrät varmaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää peitellå vähäpukeisten naisten tykkäämisillään vaan sitä, ettå tykkää pojista.
En ihmettele, jos paljastuu biseksuaaliksi. ei oo mikään tyypillisin heteromiehen tapa suhtautua omaan ulkonäköönsä. Käärijä on hassu hahmo, Jere siellä taustalla jotain vähän muuta. Ehkä oikea Jere tulee tulevaisuudessa esiin.
Sun kommentin perusteella voisi luulla, että vuonna 2023 jonkun PALJASTUMINEN (jo tästä sanavalinnasta lähtien) bi-seksuaaliksi olisi jonkin sortin Iso Skandaali. Asiasta tuskin harmistuisi kukaan, päinvastoin.
Toisekseen, oon jo aikasemminkin tässä ketjussa kirjottanut, että heterouden raamit ei ole näin ahtaat.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä oli instagramissa ennen UMK:ta joku 14-15 000 (?) seuraajaa, nyt jo yli 83 000.
Ennen umkia tais olla n. 5000, Umkin aikana nous n15 000:een. Euroviisuedustajuuden myötä sitten nousi tähän 80 000:een.
Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä
"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D
Tää muija ei kyl voi luvata. XD
Eihän tos uusissa sanoituksissa luvatakaan, kuinka KAUAN lupaa olla siivosti/järjissään, saatuaan ensin aikaa sille 1 minsan välikuolaukselle :)
Käärijästä tuli kuin tulikin sitten kullanhohtoinen menestynyt yksilö ja halukkaita varmasti riittäisi ostamaan hänen kanssaan omakotitalon, pihan, hankkimaan ne kaksi lasta ja koiran. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D
Tää muija ei kyl voi luvata. XD
Eihän tos uusissa sanoituksissa luvatakaan, kuinka KAUAN lupaa olla siivosti/järjissään, saatuaan ensin aikaa sille 1 minsan välikuolaukselle :)
Kiitos naurusta, näinhän se tosiaan on! :D T: Tauolla töissä
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan loppu, loppu
Mut en haluaisi vielä luovuttaa
Mä oon aivan loppu, loppu
On se kyllä rankkaa kun fanittaa
ja mielenterveyttä koetellaan
Nyt mun on pakko saada välikuolaus
Hei, anna mulle minsa hei,
mä lupaan, että tää muija
on kohta täysissä järjissään"..mä lupaan, et tää muija on taas siivosti palstallaaa" :D
Tää muija ei kyl voi luvata. XD
Eihän tos uusissa sanoituksissa luvatakaan, kuinka KAUAN lupaa olla siivosti/järjissään, saatuaan ensin aikaa sille 1 minsan välikuolaukselle :)
Kiitos naurusta, näinhän se tosiaan on! :D T: Tauolla töissä
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä oli instagramissa ennen UMK:ta joku 14-15 000 (?) seuraajaa, nyt jo yli 83 000.
Eikö sillä pitäisi olla jo miljoona seuraajaa kaikissa nettifoorumeissa striimauslukujen perusteella.
Ei. Koska osa käy kateuksissaan kuuntelemassa. Ymmärrät varmaan hyvin.
Näkö ei oikeasti siis tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Ei se Loreenkaan ollut monella listalla lainkaan. Vain muutamalla pääsi edes top 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Ja ikäväksi seuraksi.
Noita vanhoja haastatteluita ja vanhojen biisien sanojakin kun kuuntelee niin Käärijä on tosi määrätietoisesti edennyt kohti menestystä ja saa sellasen kuvan että on todella uskonutkin siihen mitä tekee. Korona vähän pääsi välissä sotkemaan mutta nyt tää UMK-jättipotti. Varmaan huikeat fiilikset.