UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Ei se Loreenkaan ollut monella listalla lainkaan. Vain muutamalla pääsi edes top 10.
Tästä voi katsoa Loreenin sijoituksia kuunnelluimpien/katsotuimpien listoilla.
https://kworb.net/itunes/artist/loreen.html
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊
Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.
Miten muka tosiasioiden esille tuominen on pessimismiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita vanhoja haastatteluita ja vanhojen biisien sanojakin kun kuuntelee niin Käärijä on tosi määrätietoisesti edennyt kohti menestystä ja saa sellasen kuvan että on todella uskonutkin siihen mitä tekee. Korona vähän pääsi välissä sotkemaan mutta nyt tää UMK-jättipotti. Varmaan huikeat fiilikset.
Lisäksi ilman mitään voice- tai muita laulukilpailuja. Viisuissa näyttää tänäkin vuonna olevan monta laulajaa, joitten ura on alkanut erinäisten kykykilpailujen kautta.
Loreen tais nousta Idolsista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Ja ikäväksi seuraksi.
Eikä ne putoo koskaan korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.
Miten muka tosiasioiden esille tuominen on pessimismiä?
Hassua että et huomaa eroa... Sanotaan vaikka näin että jos lapsesi iloitsee voittaneensa luokan hiihtokilpailun niin sanotko sille että "hei, et ollut kuitenkaan koko koulun paras." Että onnistumisesta ei kannata iloita jos ei ole kaikista paras ja aina kannattaa miettiä vain sitä mitä vielä voisi saavuttaa eikä iloita jo saavutetusta?
Toki viraalilista on eri kuin kuunnelluin. Puhuinkin nyt vain viraalilistan sijoituksista. Miksi heti perään kuuluttaa millä listalla Käärijä ei vielä ole?
Tästä aiheesta muuten Käärijä itse puhui jossain haastattelussa. Että pitää iloita onnistumisista ja osata arvostaa mitä on saanut aikaan eikä mennä täydellä höyryllä koko ajan eteenpäin. Fiksu ukko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Ja ikäväksi seuraksi.
Eikä ne putoo koskaan korkealta.
Ei niin kun eivät koskaan tavoittele sinne korkealle. Tippuuhan sieltä kuitenkin. Ihanan inspiroivaa ja mieltä ylentävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita vanhoja haastatteluita ja vanhojen biisien sanojakin kun kuuntelee niin Käärijä on tosi määrätietoisesti edennyt kohti menestystä ja saa sellasen kuvan että on todella uskonutkin siihen mitä tekee. Korona vähän pääsi välissä sotkemaan mutta nyt tää UMK-jättipotti. Varmaan huikeat fiilikset.
Lisäksi ilman mitään voice- tai muita laulukilpailuja. Viisuissa näyttää tänäkin vuonna olevan monta laulajaa, joitten ura on alkanut erinäisten kykykilpailujen kautta.
Loreen tais nousta Idolsista
Oho! Tämä olikin uutta. No sopii sitten hyvin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Realistilla lasi olisi puolillaan. Menet jo pessimismin puolelle.
Miten muka tosiasioiden esille tuominen on pessimismiä?
Hassua että et huomaa eroa... Sanotaan vaikka näin että jos lapsesi iloitsee voittaneensa luokan hiihtokilpailun niin sanotko sille että "hei, et ollut kuitenkaan koko koulun paras." Että onnistumisesta ei kannata iloita jos ei ole kaikista paras ja aina kannattaa miettiä vain sitä mitä vielä voisi saavuttaa eikä iloita jo saavutetusta?
Toki viraalilista on eri kuin kuunnelluin. Puhuinkin nyt vain viraalilistan sijoituksista. Miksi heti perään kuuluttaa millä listalla Käärijä ei vielä ole?
Tästä aiheesta muuten Käärijä itse puhui jossain haastattelussa. Että pitää iloita onnistumisista ja osata arvostaa mitä on saanut aikaan eikä mennä täydellä höyryllä koko ajan eteenpäin. Fiksu ukko!
Realismia Käärijältä.
Siinä mennään kuitenkin pöpelikköön kun fanit tulkitsee tuo potenssiin 100 ja siitä on silloin jo realismi kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten monen Euroopan maan viraalilistoilla Spotifyssa. Jopa Ruotsissa sijalla 1 ;) top 50 listoilla siis monessa maassa 10 paremmalla puolella. Ei siellä montaa muuta viisua ollut.
Viraalilistoilla kyllä, mutta ei kuunnelluimpien listoilla.
Sun lasi taitaa olla aina puolityhjä?
Semmoista ihmistä sanotaan realistiksi.
Ja ikäväksi seuraksi.
Eikä ne putoo koskaan korkealta.
Ei niin kun eivät koskaan tavoittele sinne korkealle. Tippuuhan sieltä kuitenkin. Ihanan inspiroivaa ja mieltä ylentävää seuraa.
Tippuuhan sieltä kuitenkin; tämä on pessimismiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Vähän huumoria nyt, ihmiset :D Minäkin olen jo 40 rajapyykin ylittänyt ja kyllä, Kärtsässä on sitä mystistä "jotain", vaikka en koekaan tarvetta ryhtyä varsinaisesti "kuolaamaan". En osaa oikein eritellä että mitä, ehkä kontrasti lava vs. muu oleminen, yleinen ystävällisyys, ken tietää. Huvittavaa sikäli, että en todennäköisesti kiinnittäisi vastaavan näköiseen jannuun sen kummemmin huomiota, jos tulisi kadulla vastaan, mutta joku karisma tuosta tyypistä vaan huokuu. Ja jotenkin se on varmaan hyväntuulisuus, joka piristää. Vertailun vuoksi luulen, että ne jotka ovat Kärtsän ulkonäöstä nillittäneet, pitäisivät varmaan tuota saman katon alla asuvaa miestä paremman näköisenä. Ainakin ne i-miehet, joiden mielestä vain pitkät, lihaksikkaat ja korkeakoulutetut miehet saavat naisia :D Laatikkoleuka puuttuu mutta kai ne muut ominaisuudet kompensoivat sen verran...
Ja ei, en elä "uutta nuoruutta" siinä mielessä, että lapset on vasta pieniä ja niiden isänkin tapasin vasta liki kolmekymppisenä. Nuoruutta on siis eletty ihan riittämiin, mutta ei kai tässäkään elämänvaiheessa ole tarvis edes kuvaannollisesti napittaa villatakkia korviin asti, vetää tohveleita jalkaan, tukkaa tiukalle nutturalle ja alkaa paheksumaan kaikkea ja kaikkia? Itse asiassa tuntuu, että olen vasta alkanut ymmärtää omaa äitiäni, joka on aina sanonut ettei tunne itseään sen ikäiseksi kuin on. Siellä jossain tämän pikkuhiljaa rapistuvan kuoren alla on edelleen se nuori minä!
Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että itselleni Käärijä-saagan seuraaminen sivusilmällä on tuonut iloa päiviin. Joillakin ihmisillä on se kyky, mikä on ihan tervetullutta tässä ankeuttajien luvatussa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän surettaa, jos Kärtsä luopuu niistä
"kotikutoisista" Stooreista ja tulee "virallisempaa" contenttia jättisseuraajamäärän myötä.
Näin valitettavasti käy usein tileillä, joilla on paljon seuraajia. :( Tykkään ite seuraakin enemmän pienempiä tilejä, koska siellä se sisältö on jotenkin aidompaa ja sellaista helposti lähestyttävämpää eikä niin virallista ja kliinistä.
No mä täytän kohta 27, että ei täällä kaikki ole 40-50-vuotiaita. Teini-ikä vissiin sitten jäänyt päälle. 😂
Israelin edustajallakin näkyy olevan instassa yli miljoona seuraaja, mutta instan sisältö on yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
Vähän huumoria nyt, ihmiset :D Minäkin olen jo 40 rajapyykin ylittänyt ja kyllä, Kärtsässä on sitä mystistä "jotain", vaikka en koekaan tarvetta ryhtyä varsinaisesti "kuolaamaan". En osaa oikein eritellä että mitä, ehkä kontrasti lava vs. muu oleminen, yleinen ystävällisyys, ken tietää. Huvittavaa sikäli, että en todennäköisesti kiinnittäisi vastaavan näköiseen jannuun sen kummemmin huomiota, jos tulisi kadulla vastaan, mutta joku karisma tuosta tyypistä vaan huokuu. Ja jotenkin se on varmaan hyväntuulisuus, joka piristää. Vertailun vuoksi luulen, että ne jotka ovat Kärtsän ulkonäöstä nillittäneet, pitäisivät varmaan tuota saman katon alla asuvaa miestä paremman näköisenä. Ainakin ne i-miehet, joiden mielestä vain pitkät, lihaksikkaat ja korkeakoulutetut miehet saavat naisia :D Laatikkoleuka puuttuu mutta kai ne muut ominaisuudet kompensoivat sen verran...
Ja ei, en elä "uutta nuoruutta" siinä mielessä, että lapset on vasta pieniä ja niiden isänkin tapasin vasta liki kolmekymppisenä. Nuoruutta on siis eletty ihan riittämiin, mutta ei kai tässäkään elämänvaiheessa ole tarvis edes kuvaannollisesti napittaa villatakkia korviin asti, vetää tohveleita jalkaan, tukkaa tiukalle nutturalle ja alkaa paheksumaan kaikkea ja kaikkia? Itse asiassa tuntuu, että olen vasta alkanut ymmärtää omaa äitiäni, joka on aina sanonut ettei tunne itseään sen ikäiseksi kuin on. Siellä jossain tämän pikkuhiljaa rapistuvan kuoren alla on edelleen se nuori minä!
Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että itselleni Käärijä-saagan seuraaminen sivusilmällä on tuonut iloa päiviin. Joillakin ihmisillä on se kyky, mikä on ihan tervetullutta tässä ankeuttajien luvatussa maassa.
Itse on löytänyt tuon ilon Portion Boys keikoilta. Ihanaa laulaa täyttä kurkkua ja hyppiä vaikka olen 6-kymppinen. Siellä on kaikenikäisiä, kaikillä on suu korvissa ja ääni käheänä laulamisesta. Kolmelle tulevalle keikalle jo liput ostettuna.
Jos vaan mahdollista lähde sinä mukaan Käärijän keikoille :D
Ei ole ihminen koskaan liian vanha nauttiakseen musiikista, laulamisesta ja yhdessäolosta.
Euroviisujen jälkeen Kärtsällä on helposti yli miljoona seuraajaa instassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊
Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.
Rakastan short kingejä joka tapauksessa, joten mulla tällä pituudella nyt ei hirveesti oo väliä, mut onko tuo mainittu pituus edes ihan totta. Eikö toi ollu joku vanha teiniaikojen pituus, joka oli löydetty googlettamalla. Kun katson kuvia, K näyttää muiden ihmisten rinnalta joltain 170 cm pitkältä.
Mikähän mun pointti oli. Käärijä voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊
Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.
Rakastan short kingejä joka tapauksessa, joten mulla tällä pituudella nyt ei hirveesti oo väliä, mut onko tuo mainittu pituus edes ihan totta. Eikö toi ollu joku vanha teiniaikojen pituus, joka oli löydetty googlettamalla. Kun katson kuvia, K näyttää muiden ihmisten rinnalta joltain 170 cm pitkältä.
Mikähän mun pointti oli. Käärijä voittoon!
Kyllä mä uskon että on aika lähellä, se on U19 -lätkäiän mitta ilmeisesti. Mustakin näyttää että vois pari senttiä pidempi olla kuin se 162 mutta mitäpä väliä. Joo, Käärijä voittoon!
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊