Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20841/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.

Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.

Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...

Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.

Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa. 

Ja reisiä ja rintalihaksia vaan "lääppimäån" koko annaliisojen konkkaronkka.

Niin myö lääpitäånkin. T. Anna-Liisa

Vierailija
20842/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä varmaan jää ikuinen katkera Euroviisutrauma, josta en pääse yli jos nyt sitten kaikista mahdollisista LOREEN tulee ja vie tämän kisan jo nähdyllä elähtäneellä esityksellään. Perhana :D

Siis ihan kuka tahansa muu kelpaisi, vaikka Ukrainakin toistamiseen.

Theoz är min vinnare i alla fall. Pöh, wanhan kieriskelijän valitsivat, meni kyllä usko ruotsalaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20843/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.

Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.

Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...

Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.

Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa. 

Ja reisiä ja rintalihaksia vaan "lääppimäån" koko annaliisojen konkkaronkka.

Ajattelin ihan vaan lipoa ja nojailla päätä merkitsevästi taaksepäin, kuten Kärdäri itsekin tekee. Yleisö nyt tietenkin lipoo niin kuin sille livotaan.

t. A-L

Vierailija
20844/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli ymmärtää että nyt noita keikkoja kannattaa takoa niin paljon kuin vain jaksaa ihan taloudellisista syistä, kun jatkosuosio riippuu ihan hirveästi onnistuuko Käärijä tekemään lisää hittejä mitkä iskee yleiseen makuun. Vaikka nuo vanhat kappaleet on hyviä, ei ne kuitenkaan ole sellaista "tyypillisten" nuorten naisten kuuntelemaa musiikkia. Ja nuoret naiset on suursuosiolle tosi tärkeitä.

Euroviisuvoitto tietysti muuttaisi joksikin aikaa kaiken.

Käärijä on sanonut haluavansa näytellä tulevaisuudessa. Salkkarit-rooli on askel siihen suuntaan. Voi olla ettei hän edes ole kiinnostunut mudiikkiurasta lopun ikäänsä. Tämä on nyt sen unelman toteutuminen mitä hän on kauan kaivannut. Näkeehän sen keikkamatskustakin että on ihan tulessa ja elää täysin rinnoin juuri tätä hetkeä. Mutta entäs vaikka kahden vuoden päästä?

Vierailija
20845/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?

Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.

Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.

Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään

Sillä erolla ettei Putaansuu ollut koskaan samanlainen idoli ja suurten tunteiden kohde kuin Käärijä. Kuka sitä kuminaanaaria olisikaan voinut ihailla?

Vierailija
20846/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli ymmärtää että nyt noita keikkoja kannattaa takoa niin paljon kuin vain jaksaa ihan taloudellisista syistä, kun jatkosuosio riippuu ihan hirveästi onnistuuko Käärijä tekemään lisää hittejä mitkä iskee yleiseen makuun. Vaikka nuo vanhat kappaleet on hyviä, ei ne kuitenkaan ole sellaista "tyypillisten" nuorten naisten kuuntelemaa musiikkia. Ja nuoret naiset on suursuosiolle tosi tärkeitä.

Euroviisuvoitto tietysti muuttaisi joksikin aikaa kaiken.

Käärijä on sanonut haluavansa näytellä tulevaisuudessa. Salkkarit-rooli on askel siihen suuntaan. Voi olla ettei hän edes ole kiinnostunut mudiikkiurasta lopun ikäänsä. Tämä on nyt sen unelman toteutuminen mitä hän on kauan kaivannut. Näkeehän sen keikkamatskustakin että on ihan tulessa ja elää täysin rinnoin juuri tätä hetkeä. Mutta entäs vaikka kahden vuoden päästä?

Verhoilijan koulutuksellako se meinaa näyttelijäksi ruveta? Voi hyvän tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20847/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä osallistuu joskus tosi-tv:seen niin olisi kiva nähdä hänet Tanssii Tähtien kanssa-ohjelmassa. Jossakin Podcastissa muistaakseni sanoi, että Selviytyjiin oli pyydetty mutta melkein kaikki lääkärit olivat kieltäneet lähtemästä.

Vierailija
20848/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?

Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.

Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.

Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään

Käärijä lähtee viisuvoiton jälkeen kiertämään Euroopan klubeja, sanoi hän podcastissa. Ja kai niitä lähteä kakkos tai kolmossijaltakin kiertämään tuolla tunnettuvuudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20849/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä osallistuu joskus tosi-tv:seen niin olisi kiva nähdä hänet Tanssii Tähtien kanssa-ohjelmassa. Jossakin Podcastissa muistaakseni sanoi, että Selviytyjiin oli pyydetty mutta melkein kaikki lääkärit olivat kieltäneet lähtemästä.

Ei sille löydy tarpeeksi lyhyttä paria

Vierailija
20850/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on kaunis rauhallinen ja jopa vähän heleä (voiko sanoa miehen äänestä noin) puheääni, sopisi puhetyötäkin tekemään. Onko se jo menossa Salkkareihin? Sanoi jossain haastattelupätkässä että on kattonut joka ainoan Salkkari-jakson niin sekin olis varmaan yksi unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20851/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä osallistuu joskus tosi-tv:seen niin olisi kiva nähdä hänet Tanssii Tähtien kanssa-ohjelmassa. Jossakin Podcastissa muistaakseni sanoi, että Selviytyjiin oli pyydetty mutta melkein kaikki lääkärit olivat kieltäneet lähtemästä.

Ei sille löydy tarpeeksi lyhyttä paria

Ansku?

Vierailija
20852/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä havainto päivän viraalilistoilta: Electric Callboyn "We Got the Moves" on noussut tänään Ison-Britannian viraalistan viimeiselle sijalle. Onkohan Käärijällä jotain tekemistä asian kanssa? :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20853/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli ymmärtää että nyt noita keikkoja kannattaa takoa niin paljon kuin vain jaksaa ihan taloudellisista syistä, kun jatkosuosio riippuu ihan hirveästi onnistuuko Käärijä tekemään lisää hittejä mitkä iskee yleiseen makuun. Vaikka nuo vanhat kappaleet on hyviä, ei ne kuitenkaan ole sellaista "tyypillisten" nuorten naisten kuuntelemaa musiikkia. Ja nuoret naiset on suursuosiolle tosi tärkeitä.

Euroviisuvoitto tietysti muuttaisi joksikin aikaa kaiken.

Käärijä on sanonut haluavansa näytellä tulevaisuudessa. Salkkarit-rooli on askel siihen suuntaan. Voi olla ettei hän edes ole kiinnostunut mudiikkiurasta lopun ikäänsä. Tämä on nyt sen unelman toteutuminen mitä hän on kauan kaivannut. Näkeehän sen keikkamatskustakin että on ihan tulessa ja elää täysin rinnoin juuri tätä hetkeä. Mutta entäs vaikka kahden vuoden päästä?

Verhoilijan koulutuksellako se meinaa näyttelijäksi ruveta? Voi hyvän tähden.

Luulen, että taidoista ei ois kyse, mutta pliis ei suomitelkkariin!

Vierailija
20854/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei vaan kuluta kasvojansa sitten loppuun juoksemalla joka formaatissa, jos tosi tv -uralle meinaa lähteä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20855/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?

Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.

Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.

Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään

Sillä erolla ettei Putaansuu ollut koskaan samanlainen idoli ja suurten tunteiden kohde kuin Käärijä. Kuka sitä kuminaanaaria olisikaan voinut ihailla?

Sä olet tainnut unohtaa, mitä se oli vuonna 2006. Lordin jäsenet voittivat kaikenmaailman suomen halutuin mies/nainen jne. äänestyksiä. Vaikka ne oli ehkä osaksi tsoukkia, niin kyllä Lordin jäsenten ympärillä kävi kova kuhina. Varsinkin ne kaksi vaaleaa miesjäsentä oli kuumaa valuuttaa naisten keskuudessa. Somen valta ei ollut niin suurta silloin, joten nämä asiat on ehkä vaipuneet jo unholaan.

Vierailija
20856/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli ymmärtää että nyt noita keikkoja kannattaa takoa niin paljon kuin vain jaksaa ihan taloudellisista syistä, kun jatkosuosio riippuu ihan hirveästi onnistuuko Käärijä tekemään lisää hittejä mitkä iskee yleiseen makuun. Vaikka nuo vanhat kappaleet on hyviä, ei ne kuitenkaan ole sellaista "tyypillisten" nuorten naisten kuuntelemaa musiikkia. Ja nuoret naiset on suursuosiolle tosi tärkeitä.

Euroviisuvoitto tietysti muuttaisi joksikin aikaa kaiken.

Käärijä on sanonut haluavansa näytellä tulevaisuudessa. Salkkarit-rooli on askel siihen suuntaan. Voi olla ettei hän edes ole kiinnostunut mudiikkiurasta lopun ikäänsä. Tämä on nyt sen unelman toteutuminen mitä hän on kauan kaivannut. Näkeehän sen keikkamatskustakin että on ihan tulessa ja elää täysin rinnoin juuri tätä hetkeä. Mutta entäs vaikka kahden vuoden päästä?

Verhoilijan koulutuksellako se meinaa näyttelijäksi ruveta? Voi hyvän tähden.

Ei ole verhoilija. Ja voihan sitä näytellä vaikka kesäteatterissa tai pyrkiä opiskelemaan alaa.

Vierailija
20857/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki näyttelijät ole käyneet Teakia tai Nätyä. Esim. Joonas Nordman, Antti Reini, Mikko Töyssy ja Timo Lavikainen. Osalla on joo jotain kansanopistotaustaa. Varsinkin jossain Salkkareissa taitaa olla enemmän kouluttamattomia näyttelijöitä kuin koulut käyneitä.

Vierailija
20858/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?

Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.

Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.

Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään

Sillä erolla ettei Putaansuu ollut koskaan samanlainen idoli ja suurten tunteiden kohde kuin Käärijä. Kuka sitä kuminaanaaria olisikaan voinut ihailla?

Sä olet tainnut unohtaa, mitä se oli vuonna 2006. Lordin jäsenet voittivat kaikenmaailman suomen halutuin mies/nainen jne. äänestyksiä. Vaikka ne oli ehkä osaksi tsoukkia, niin kyllä Lordin jäsenten ympärillä kävi kova kuhina. Varsinkin ne kaksi vaaleaa miesjäsentä oli kuumaa valuuttaa naisten keskuudessa. Somen valta ei ollut niin suurta silloin, joten nämä asiat on ehkä vaipuneet jo unholaan.

Muistan nuo viisut hyvin, mutta en kyllä muista kenenkään tuttavapiirissäni ainakaan tosissaan fanittaneen Lordia tuolloin. Enemmän heitä pidettiin hieman vitsinä asujen vuoksi ja vähän salaa toivottiin sitä menestystä viisuissa, kun mediassa sen mahdollisuutta niin kovasti hehkutettiin. Vaikka kyllähän se voitto silti kelpasi. t. eri

Vierailija
20859/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, kuka tuota äänensävytöntä vaakkumista ja huutoa jaksaa kuunnella keikoilla? Cha chaan, MicMacin ja Välikuoleman kertsit menee. Lopusta nousee vaan adrenaliini, väärällä tavalla

Vierailija
20860/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kuka tuota äänensävytöntä vaakkumista ja huutoa jaksaa kuunnella keikoilla? Cha chaan, MicMacin ja Välikuoleman kertsit menee. Lopusta nousee vaan adrenaliini, väärällä tavalla

Ihmiset, jotka menee keikalle tanssimaan eikä rockpoliisin hommiin. Näitäkin ihmisiä Suomessa on, usko tai älä.

Ketju on lukittu.