UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Vierailija kirjoitti:
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Sittenhän sinä voitkin jättää tämän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Sittenhän sinä voitkin jättää tämän ketjun.
Noh noh, relax...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.
Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.
Joo, ja tuollaisessa ihmismeressä sitten tartutaan siitä kohtaan kiinni mihin ylletään. Kyykky asennossa se luultavasti on nuo reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.
Joku sanoikin aikaisemmin, että vedonlyönnin ideahan on pohjimmiltaan se, että suurin osa häviäisi siinä. Eli huijataan porukka veikkaamaan väärää. Tosin kyllähän nuo suosiosta jotain kuitenkin kertoo.
Minulle kyllä varmaan jää ikuinen katkera Euroviisutrauma, josta en pääse yli jos nyt sitten kaikista mahdollisista LOREEN tulee ja vie tämän kisan jo nähdyllä elähtäneellä esityksellään. Perhana :D
Siis ihan kuka tahansa muu kelpaisi, vaikka Ukrainakin toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.
Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa.
Sikäli ymmärtää että nyt noita keikkoja kannattaa takoa niin paljon kuin vain jaksaa ihan taloudellisista syistä, kun jatkosuosio riippuu ihan hirveästi onnistuuko Käärijä tekemään lisää hittejä mitkä iskee yleiseen makuun. Vaikka nuo vanhat kappaleet on hyviä, ei ne kuitenkaan ole sellaista "tyypillisten" nuorten naisten kuuntelemaa musiikkia. Ja nuoret naiset on suursuosiolle tosi tärkeitä.
Euroviisuvoitto tietysti muuttaisi joksikin aikaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin etumatka vaan kasvaa. Loreen 38% Käärijä 14% (Eurovision Bets)
Mikä etumatka? Luulin, että kisa käydään vasta toukokuussa ja mitään etumatkoja ei ole, kun kaikki äänestävät samaan aikaan. Vedonlyönti on ihan oma maailmansa eikä aina osu oikeaan ollenkaan. Valtaosa äänestäistä kuulee biisit ekaa kertaa vasta kisoissa.
On myös mahdollista, että tämä Loreen on osin kupla ja jääkin odotettua alemmas. Ei se Melloissakaan niin murskaäänin voittanut kuin ajateltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.
Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa.
varmasti suurin osa tajuaa, että ne flirttailut kuuluvat esiintymiseen ja on Käärijä-hahmon tekemiä, eikä hänen arki-persoonansa. Aika iso ero on muutenkin siinä kun hän on enemmän Käärijänä lavalla vrt. omana itsenään haastatteluissa. Toisaalta tuollainen Käärijän tyyppinen ihminen voi vaikuttaa helposti flirttailevalta, vaikkei edes tarkoituksella niin tekisi, kun on niin sosiaalinen ja helposti pidettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ainakin Yliksellä Käärijää dissataan nyt, kun osallistuu viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.
Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa.
Ja reisiä ja rintalihaksia vaan "lääppimäån" koko annaliisojen konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.
Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa.
No eiköhän se tuohon hommaan kuulu, ihme ryppyotsailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.
Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.
Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...
Liittyy miten mihin? Naivia se olisi kuvitella ettei naiset kähmisi Käärijää. Jo Joel Hallikainen, siis Joel Hallikainen, sanoin Annassa joskus 90-luvun alussa että naiset kourivat häntä sukuelimistä keikoilla.
Toivottavasti Käärijän keikkapaikat kasvaa niin että himokkaat hillevit pysyy loitolla. Festareillahan on isot lavat ja järkkärit paikalla.
Jos sukupuolet olisi toisin päin, tämä olisi iso kohu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?
Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.
Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.
Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään
Yhtä kaikki...Big Brother valvoo....