UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Joo, joskus menee överiksi tuo salaperäisyyden ylikorostaminen, niin että ihan normaalit asiat omassa elämässä yritetään piilottaa hahmon taakse. On ensinnäkin lapsellista kuvitella, että mikään pysyisi Suomi-nimisellä hiekkalaatikolla salassa. Ja toisekseen, aikuisten oikeesti, on huono ja taitamaton yritys hallita mediaa.
Okei, ollaan lopuks vielä kunnolla kyynisiä ja ajatellaan että kaikki, ihan kaikki on laskelmoitua.
Vierailija kirjoitti:
On älyllistä epäehellisyyttä olla näkemättä mitään erityistä näissä yhteensattumissa.
Henkilö seuraa VKK:ta instassa - eipä siinä mitään, voi seurata kaikenlaista
Jodelissa aletaan keskustella tästä seuraamisesta - K lakkaa seuraamasta
Hesarin toimittaja kysyy aiheesta - vastaa, että kenellä on aikaa tällaisen miettimiseenEi missään vaiheessa tule mieleen tuon tyttöystävänkään vuoksi, että tässä saattoi nyt syntyä jokin väärinkäsitys. Sitten jyväskyläläislähtöisen kirjailijan vihjauksista lähtee pallo pyörimään. Paluu normaaliin, av:llakin syytetään vainoharhaisiksi russofobeja. Stoli virratkoon, its crazy, its party.. Alko ei enää myy venäläistä stolia, mutta voihan sitä tietysti käydä asiointimatkoilla hakemassa.
Biisin nimi Putinia suurempi, mutta tuskin se siitä kertoo, että Putinia verrataan uhkapeluriin, joka on laittanut kaikki pelimerkkinsä likoon. Toinen biisi Z nimeltään, mutta sehän on vain juna!
Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus menee överiksi tuo salaperäisyyden ylikorostaminen, niin että ihan normaalit asiat omassa elämässä yritetään piilottaa hahmon taakse. On ensinnäkin lapsellista kuvitella, että mikään pysyisi Suomi-nimisellä hiekkalaatikolla salassa. Ja toisekseen, aikuisten oikeesti, on huono ja taitamaton yritys hallita mediaa.
Okei, ollaan lopuks vielä kunnolla kyynisiä ja ajatellaan että kaikki, ihan kaikki on laskelmoitua.
Varsinkin kun tuo salaperäisyys koskee näköjään vain ja ainoastaan ns. epäpoliittisuutta ja passiivisuutta. ja tyttöystävää. Muuten on tuotu julkisuuteen perhe, kerrottu koko oma elämäntarina, kouluajat jne. En ole edes mitenkään aktiivisesti hakenut juttuja enkä seurannut somessa, mutta tiedän yksityiselämästä tolkuttomasti asioita. Paljon enemmän kuin monesta pitkään julkisuudessa olleesta muusikosta.
Voi selittyä kokemattomuudella, mutta mielenkiintoista, mitkä asiat ovat sitten niitä, joista halutaan pantata.
Kuopion eilisellä keikalla ollut näemmä mahtava tunnelma ja Käärijälle ehditty valmistaa ties kuinka monta korvaavaa asuakin.
Vanhemmat myös olleet julkisuudessa, kerrottu sairaudet veren paskomiset, koulun vessassa hiusten leikkuut.
No ok. Pidin Verkasta ja Helsingin biisistä, mutta tämänkin voi tulkita jo viestiksi näillä tiedoilla. Miksi tuota Verkan "fanittamista" pitää tuoda julki?
Jos kaikki on käärijän hahmoa, miten jeren sairaudet ja vanhemmat liittyvät tähän hahmoon? Onko venäläinen tyttöystävä hahmon tyttöystävä?
Fak niin tosiaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on käärijän hahmoa, miten jeren sairaudet ja vanhemmat liittyvät tähän hahmoon? Onko venäläinen tyttöystävä hahmon tyttöystävä?
Fak niin tosiaan?
Veli myös convoy-väkeä, kuuluu hahmoon?
Palstahullu taas spämmäämässä ketjua täyteen trollailuviesteillään heti sunnuntaiaamusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu taas spämmäämässä ketjua täyteen trollailuviesteillään heti sunnuntaiaamusta alkaen.
Ei näytä tajuavan, että kirjoituksensa ovat rasistisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Tänään aiemmin aiheesta keskusteltu. Ei ollut vaikea löytää.
No varsinaista kuvaa ei kyllä ole ollut.
Tässä tulee. Ihan UMKhon liittyvä julkaisu.
Kuva 3/3. Tägitkin löytyy....
https://www.instagram.com/p/Co__zOMoSJB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kaksi kuukautta viisuihin ja joka viikko pukkaa uutta infoa aihepiiristä. Otan popcornit esiin ja jään seuraamaan. En täällä tosin
Käärijällä mahiksia kun ruotsi valitsi Loreeninsa. Omituiset vaatteet ja muutenkin ihme esitys. Mutta monet ruotsalaiset olis haluneet jonkun muun kuitenkin. Jonkun tuoreemman oloisen biisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuopion eilisellä keikalla ollut näemmä mahtava tunnelma ja Käärijälle ehditty valmistaa ties kuinka monta korvaavaa asuakin.
Hienoja asuja! Tästä voikin tulla uusi villitys. Ja tunnelma tosiaan näyttää olevan katossa. Käärijän energia tarttuu!
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä mahiksia kun ruotsi valitsi Loreeninsa. Omituiset vaatteet ja muutenkin ihme esitys. Mutta monet ruotsalaiset olis haluneet jonkun muun kuitenkin. Jonkun tuoreemman oloisen biisin.
Suurin yllätys oli se, ettei Loreenin yleisöltä saama äänimäärä ollut mitenkään ylivoimainen. Raadeilta tuli tietysti lähes maksipisteet, mutta nythän Tattoota verrattiinkin vain muihin Mello-kilpailijoihin, itse viisuissa vastus tulee olemaan onneksi kovempi.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä mahiksia kun ruotsi valitsi Loreeninsa. Omituiset vaatteet ja muutenkin ihme esitys. Mutta monet ruotsalaiset olis haluneet jonkun muun kuitenkin. Jonkun tuoreemman oloisen biisin.
Smash into pieces olisi ollut paras, ja Ruotsilta kerrankin jotain muuta kuin Loreenin aiempaa voittokappalettaan huomattavasti huonompi ja kaiken lisäksi muilta pöllitty edellisen euroviisuesiintymisen toisinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Tänään aiemmin aiheesta keskusteltu. Ei ollut vaikea löytää.
No varsinaista kuvaa ei kyllä ole ollut.
Tässä tulee. Ihan UMKhon liittyvä julkaisu.
Kuva 3/3. Tägitkin löytyy....
https://www.instagram.com/p/Co__zOMoSJB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ei ollutkaan korkeakoulutettu LTO vaan opiskellut lastenohjaajaksi ma ahanmuuttajille tarkoitetulla opistotason linjalla.
Kova on näyttää olleen tuo asu -meno ja fiilikset katossa Kuopion keikalla. Wau!
Se olikin toimiva idea käyttää fanien ompeluksia. Sillä taidokkuudella ei våliä, vaan fiiliksellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.
Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.
Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.
No voi hyvänen aika.. uskon, että tuollaisen vastaavan uuden boleron ompelee näppärä kätinen aika helposti ja aika nopeasti. Eihän se nyt sentään timanteilla ole koristeltu. Tietysti alkuperäisessä on varmasti ihanaa maskuliinista feromonia <3 Olisin halunnut todellakin löytää sen ja palauttaa Käärijälle henkilökohtaisesti..
No kuule ompelehan, tai kokeile ainakin. Ei taatusti suju ihan niin näppärästi, helposti ja nopeasti kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä mahiksia kun ruotsi valitsi Loreeninsa. Omituiset vaatteet ja muutenkin ihme esitys. Mutta monet ruotsalaiset olis haluneet jonkun muun kuitenkin. Jonkun tuoreemman oloisen biisin.
Smash into pieces olisi ollut paras, ja Ruotsilta kerrankin jotain muuta kuin Loreenin aiempaa voittokappalettaan huomattavasti huonompi ja kaiken lisäksi muilta pöllitty edellisen euroviisuesiintymisen toisinto.
No olihan sekin aika tylsä. Mutta voittaako Loreen toukokuussa tuomariäänillä? Voisko Espanja tai joku muu viedä ison osan niistä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bd13950d-635b-4d11-a8f7-249f2d…