UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Dobryi vecher!
Miksi videossa on juurikin nyrkkeilykehä ja punaisella maalilla maalatut kasvot?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Loreniin biisi kuulostaa alussa ihan Winner Takes It Allilta.
Ihan alku kyllä kuulostaa Pont Aerin biisiltä Flying Free (erit. ko. bisin kohdasta 0:24 lähtien), mutta on siinä vähän samantapaiset vibat kuin Abbasakin, melodia on kuitenkin ihan eri, että en nyt lähtisi plagiaatiksi sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Dobryi vecher!
Cuka bljat sinulle. Kaalimieshän tekee siinä esityksensä alussa melkein tyylipuhtaan slaavikyykynkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Tänään aiemmin aiheesta keskusteltu. Ei ollut vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.
Eihän hän niin sanonut, vaan että autotieltä löytyi. Eli varmaan sieltä Malmilta ja sitten on mennyt sen kanssa kotiinsa Espooseen.
Mikä tuuri, ettei ollut jäänyt autojen alle. Ehti jo nimittäin käydä mielessä sekin vaihtoehto, että tippunut jonnekin moottoritielle, jolloin asusta tuskin olisi enää jäljellä muuta kuin riekaleita.
Käärijän kannattaisi pitää asusta nyt hyvää huolta, että säilyy Liverpooliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Dobryi vecher!
Cuka bljat sinulle. Kaalimieshän tekee siinä esityksensä alussa melkein tyylipuhtaan slaavikyykynkin.
Mikä se on? Sitten pitelee mikkiä kuin asetta ja kurkkii suojista lavojen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Tänään aiemmin aiheesta keskusteltu. Ei ollut vaikea löytää.
No varsinaista kuvaa ei kyllä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Missä?
Tänään aiemmin aiheesta keskusteltu. Ei ollut vaikea löytää.
No varsinaista kuvaa ei kyllä ole ollut.
Helppo löytää mm. Portion Boysin tägäyksistä ja nimellä löytyy someprofiilit.
On älyllistä epäehellisyyttä olla näkemättä mitään erityistä näissä yhteensattumissa.
Henkilö seuraa VKK:ta instassa - eipä siinä mitään, voi seurata kaikenlaista
Jodelissa aletaan keskustella tästä seuraamisesta - K lakkaa seuraamasta
Hesarin toimittaja kysyy aiheesta - vastaa, että kenellä on aikaa tällaisen miettimiseen
Ei missään vaiheessa tule mieleen tuon tyttöystävänkään vuoksi, että tässä saattoi nyt syntyä jokin väärinkäsitys. Sitten jyväskyläläislähtöisen kirjailijan vihjauksista lähtee pallo pyörimään. Paluu normaaliin, av:llakin syytetään vainoharhaisiksi russofobeja. Stoli virratkoon, its crazy, its party.. Alko ei enää myy venäläistä stolia, mutta voihan sitä tietysti käydä asiointimatkoilla hakemassa.
Ihmisillä on aikaa stalkata
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Sama. Ei taida olla meillä mahdollisuuksia, vaikka olisikin sinkku.
Käärijä vaikutti kyllä instassa todella helpottuneelta siitä, että bolero löytyi! Ilmeisesti varakappaletta ei sitten ole olemassa. Tietäähän tuon tunteen jokainen, jolla on avaimet, lompakko tai kännykkä olleet hukassa, ja sitten ne ovatkin löytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.
Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.
Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.
No voi hyvänen aika.. uskon, että tuollaisen vastaavan uuden boleron ompelee näppärä kätinen aika helposti ja aika nopeasti. Eihän se nyt sentään timanteilla ole koristeltu. Tietysti alkuperäisessä on varmasti ihanaa maskuliinista feromonia <3 Olisin halunnut todellakin löytää sen ja palauttaa Käärijälle henkilökohtaisesti..
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Hei, kumppanin etsinnässä merkitsee moni muukin asia kuin ulkonäkö kuten kemia, persoona, asenne, arvot ja kiinnostuksen kohteet. Ihan turha tuntea muihin mitään alemmuutta, kantakaa itsenne ylpeästi ja olkaa rohkeasti se mikä olette.
Kauhean "yllättävää", että Loreen valittiin.
Eihän hän niin sanonut, vaan että autotieltä löytyi. Eli varmaan sieltä Malmilta ja sitten on mennyt sen kanssa kotiinsa Espooseen.