Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20461/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää tekemään mitään muuta kuin seuraamaan instagramia ja bolerosaagaa.

Vierailija
20462/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Esityksessä piti päästä ratsastamaan ilman paitaa. Mikä ihmisjuna onkin. Tämä on venäläisten pilkkaa. P

tuli tunnetuksiP.... ilman paitaa ratsastaessaan kuvalla.

Edustajana on vaihdettava. En olisi eilen uskonut sanovani näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20463/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Chaplinin historiassa on?

Ei hitto hemmetti Kärtsähän tykkää tosiaan PUNAISESTA Marlista ja Stolitšnaja -vodkasta. Sekin vielä. Miksei sille Kossu kelpaa mitä häh!!1!

Kommunisti ja kartoitus Yhdysvalloista ja elokuva diktaattori

Vierailija
20464/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt Malmilla sitä boleroa etsimässä? Itse asun valitettavasti liian kaukana.

Vierailija
20465/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Chaplinin historiassa on?

Ei hitto hemmetti Kärtsähän tykkää tosiaan PUNAISESTA Marlista ja Stolitšnaja -vodkasta. Sekin vielä. Miksei sille Kossu kelpaa mitä häh!!1!

Kommunisti ja kartoitus Yhdysvalloista ja elokuva diktaattori

Epäselvä syntyperä. Kvg

Vierailija
20466/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty enää tekemään mitään muuta kuin seuraamaan instagramia ja bolerosaagaa.

Sama. Tuleekohan tässä edes uni yöllä silmään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20467/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.

Vierailija
20468/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käynyt Malmilla sitä boleroa etsimässä? Itse asun valitettavasti liian kaukana.

Kuulemma sitä on etsitty, muttei ole löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20469/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä osui kylään, että jos olet löytänyt asun ja palautat, niin voidaan alkaa ystäviksi ja voit tulla vaikka yökylään.........🔥🔥

Jeessus Loord...lähdenkin tästä tsekkaamaan vielä ojien pohjat! Huuuuhh...

No löytyikö sieltä muuta kuin koiranpa*kaa ja loskaa? Jos Hulk-asu löytyi, niin pistä kiertämään, minäkin voisin ottaa käyttää sitä muutamaan otokseen.

Vierailija
20470/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Esityksessä piti päästä ratsastamaan ilman paitaa. Mikä ihmisjuna onkin. Tämä on venäläisten pilkkaa. P

tuli tunnetuksiP.... ilman paitaa ratsastaessaan kuvalla.

Edustajana on vaihdettava. En olisi eilen uskonut sanovani näin.

Olen niin surullinen tästä kehityskulusta.  En ollut edes ajatellut tuota ilmiselvää Putlerin palvontaa, mikä siis paidaton ratsastus on. Ajaakohan hän myös Ladalla? Varmaan ainakin perhepiiristä joltakulta löytyy. Ja takakontti täynnä Stolisnajaa, Ludmila huiveineen etupenkillä, ja bljat, varmaan ukkeli puhuu parempaa venäjää kuin englantia.

Onko siltä kukaan edes kysynyt venäjäksi mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20471/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Ja sitten Suomen armeijan käyneellä Robinilla oli se outo paitakohu, vaikka siihen Robin ei ole kyllä vaikuttanut, eikä edes tajunnut itse. Mutta joku on voinut tajuta. Robin olisi voinut myös olla Suomen edustaja ukrainan viisuissa.

Laitetaan se Saara Aalto sinne edustajaksi. Hän ainakin reilusti sanoo, ettei Suomi anna hänelle mitään, mutta muuten harmiton.

Robinin paitakohu johtui optisesta harhasta. Vaatekokoelman logo vihreässä villapaidassa - kaksi metallista liuskaa, joista toinen oli hopeanvärinen ja toinen oranssi näyttäytyivät kuvissa Venäjän lipun oloiselta. Luonnossa katsottuna ei varmasti tullut tällaista mieleyhtymää.

Niin. Varmaan monet tietävät miltä jokin näyttää kuvassa punaisella matolla.

Vierailija
20472/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Hulk-bolero on muistaakseni nahkaa, että sikäli kestää aika kovaakin käyttöä.

Nahkaa on, mutta jossain mainittiin että oli kovilla jo niissä musavideokuvauksissakin, joten eihän se mitenkään voi jatkuvaa käyttöä edustuskuntoisena kestää, jos siis nyt enää edes löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20473/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä osui kylään, että jos olet löytänyt asun ja palautat, niin voidaan alkaa ystäviksi ja voit tulla vaikka yökylään.........🔥🔥

Jeessus Loord...lähdenkin tästä tsekkaamaan vielä ojien pohjat! Huuuuhh...

No löytyikö sieltä muuta kuin koiranpa*kaa ja loskaa? Jos Hulk-asu löytyi, niin pistä kiertämään, minäkin voisin ottaa käyttää sitä muutamaan otokseen.

Jos ojan pohjalla käynyt könyäjä löysit boleron niin muista että Kärtsäri on Kuopiossa ettet turhaan änkeä tyttöystävän luokse yökylään koiranp*skaisine kenkinesi.

Vierailija
20474/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolero on löytynyt!! Oli juuri Instassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20475/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löyty nyt! Itken ilosta.

Vierailija
20476/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.

Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.

Vierailija
20477/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se löyty nyt! Itken ilosta.

Viisut on pelastettu!! Jatkossa sitten tarkempana noiden vaatteiden kanssa.

Vierailija
20478/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Euroviisuedustus pelastettu, Käärijän ikoninen asu on kuin onkin löytynyt!

Vierailija
20479/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.

Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.

Joku mainitsi, että UMK-esitykseen oli suunniteltu kokomustaa asua, eli niiden mustien housujen pariksi joku musta yläosa.

Onneksi siitä ideasta kuitenkin luovuttiin ja onhan nuo hihat jo niin legendaariset, että aikamoinen pettymys jos Liverpoolissa olisi jotain muuta yllä.

Vierailija
20480/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Esityksessä piti päästä ratsastamaan ilman paitaa. Mikä ihmisjuna onkin. Tämä on venäläisten pilkkaa. P

tuli tunnetuksiP.... ilman paitaa ratsastaessaan kuvalla.

Edustajana on vaihdettava. En olisi eilen uskonut sanovani näin.

Olen niin surullinen tästä kehityskulusta.  En ollut edes ajatellut tuota ilmiselvää Putlerin palvontaa, mikä siis paidaton ratsastus on. Ajaakohan hän myös Ladalla? Varmaan ainakin perhepiiristä joltakulta löytyy. Ja takakontti täynnä Stolisnajaa, Ludmila huiveineen etupenkillä, ja bljat, varmaan ukkeli puhuu parempaa venäjää kuin englantia.

Ooppeli sillä oli vielä ainakin sillon kun viiksensä möi

Ketju on lukittu.