UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Olikin liian hyvää ollakseen totta. Ja melkein epäilyttää, että venäläiset ovat tämän näkyvyyden taustalla. Miksi käärijä pyrkii Ukrainan kisoihin, jos seuraa kremliä venäläisen tyttöystävänsä kanssa?
Onko tämä tottakaan? 😭
Onko mielestäsi koko ikänsä Turussa asunut, mutta Lappeenrannassa syntynyt turkulainen vai lappeenrantalainen?
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan Saara Aalto sinne laulamaan onnellisuudesta ja maailman rauhasta! Äkkiä Saaralle laulu eri kielillä
Hän voi esittää Cha cha chan, oppii kyllä nopeasti.
Tyttöysytävä eturivillä keikoilla, UMK-kuvioissa ja pakussa, missä isoin kirjaimin Käärijä? Ja kuvittelivat, että tämä pysyy salassa?
Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?
Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!
Vierailija kirjoitti:
Tyttöysytävä eturivillä keikoilla, UMK-kuvioissa ja pakussa, missä isoin kirjaimin Käärijä? Ja kuvittelivat, että tämä pysyy salassa?
Ittekin olen niin pettynyt kun Käärijältä löytyi tyttöystävä. Toivoin niin kovasti, että olis ollut poikaystävä,
Vierailija kirjoitti:
Tyttöysytävä eturivillä keikoilla, UMK-kuvioissa ja pakussa, missä isoin kirjaimin Käärijä? Ja kuvittelivat, että tämä pysyy salassa?
Lopeta jo. Ei ole julkkis, eikä kuulu ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikin liian hyvää ollakseen totta. Ja melkein epäilyttää, että venäläiset ovat tämän näkyvyyden taustalla. Miksi käärijä pyrkii Ukrainan kisoihin, jos seuraa kremliä venäläisen tyttöystävänsä kanssa?
Onko tämä tottakaan? 😭
Onko mielestäsi koko ikänsä Turussa asunut, mutta Lappeenrannassa syntynyt turkulainen vai lappeenrantalainen?
Jospa Lappeenrannan sekopäinen kaupunginjohtaja uhkailisi ydinaseilla ja ilmoittelisi, että saattaa tulla suojelemaan tätä lappeenrantalaissyntyistä kansanmurhaamalla turkulaiset. Samaan aikaan pommittaisivat mikkeliläisiä minkä ehtivät. Hiukan ihmettelisin, miksei tämä henkilö luovu Lappeenrannan kaksoiskuntalaisuudesta tai muuta Lappeenrantaan. Varsinkin jos lappeenrantalaissyntyisen turkulainen kumppani seuraisi lappeenrantalaismyönteistä puoluetta, minun voisi olla vähän vaikea uskoa, että molemmat oliaivat välttämättä lojaaleja Turulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?
Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!
Huomasin instassa, ja mietin, että ei varmaankaan ole Käärijä itse käsityömiehiä, jos kuvittelee, että muutamassa tunnissa esiintymisasu olisi valmis. Minä neuloin koulun käsityötunnilla yhtä ja samaa lapasparia puolitoista vuotta enkä silti pidä itseäni mestariompelijana.
Mitä sitten vaikka olisi venäläinen.Venäläisiä on paljon suomessa. Eivät he jotain Putinia yleensä kannata.Venäläisissä on fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöysytävä eturivillä keikoilla, UMK-kuvioissa ja pakussa, missä isoin kirjaimin Käärijä? Ja kuvittelivat, että tämä pysyy salassa?
Ittekin olen niin pettynyt kun Käärijältä löytyi tyttöystävä. Toivoin niin kovasti, että olis ollut poikaystävä,
En ole pettynyt, kyllähän se nyt oli aika selvää, mutta jos haluaa pitää asian salassa, niin tuo herättää kyllä huomiota ja väisin tulee ilmi jossain vaiheessa. Toisaalta eihän sitä voi ikuisiki ajoiksikaan sulkeutua johonkin koppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?
Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!
Huomasin instassa, ja mietin, että ei varmaankaan ole Käärijä itse käsityömiehiä, jos kuvittelee, että muutamassa tunnissa esiintymisasu olisi valmis. Minä neuloin koulun käsityötunnilla yhtä ja samaa lapasparia puolitoista vuotta enkä silti pidä itseäni mestariompelijana.
Tuskin se tarkoitti mitään oikeaa, hienoa esiintymisasua vaan esim. sitä, että leikataan jostain vihreästä paidasta sille hihat tai askarrellaan muovipusseista. Ei kukaan nyt muutamassa tunnissa väsää kunnollista keikkakelpoista asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?
Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!
Huomasin instassa, ja mietin, että ei varmaankaan ole Käärijä itse käsityömiehiä, jos kuvittelee, että muutamassa tunnissa esiintymisasu olisi valmis. Minä neuloin koulun käsityötunnilla yhtä ja samaa lapasparia puolitoista vuotta enkä silti pidä itseäni mestariompelijana.
ei hän tarkoittanut että jotain pitäisi ommella, vaan lähinnä kai joku jesarihätäratkaisu, t-paita tms...Käärijä on muuten koulutukseltaan verhoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?
Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!
Huomasin instassa, ja mietin, että ei varmaankaan ole Käärijä itse käsityömiehiä, jos kuvittelee, että muutamassa tunnissa esiintymisasu olisi valmis. Minä neuloin koulun käsityötunnilla yhtä ja samaa lapasparia puolitoista vuotta enkä silti pidä itseäni mestariompelijana.
Voihan sen asun vaikka liimata kasaan, kuitenkin vaan yhdestä illasta kysymys. Sekä luovuudesta.
Ilman yläosaahan Käärijä lopulta kuitenkin esiintyy. Selvää toki on, ettei samanlaista tai vastaavaa vihreää hihajuttua hetkessä ainakaan ompelemalla valmisteta.
Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .
Cha Charlie cha chaplin
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.
Apua. Mitä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.
Apua. Mitä tämä on?
Palstatrolli se vaan jaksaa jatkaa spämmäämistään ja omien viestiensä kauhistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöysytävä eturivillä keikoilla, UMK-kuvioissa ja pakussa, missä isoin kirjaimin Käärijä? Ja kuvittelivat, että tämä pysyy salassa?
Lopeta jo. Ei ole julkkis, eikä kuulu ketjun aiheeseen.
Käärijä teki eilen Tiktokin. "Mission failed. I loose Eurovision. Voivoi."
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.
Ja sitten Suomen armeijan käyneellä Robinilla oli se outo paitakohu, vaikka siihen Robin ei ole kyllä vaikuttanut, eikä edes tajunnut itse. Mutta joku on voinut tajuta. Robin olisi voinut myös olla Suomen edustaja ukrainan viisuissa.
Laitetaan se Saara Aalto sinne edustajaksi. Hän ainakin reilusti sanoo, ettei Suomi anna hänelle mitään, mutta muuten harmiton.
Laitetaan Saara Aalto sinne laulamaan onnellisuudesta ja maailman rauhasta! Äkkiä Saaralle laulu eri kielillä