Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20441/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Vierailija
20442/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

Palstatrolli se vaan jaksaa jatkaa spämmäämistään ja omien viestiensä kauhistelua.

Juuri näin. Tuon trollin voi jättää ihan omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20443/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä osui kylään, että jos olet löytänyt asun ja palautat, niin voidaan alkaa ystäviksi ja voit tulla vaikka yökylään.........🔥🔥

Vierailija
20444/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä osui kylään, että jos olet löytänyt asun ja palautat, niin voidaan alkaa ystäviksi ja voit tulla vaikka yökylään.........🔥🔥

Eikun siis kenellä osui *korviin* (Käärijän Instastoryssa)

Vierailija
20445/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".

Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.

Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.

Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia

Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.

Ken uskoo että samalla bolerolla vetää euroviisuissa. Niitä on kuule mahdollista valmistaa useampi kappale.

Niitä olisi syytä tehdä Käärijälle suuri matkalaukullinen. Onkohan kuitenkaan edes yhtä varakappaletta?

Outoa, että hän käyttää edustusasua jatkuvasti, kun olen aiemmin ymmärtänyt, ettei niitä saa omaan käyttöön. Esim. Saara Aalto kertoi jossain haastattelussa, että hänen euroviisumekkonsa on YLE:n puvustamossa.

Tuo on siitä kiinni, että lunastaako vaatteita itselleen. Niistä pitää muistaa laittaa kuitit ja tositteet myös verotukseen. Ei Ylen puvustamo ole mikään tonttupaja, jossa ommeltaisiin ilmaiseksi erikoiskankaista jne vaatteita. Etenkään esiintymivaatteita esiintyjän mitoille tehtynä.

Vierailija
20446/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä osui kylään, että jos olet löytänyt asun ja palautat, niin voidaan alkaa ystäviksi ja voit tulla vaikka yökylään.........🔥🔥

Jeessus Loord...lähdenkin tästä tsekkaamaan vielä ojien pohjat! Huuuuhh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20447/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Hulk-bolero on muistaakseni nahkaa, että sikäli kestää aika kovaakin käyttöä.

Vierailija
20448/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niitä boleroita on oikeesti vaan yksi jos se nyt on hävinnyt!

Veikkaan että jostain puvusta osta löytyy se edustuskappale ja tämä on vain keikoille. Ainakin kuka tahansa normaali järjellä käyvä tekisi niin... Luulisi siis jonkun miettivän näitä juttuja Käärijän puolesta.

Tuollainen fluoresoivaksi käsitelty kangas on kallista. Ei sitä löydä mistään Eurokankaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20449/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kuopiolaisia kuulolla ja huomasitteko Käärijän viimeisimmät stoorit?

Siellähän on alan koulutustakin, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät suunnittelemaan ja valmistamaan Käärijälle uutta yläosaa esiintymisasuksi iltaa varten!

Huomasin instassa, ja mietin, että ei varmaankaan ole Käärijä itse käsityömiehiä, jos kuvittelee, että muutamassa tunnissa esiintymisasu olisi valmis. Minä neuloin koulun käsityötunnilla yhtä ja samaa lapasparia puolitoista vuotta enkä silti pidä itseäni mestariompelijana.

No tuota, minä olen joskus paniikkiratkaisuna ommellut itselleni boleron parissa tunnissa ilman kaavoja. Tuli vähän kiire juhliin ja "mulla ei ole mitään päällepantavaa". Ei ole alan koulutusta, joskus jotain huvikseni surrutellut. Eli ei se mahdotonta ole!

Vierailija
20450/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20451/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

Palstatrolli se vaan jaksaa jatkaa spämmäämistään ja omien viestiensä kauhistelua.

Juuri näin. Tuon trollin voi jättää ihan omaan arvoonsa.

Sut voi jättää omaan arvoosi. Faktahan on, että Euroviisut on kutakuinkin tärkein asia maan päällä, ainakin tässä ketjussa. On kerrassaan traumatisoivaa meille oikeille viisufaneille, että kun kerrankin Suomella on hyvä ja sympaattinen viisu ja esiintyjä, ne alkavat epäilyttävästi haista kaalilta ja mahorkalta. Kaalimato tosiaan.

Vierailija
20452/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20453/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Ja sitten Suomen armeijan käyneellä Robinilla oli se outo paitakohu, vaikka siihen Robin ei ole kyllä vaikuttanut, eikä edes tajunnut itse. Mutta joku on voinut tajuta. Robin olisi voinut myös olla Suomen edustaja ukrainan viisuissa.

Laitetaan se Saara Aalto sinne edustajaksi. Hän ainakin reilusti sanoo, ettei Suomi anna hänelle mitään, mutta muuten harmiton.

Robinin paitakohu johtui optisesta harhasta. Vaatekokoelman logo vihreässä villapaidassa - kaksi metallista liuskaa, joista toinen oli hopeanvärinen ja toinen oranssi näyttäytyivät kuvissa Venäjän lipun oloiselta. Luonnossa katsottuna ei varmasti tullut tällaista mieleyhtymää.

Vierailija
20454/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä32392 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.

Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔

Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.

Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..

Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚

Kyllä kyllä.

Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.

Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.

Ei Seiska sitä tiennyt

Nyt tietää. Tätä voidaan käyttää Suomen viisumenestystä vastaan kuten Vesnan kanssa nähtiin.

Mitä Vesnalla on hukassa tai paljastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20455/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Ja sitten Suomen armeijan käyneellä Robinilla oli se outo paitakohu, vaikka siihen Robin ei ole kyllä vaikuttanut, eikä edes tajunnut itse. Mutta joku on voinut tajuta. Robin olisi voinut myös olla Suomen edustaja ukrainan viisuissa.

Laitetaan se Saara Aalto sinne edustajaksi. Hän ainakin reilusti sanoo, ettei Suomi anna hänelle mitään, mutta muuten harmiton.

Robinin paitakohu johtui optisesta harhasta. Vaatekokoelman logo vihreässä villapaidassa - kaksi metallista liuskaa, joista toinen oli hopeanvärinen ja toinen oranssi näyttäytyivät kuvissa Venäjän lipun oloiselta. Luonnossa katsottuna ei varmasti tullut tällaista mieleyhtymää.

Ja se riitti pudottamaan taidokkaan pomputtelijan pois viisulavoilta... voi sentään.

Vierailija
20456/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos täällä on mainittu että Cha Cha Cha nousi eilen ISRAELIN viraalilistalle, sijoitus oli 12. Taas on yksi uusi maa valloitettu! ;-)

Vierailija
20457/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä vertaus Charles chapöiniin, cha cha kun katsoo hänen historiansa... Nyt kyllä alkaa salaliittoteoriat lentämään. Mistä tämä viittaus tuli mieleen, että Käärijä muistuttaa häntä? Ei kai käärijä ole pukemassa tuollaisia vaatteita?

Vierailija
20458/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä vertaus Charles chapöiniin, cha cha kun katsoo hänen historiansa... Nyt kyllä alkaa salaliittoteoriat lentämään. Mistä tämä viittaus tuli mieleen, että Käärijä muistuttaa häntä? Ei kai käärijä ole pukemassa tuollaisia vaatteita?

Chaplin

Vierailija
20459/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Vierailija
20460/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Chaplinin historiassa on?

Ei hitto hemmetti Kärtsähän tykkää tosiaan PUNAISESTA Marlista ja Stolitšnaja -vodkasta. Sekin vielä. Miksei sille Kossu kelpaa mitä häh!!1!

Ketju on lukittu.