Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20481/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhua! Joku mainitsi että Käärijä on Robert Downey jr:n - hänen yksi rooli oli Chaplin - Käärijä on Chaplinin näköinen... Kaikki paljastuu!

Ps. Ihanaa kun bolero löytyi.

Vierailija
20482/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Euroviisuedustus pelastettu, Käärijän ikoninen asu on kuin onkin löytynyt!

Ai se poikien esittelemäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20483/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kirsille, joka asun on luemma löytänyt! Löysiköhän jo ennen julkista tietoa ja jos kyllä, niin mitäköhän ajatteli kun kurkkasi pukupussiin?

Vierailija
20484/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Wiwibloggsissa on uutinen boleron katoamisesta.

Vierailija
20485/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kuin ennustettiin eli Seiska uutisoi tyttöystävästä ja meni se Käärijän toivoma mystisyys.

Vierailija
20486/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kirsille, joka asun on luemma löytänyt! Löysiköhän jo ennen julkista tietoa ja jos kyllä, niin mitäköhän ajatteli kun kurkkasi pukupussiin?

Kuulemma löytäjän pojat oli tunnistaneet kenelle se asu kuuluu. Kiitokset siis heillekin!

Mukava nähdä Käärijä silminnähden helpottuneena ja iloisena uusimmalla instavideollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20487/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Esityksessä piti päästä ratsastamaan ilman paitaa. Mikä ihmisjuna onkin. Tämä on venäläisten pilkkaa. P

tuli tunnetuksiP.... ilman paitaa ratsastaessaan kuvalla.

Edustajana on vaihdettava. En olisi eilen uskonut sanovani näin.

Olen niin surullinen tästä kehityskulusta.  En ollut edes ajatellut tuota ilmiselvää Putlerin palvontaa, mikä siis paidaton ratsastus on. Ajaakohan hän myös Ladalla? Varmaan ainakin perhepiiristä joltakulta löytyy. Ja takakontti täynnä Stolisnajaa, Ludmila huiveineen etupenkillä, ja bljat, varmaan ukkeli puhuu parempaa venäjää kuin englantia.

Ooppeli sillä oli vielä ainakin sillon kun viiksensä möi

Tämä on vielä pahempi uutinen! Ooppelhan on juuri itävakoilijoiden suosima auto, josta on tehty lukemattomia itäisten James Bondien työautoja. Toivottavasti hynää alkaa pian kääriytyä, että saa vaihdettua luotettavampaan merkkiin.

https://www.motortrend.com/features/brixmis-built-real-world-cold-war-s…

Vierailija
20488/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Kirsi pääsee Käärijälle ystäväksi ja yökylään 🔥 Onnentyttö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20489/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti alkaa olla jo koomista, onko Suomi Käärijän ja Ylen suuren vitsin kohteena ja koko homma suunniteltu. Tosiaan "pieni vihreä mies" Suomen edustajana viisuihin, kansan puolella kansanmies, vkk-seurailut ja nyt oletetusti venäläistaustainen naisystävä. Aikamoinen käärijä ja häärijä. Rakkaus ei toki katso taustaa.

Apua. Mitä tämä on?

No ei varmasti mitään ihmeellistä, Käärijä menee Cha cha challa viisuihin voittoa hakemaan ja elämä jatkuu. Saahan tässä jännittää seuraavia käänteitä. Seiskasta saadaan varmasti lukea jos jostain. :D

Sitten voittaessaan paljastaa venäjämielisyyden ja Nato vastasuuden? Mitä jos käykin niin?

Etsin jo biisistä ja esityksistä muita outouksia.... no juomalaulu, mutta mikä liittyy mihinkin.

Niinpä niin, ja  miksi laulaa Putinista? Ja Z-junasta? Ja hiisi sentään, sen Marlikin on PUNAISTA, vaikka sitä saa hyvänä länsimaisena keltaisenakin versiona. Heikompihermoinen viisufani alkaa vähemmästäkin hospotipomiloida.

Esityksessä piti päästä ratsastamaan ilman paitaa. Mikä ihmisjuna onkin. Tämä on venäläisten pilkkaa. P

tuli tunnetuksiP.... ilman paitaa ratsastaessaan kuvalla.

Edustajana on vaihdettava. En olisi eilen uskonut sanovani näin.

Olen niin surullinen tästä kehityskulusta.  En ollut edes ajatellut tuota ilmiselvää Putlerin palvontaa, mikä siis paidaton ratsastus on. Ajaakohan hän myös Ladalla? Varmaan ainakin perhepiiristä joltakulta löytyy. Ja takakontti täynnä Stolisnajaa, Ludmila huiveineen etupenkillä, ja bljat, varmaan ukkeli puhuu parempaa venäjää kuin englantia.

Ooppeli sillä oli vielä ainakin sillon kun viiksensä möi

Tämä on vielä pahempi uutinen! Ooppelhan on juuri itävakoilijoiden suosima auto, josta on tehty lukemattomia itäisten James Bondien työautoja. Toivottavasti hynää alkaa pian kääriytyä, että saa vaihdettua luotettavampaan merkkiin.

https://www.motortrend.com/features/brixmis-built-real-world-cold-war-s…

Olen järkyttynyt.

Vierailija
20490/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Kirsi pääsee Käärijälle ystäväksi ja yökylään 🔥 Onnentyttö!

Kirsi tosin ei taida olla mikään fani, kun ei tunnistanut tuota boleroa. Ei siinä, hieno juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20491/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan käärijällä on biisi nimeltä Z

Vierailija
20492/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z on juna, voi juma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20493/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.

Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.

Joku mainitsi, että UMK-esitykseen oli suunniteltu kokomustaa asua, eli niiden mustien housujen pariksi joku musta yläosa.

Onneksi siitä ideasta kuitenkin luovuttiin ja onhan nuo hihat jo niin legendaariset, että aikamoinen pettymys jos Liverpoolissa olisi jotain muuta yllä.

En ymmärrä mitä siellä on ajateltu tätä suunniteltaessa. Siinä virallisessa ensimmäisessä UMK kuvassakin on niin upea kultainen asu. Kerran aikaisempi brändiväri keltainen oli hyllyllä The Rasmuksen takia ja valitsivat keltaisen, miksi halusivat kuitenkin lavalle lyödä mustaa päälle!? Juuri siellä kun kannattaisi antaa värien ja mielikuvituksen lentää!

Vierailija
20494/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rähmä, itsekin pelkäsin että kyllähän sille puku joko menee rikki tai katoaa tuollaisella käytön määrällä. Oli laittanut joskus instaan joltain keikalta kuvankin, kun se oli puettuna jonkun toisen päälle. Vähemmästäkin häviää. Toivottavasti saadaan uusi, vaikka juuri kyseinen yksilö ei nyt löytyisikään.

Mutta onhan niitä olemassa ainakin se musiikkivideon versio. Se oli eri, kuin tämä lavalle muokattu versio.

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä tuo yläosa oli nimenomaan sama jota käytettiin musavideollakin. Housut oli erilaiset.

Oliko näin? Housujutun kyllä muistan, mutta bolerostakin oli juttua ettei se ole täysin samanlainen. Oletin siis, että tehty kaksoiskappale ellei olekin sitten vain muokattu. Aika jännä, että on näinkin kovasti uskaltanut/annettu riehua sen kanssa kaikissa kissanristijäisissä.

Joku mainitsi, että UMK-esitykseen oli suunniteltu kokomustaa asua, eli niiden mustien housujen pariksi joku musta yläosa.

Onneksi siitä ideasta kuitenkin luovuttiin ja onhan nuo hihat jo niin legendaariset, että aikamoinen pettymys jos Liverpoolissa olisi jotain muuta yllä.

En ymmärrä mitä siellä on ajateltu tätä suunniteltaessa. Siinä virallisessa ensimmäisessä UMK kuvassakin on niin upea kultainen asu. Kerran aikaisempi brändiväri keltainen oli hyllyllä The Rasmuksen takia ja valitsivat keltaisen, miksi halusivat kuitenkin lavalle lyödä mustaa päälle!? Juuri siellä kun kannattaisi antaa värien ja mielikuvituksen lentää!

Vihreän toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20495/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellojen finaali nyt käynnissä. Saa nähdä, valitaanko Kärtsän kilpakumppani Loreen.

Vierailija
20496/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan käärijällä on biisi nimeltä Z

Taidan lähteä katsomaan melloja, mutta kiitos keskustelijoille monista makeista nauruista tänä iltana. Mietin varmaan vielä nukkumaan mennessäkin varmoja merkkejä siitä, että Käärijä on vieraan vallan agentti. XD

Vierailija
20497/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on ollut hervotonta tänään. :D Jere Vantaalta onkin Venäjän vakooja, joka venäläistaustaisen tyttöystävänsä kanssa yrittää levittää venäjämielisyyttä Ukrainan viime vuonna voittamissa viisuissa. 

Vierailija
20498/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käynyt Malmilla sitä boleroa etsimässä? Itse asun valitettavasti liian kaukana.

Luin tuosta vasta ja mietin, että pitääkö se nyt lähteä etsimään, kun asun ihan lähellä :-D Harmillinen juttu kyllä, mutta on kai siitä sentään kaavat tallessa.

Vierailija
20499/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asun sen verran maalla, niin ei olisi ollut mitään mahdollisuutta lähteä etsimään, mutta kiva, että löytyi!

Vierailija
20500/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän musiikkiura on alkanut 2014

Ketju on lukittu.