Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20101/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 1,5 miljoonaa näyttökertaa Käärijän vedolla Euroviisujen virallisella kanavalla. Monella muulla viisulla on 200-600 tuhatta näyttökertaa. Tämä enteilee todella hyvää. Pottatukkainen Jere Vantaalta hurmasi Suomen ja Euroopan.

Hyvin on Käärijän videolla katselukertoja ko. kanavalla. Vain kolmella on enemmän: Norja 3 milj., Kroatia 2,6 milj. ja Espanja 1,8 milj. Ranskalla on saman verran katselukertoja kuin Suomella.

Vähän hankalaa vertailla noita katselumääriä kunnolla toisiinsa, kun eri maiden videot ovat olleet kanavalla ihan eri aikoja. Lisäksi tarjolla on live-versiota, virallista musiikkivideota jne. Tämän lisäksi samat pätkät ovat katsottavissa myös toisaalla YouTubessa. Mut joo, noin yleisesti vaikuttaa ihan hyvältä kyllä Suomen kannalta.

Vierailija
20102/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤤Kuuuma 🔥🔥🔥🔥 käärijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20103/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi Jenniä Loreeniin verrata. Kyllähän Loreen vaan hyvin vetää.

Vierailija
20104/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa mihin mennessä maat julkaisevat viisunsa. Tänään on Ruotsin ja Portugalin karsinta. Armenia ensi keskiviikkona. Azerbaidzanista ja Georgiasta ja Kreikasta ei tietoa??

Vierailija
20105/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin tänne katsomaan, onko politiikka jäänyt viimein taka-alalle. Onneksi on, oon luukuttanut Cha Cha Cha:ta ties kuinka monta kertaa ja harvoin kukaan tyyppi saa mut nauramaan tällä tavalla kuin Kärtsä. Mitä enemmän olen hänen haastiksia ja juttuja kuunnellut, sitä enemmän hänestä pidän. 

Miettikäähän nyt oikeesti, onko koskaan, siis koskaan ollut suomalaisella jöröjukkakansalla maailmalle edustajaa missään lajissa, joka osaa nauraa itselleen, tekee omaa juttuaan hyvällä itsevarmuudella, kun huomaa ettei osaa tarpeeksi englantia, alkaa vaan puhumaan sitå ja tekee siitå vitsin (ja kas, oppii), hymyilee, on ystävällinen ja vieläpä suloinen.

Ja sit kun hyppää lavalle, onkin ihan timanttisen raju ja seksikäs esiintyjä, ei yhtään söpö eikä adorable.. Mä olen aina ihastellut ihmisiä joilla on karismaa, sitähän joko on tai ei, sitä ei voi opetella. Ja tällä kaverilla on. Se näkyy jo niissä aiempien vuosien keikkavideoissa.

Erittäin hyvin sanottu. Ei voisi parempaa Suomi-mainetta maailmalle viedä! Ulkomaillahan rakastetaan kans Käärijää. Yks briteissä asuvahan lataa noita Käärijän videoita kanavalleen (on siellä tosin muutakin) ja siellä monet ulkomaalaiset hehkuttaa, ettei voi elää ilman päivittäistä Käärijä-annosta. :D 

On tosi hämmentävää kyllä itellekin, että Suomi on oikeasti ennakkosuosikki viisuissa (eikä siis vain suomimedian mielestä) ja meillä on tämmöinen viisukevät tulossa, että saa jännittää, mikä mitali sieltä Suomeen tulee.

Kyllä te tulette putoamaan korkealta.

Vierailija
20106/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Onhän Käärijäkin oudon näköinen poromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20107/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Loreenin reaktiosta Käärijän videoon vielä: kertoo aika paljon, että katsoo videota noin happamana ja vielä tuo kommentti, että mitähän mahtaa haluta kappaleella sanoa. Loreen tiimeineen on satakymmenen prosenttia varmasti nähnyt ja kuullut Käärijän biisin jo ennen tuota reaktiovideota ja jos kappaleen sanoma häntä on/olisi kiinnostanut, hän on/olisi ottanut siitä selvää.

Vaikuttaisi siis katsojalle siltä, että pitää biisiä varteenotettavana kilpailijana ja siksi suhtautuu kuin kettu happamiin pihlajanmarjoihin. Todellisia ajatuksia ei toki leikatusta videosta voi ottaa irti.

Olisi näyttänyt mielestäni paremmalta, että varteenotettavan kilpailijan videoon suhtautuisi edes vähän positiivisemmin, antaa ylimielisen kuvan.

Totta kai se olisi näyttänyt paremmalta, jos oman suosikin videoon suhtautuisi positiivisemmin. En kuitenkaan näe, että Loreen olisi ollut ylimielinen. Sanoi vain, mitä ajatteli, ainakin osittäin. Ehkä jätti sanomatta, että ei tykkää.

Totta. Loreenin reaktio oli sellainen kuin meidän muidenkin, jotka ei näe esityksessä mitään kehuttavaa.

Vierailija
20108/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!

Katsoin myös tuon saman haastiksen ja vaikka en itse ole pelityyppi ollenkaan, niin ei tullut tarvetta kelata yli sen pelikeskusteluosion, koska siinäkin oli niin paljon huumoria ja K kertoi niin elävästi joistakin jännittävistä tilanteista. Kaikki muutkin asiat käsiteltiin hyvin, niin kepeät kuin vakavammatkin. Tykkäsin myös haastattelijoiden asenteesta ja otteesta, mielestäni saivat haastateltavasta parhaimman esiin.

Tällaisista videoista (vai oliko se podcast) jäävät ehkä muun kieliset kielimuurin takia ulkopuolisiksi, ikävä kyllä. Niin soisin että kaikki voisivat saada saman ilon kuin itsekin K:n persoonasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20109/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!

Katsoin myös tuon saman haastiksen ja vaikka en itse ole pelityyppi ollenkaan, niin ei tullut tarvetta kelata yli sen pelikeskusteluosion, koska siinäkin oli niin paljon huumoria ja K kertoi niin elävästi joistakin jännittävistä tilanteista. Kaikki muutkin asiat käsiteltiin hyvin, niin kepeät kuin vakavammatkin. Tykkäsin myös haastattelijoiden asenteesta ja otteesta, mielestäni saivat haastateltavasta parhaimman esiin.

Tällaisista videoista (vai oliko se podcast) jäävät ehkä muun kieliset kielimuurin takia ulkopuolisiksi, ikävä kyllä. Niin soisin että kaikki voisivat saada saman ilon kuin itsekin K:n persoonasta.

Joskus kääntelin saksalaisille Instakavereille Samun klippejä englanniksi kielitaidon ylläpitämiseksi. Pitäs varmaan vaihtaa Käärijään. Hän puhuu sitäpaitsi selkeämmin.

Vierailija
20110/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa mihin mennessä maat julkaisevat viisunsa. Tänään on Ruotsin ja Portugalin karsinta. Armenia ensi keskiviikkona. Azerbaidzanista ja Georgiasta ja Kreikasta ei tietoa??

Eipä taida olla. Kreikan biisin julkaisua taitaa viivyttää siellä olleen junaonnettomuuden jälkeinen suruaika ja karsinnassa toiseksi tulleen vaatimukset pisteiden tarkistamisesta. Azerbaidzanin ja Georgian tilanteesta ei ole mitään tietoa. Mikä lienee EBU:n deadline julkaisulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20111/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta mikä ihmeen vimma täällä on nokkia ihmisten ulkonäköä? Kärtsä on jo haukuttu, nyt vuorossa Loreen. Mikä vika hänen ulkonäössään nyt sitten on? Joo, on varmaan tehty jotain operaatioita mutta eipä tuo taida kovin epätavallista olla viihdemaailmassa. Kaunis nainen, upea ääni ja tulkitsee koko kehollaan.

Toki silti uskon ja toivon, että Käärijä chachaa viisuissa ykköspallille :)

Vierailija
20112/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!

Katsoin myös tuon saman haastiksen ja vaikka en itse ole pelityyppi ollenkaan, niin ei tullut tarvetta kelata yli sen pelikeskusteluosion, koska siinäkin oli niin paljon huumoria ja K kertoi niin elävästi joistakin jännittävistä tilanteista. Kaikki muutkin asiat käsiteltiin hyvin, niin kepeät kuin vakavammatkin. Tykkäsin myös haastattelijoiden asenteesta ja otteesta, mielestäni saivat haastateltavasta parhaimman esiin.

Tällaisista videoista (vai oliko se podcast) jäävät ehkä muun kieliset kielimuurin takia ulkopuolisiksi, ikävä kyllä. Niin soisin että kaikki voisivat saada saman ilon kuin itsekin K:n persoonasta.

Katsoin myös ko. haastatteluun, ja minua ilahdutti siinä se, että ehkä maailma on jossain muuttunut parempaan, kun nuoret miehet voivat jo avoimesti puhua omista "heikkouksistaan" kuten vaikka nuo noloiksi koetut suolisto-ongelmat. Ehkä se perinteisen "suomijörrikän" vakio "Ei mulla oo mitään, en mene lääkäriin edes pää kainalossa"-eetos alkaa olla mennyttä aikaa. Omassa suvussakin kun olisi menty lääkäriin eikä purtu kotona hammasta, olisi varmaan eletty pidempään... Ja vertaistuen voima! Pienen pojan äitinä sitä toivoisi, että myös pojilla olisi sosiaalinen lisenssi puhua, ihan kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20113/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa huolista kirjoitti:

Ilta on vielä nuori, hyvät av-mammat. CHA CHA CHA!

Kiitos tästä, tän huuman pitäisi nyt jatkua, mutta mietin että tekeekö Käärijä liian huumoripitoista sisältöä esim. Instaan ja tuo sen luontainen seksikkyys jää taka-alalle Ehkä velipojan pitäis nyt ottaa jotain kuumia kuvia, missä katsotaan alta kulmain ilman paitaa kameraan 😋

Vierailija
20114/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vapaa huolista kirjoitti:

Ilta on vielä nuori, hyvät av-mammat. CHA CHA CHA!

Kiitos tästä, tän huuman pitäisi nyt jatkua, mutta mietin että tekeekö Käärijä liian huumoripitoista sisältöä esim. Instaan ja tuo sen luontainen seksikkyys jää taka-alalle Ehkä velipojan pitäis nyt ottaa jotain kuumia kuvia, missä katsotaan alta kulmain ilman paitaa kameraan 😋

Hän on Nasse-sedän ilmielävä ruumillistuma.

Jos Vesku Loirista tehdään joskus elokuva, esittäjä on valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20115/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!

Katsoin myös tuon saman haastiksen ja vaikka en itse ole pelityyppi ollenkaan, niin ei tullut tarvetta kelata yli sen pelikeskusteluosion, koska siinäkin oli niin paljon huumoria ja K kertoi niin elävästi joistakin jännittävistä tilanteista. Kaikki muutkin asiat käsiteltiin hyvin, niin kepeät kuin vakavammatkin. Tykkäsin myös haastattelijoiden asenteesta ja otteesta, mielestäni saivat haastateltavasta parhaimman esiin.

Tällaisista videoista (vai oliko se podcast) jäävät ehkä muun kieliset kielimuurin takia ulkopuolisiksi, ikävä kyllä. Niin soisin että kaikki voisivat saada saman ilon kuin itsekin K:n persoonasta.

Katsoin myös ko. haastatteluun, ja minua ilahdutti siinä se, että ehkä maailma on jossain muuttunut parempaan, kun nuoret miehet voivat jo avoimesti puhua omista "heikkouksistaan" kuten vaikka nuo noloiksi koetut suolisto-ongelmat. Ehkä se perinteisen "suomijörrikän" vakio "Ei mulla oo mitään, en mene lääkäriin edes pää kainalossa"-eetos alkaa olla mennyttä aikaa. Omassa suvussakin kun olisi menty lääkäriin eikä purtu kotona hammasta, olisi varmaan eletty pidempään... Ja vertaistuen voima! Pienen pojan äitinä sitä toivoisi, että myös pojilla olisi sosiaalinen lisenssi puhua, ihan kaikesta.

Sinä äitinä voit vaikuttaa siihen, miten poikasi tulee suhtautumaan asioihin yms.

Vierailija
20116/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo ulkonäön morkkaaminen ei ole mukavaa. Käärijä on veikeän näköinen ja Loreen persoonallinen ja ihan viehättävä. Jotain Robinia voisi sanoa komeaksi vissiin. Mutta ei se kehuminenkaan ole välttämätöntä.

Vierailija
20117/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Oma henk.koht. Arvaus että on biologinen mies. Se olisikin plot twist.

Eihän hän nyt niin kovin erikoisen näköinen ole. Purukalusto  on jopa tavallista paremmin kehittynyt mielestäni. Tuuhea harja ja pehmeät huulet ... tuo humuli kun hellästi näykkisi kädestä vaikka sokeripalaa niin siinä hirnahtaisi kumpikin osapuoli että juuuu-huuuuh-huuu.

.

On tosiaan aika eläimellisen näköinen -oletettu.

Vierailija
20118/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Loreenin reaktiosta Käärijän videoon vielä: kertoo aika paljon, että katsoo videota noin happamana ja vielä tuo kommentti, että mitähän mahtaa haluta kappaleella sanoa. Loreen tiimeineen on satakymmenen prosenttia varmasti nähnyt ja kuullut Käärijän biisin jo ennen tuota reaktiovideota ja jos kappaleen sanoma häntä on/olisi kiinnostanut, hän on/olisi ottanut siitä selvää.

Vaikuttaisi siis katsojalle siltä, että pitää biisiä varteenotettavana kilpailijana ja siksi suhtautuu kuin kettu happamiin pihlajanmarjoihin. Todellisia ajatuksia ei toki leikatusta videosta voi ottaa irti.

Olisi näyttänyt mielestäni paremmalta, että varteenotettavan kilpailijan videoon suhtautuisi edes vähän positiivisemmin, antaa ylimielisen kuvan.

Totta kai se olisi näyttänyt paremmalta, jos oman suosikin videoon suhtautuisi positiivisemmin. En kuitenkaan näe, että Loreen olisi ollut ylimielinen. Sanoi vain, mitä ajatteli, ainakin osittäin. Ehkä jätti sanomatta, että ei tykkää.

Totta. Loreenin reaktio oli sellainen kuin meidän muidenkin, jotka ei näe esityksessä mitään kehuttavaa.

Loreen raukka pelkää selvästi Suomen voittoa kun oma biisinsä on samaa humppaa kuin edellinen. Tylsää ja puuduttavaa.

Vierailija
20119/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Oma henk.koht. Arvaus että on biologinen mies. Se olisikin plot twist.

Eihän hän nyt niin kovin erikoisen näköinen ole. Purukalusto  on jopa tavallista paremmin kehittynyt mielestäni. Tuuhea harja ja pehmeät huulet ... tuo humuli kun hellästi näykkisi kädestä vaikka sokeripalaa niin siinä hirnahtaisi kumpikin osapuoli että juuuu-huuuuh-huuu.

Nyt vihdoin saatiin tietää, mihin voi hevosena osallistua.

Vierailija
20120/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!

Katsoin myös tuon saman haastiksen ja vaikka en itse ole pelityyppi ollenkaan, niin ei tullut tarvetta kelata yli sen pelikeskusteluosion, koska siinäkin oli niin paljon huumoria ja K kertoi niin elävästi joistakin jännittävistä tilanteista. Kaikki muutkin asiat käsiteltiin hyvin, niin kepeät kuin vakavammatkin. Tykkäsin myös haastattelijoiden asenteesta ja otteesta, mielestäni saivat haastateltavasta parhaimman esiin.

Tällaisista videoista (vai oliko se podcast) jäävät ehkä muun kieliset kielimuurin takia ulkopuolisiksi, ikävä kyllä. Niin soisin että kaikki voisivat saada saman ilon kuin itsekin K:n persoonasta.

Katsoin myös ko. haastatteluun, ja minua ilahdutti siinä se, että ehkä maailma on jossain muuttunut parempaan, kun nuoret miehet voivat jo avoimesti puhua omista "heikkouksistaan" kuten vaikka nuo noloiksi koetut suolisto-ongelmat. Ehkä se perinteisen "suomijörrikän" vakio "Ei mulla oo mitään, en mene lääkäriin edes pää kainalossa"-eetos alkaa olla mennyttä aikaa. Omassa suvussakin kun olisi menty lääkäriin eikä purtu kotona hammasta, olisi varmaan eletty pidempään... Ja vertaistuen voima! Pienen pojan äitinä sitä toivoisi, että myös pojilla olisi sosiaalinen lisenssi puhua, ihan kaikesta.

Sinä äitinä voit vaikuttaa siihen, miten poikasi tulee suhtautumaan asioihin yms.

Totta kai voin, tiettyyn rajaan asti. Joskus tulee kuitenkin se aika, kun vertaisryhmän mielipiteet ja puheet vaikuttavat enemmän kuin vanhempien opetukset.

Ketju on lukittu.