Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20081/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Lipoo, tamppaa ja löntystää 😂Näinhån se on! Kyllä Suomen kieli on rikas 👍

Aissstana :D pakko todeta, etten ole kyllä eläissäni nähnyt kenenkään lipovan, tamppaavan ja löntystävän noin viehkosti kuin Kärtsän :-p

Mun mielestä se antaa itse asiassa antaa ihan hauskan kontrastin noihin ammattitanssijoihin, kun Käärijä vetää omalla tyylillään eikä ala nyt pikaisesti opiskelemaan lattareiden ja vakioiden syvimpiä ulottuvuuksia. Biisissäkin se ns. tavallinen mies uskaltautuu tanssilattialle, olisihan se vähän yliammuttua jos sieltä tulisi kilpatason liikkeitä. Mutta ei voi mitään, kun Kärtsä pitelee naruja käsissään, onhan siinä sitä jotain!

Vierailija
20082/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin tänne katsomaan, onko politiikka jäänyt viimein taka-alalle. Onneksi on, oon luukuttanut Cha Cha Cha:ta ties kuinka monta kertaa ja harvoin kukaan tyyppi saa mut nauramaan tällä tavalla kuin Kärtsä. Mitä enemmän olen hänen haastiksia ja juttuja kuunnellut, sitä enemmän hänestä pidän. 

Miettikäähän nyt oikeesti, onko koskaan, siis koskaan ollut suomalaisella jöröjukkakansalla maailmalle edustajaa missään lajissa, joka osaa nauraa itselleen, tekee omaa juttuaan hyvällä itsevarmuudella, kun huomaa ettei osaa tarpeeksi englantia, alkaa vaan puhumaan sitå ja tekee siitå vitsin (ja kas, oppii), hymyilee, on ystävällinen ja vieläpä suloinen.

Ja sit kun hyppää lavalle, onkin ihan timanttisen raju ja seksikäs esiintyjä, ei yhtään söpö eikä adorable.. Mä olen aina ihastellut ihmisiä joilla on karismaa, sitähän joko on tai ei, sitä ei voi opetella. Ja tällä kaverilla on. Se näkyy jo niissä aiempien vuosien keikkavideoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20083/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Lipoo, tamppaa ja löntystää 😂Näinhån se on! Kyllä Suomen kieli on rikas 👍

Aissstana :D pakko todeta, etten ole kyllä eläissäni nähnyt kenenkään lipovan, tamppaavan ja löntystävän noin viehkosti kuin Kärtsän :-p

Mun mielestä se antaa itse asiassa antaa ihan hauskan kontrastin noihin ammattitanssijoihin, kun Käärijä vetää omalla tyylillään eikä ala nyt pikaisesti opiskelemaan lattareiden ja vakioiden syvimpiä ulottuvuuksia. Biisissäkin se ns. tavallinen mies uskaltautuu tanssilattialle, olisihan se vähän yliammuttua jos sieltä tulisi kilpatason liikkeitä. Mutta ei voi mitään, kun Kärtsä pitelee naruja käsissään, onhan siinä sitä jotain!

Onhan se melko alkuvoimainen esitys, matala ääni ja lopulta melko aggressiivinenkin. Sinänsä outoa, kun irl Kärtsis vaikuttaa hyvinkin leppoisalta tyypiltä. Suomen kieli kuulostaa lisäksi aina ulkomaalaisten korviin vähän pelottavalta, joten hyvin herättää yleisön.

Vierailija
20084/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin tänne katsomaan, onko politiikka jäänyt viimein taka-alalle. Onneksi on, oon luukuttanut Cha Cha Cha:ta ties kuinka monta kertaa ja harvoin kukaan tyyppi saa mut nauramaan tällä tavalla kuin Kärtsä. Mitä enemmän olen hänen haastiksia ja juttuja kuunnellut, sitä enemmän hänestä pidän. 

Miettikäähän nyt oikeesti, onko koskaan, siis koskaan ollut suomalaisella jöröjukkakansalla maailmalle edustajaa missään lajissa, joka osaa nauraa itselleen, tekee omaa juttuaan hyvällä itsevarmuudella, kun huomaa ettei osaa tarpeeksi englantia, alkaa vaan puhumaan sitå ja tekee siitå vitsin (ja kas, oppii), hymyilee, on ystävällinen ja vieläpä suloinen.

Ja sit kun hyppää lavalle, onkin ihan timanttisen raju ja seksikäs esiintyjä, ei yhtään söpö eikä adorable.. Mä olen aina ihastellut ihmisiä joilla on karismaa, sitähän joko on tai ei, sitä ei voi opetella. Ja tällä kaverilla on. Se näkyy jo niissä aiempien vuosien keikkavideoissa.

Erittäin hyvin sanottu. Ei voisi parempaa Suomi-mainetta maailmalle viedä! Ulkomaillahan rakastetaan kans Käärijää. Yks briteissä asuvahan lataa noita Käärijän videoita kanavalleen (on siellä tosin muutakin) ja siellä monet ulkomaalaiset hehkuttaa, ettei voi elää ilman päivittäistä Käärijä-annosta. :D 

On tosi hämmentävää kyllä itellekin, että Suomi on oikeasti ennakkosuosikki viisuissa (eikä siis vain suomimedian mielestä) ja meillä on tämmöinen viisukevät tulossa, että saa jännittää, mikä mitali sieltä Suomeen tulee.

Vierailija
20085/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mission failed. Käärijä loose Eurovision.

https://vm.tiktok.com/ZMYaaJG5g/

Käärinaattori. Mahtaa pr-tiimillä olla hermot riekaleina vappuun mennessä. :D

Vierailija
20086/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20087/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se kontrastihan just monia kiehtoo, millainen on lavalla ja sen ulkopuolella. Jännä kyllä, hän on seksikäs, oli sitten se alkuvoimainen, maskuliininen ja villi esiintyjä tai sitten tuo höpsö, sympaattinen ja hyvällä tavalla outo tyyppi, joka tekee hassuja videoita rallienkulla. Hämmästyttävä ihminen ei voi muuta sanoa.

Vierailija
20088/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka Eestin Alika esittäisi Loreenin "Tattoo"-viisun niin ei taatusti olisi voittajaehdokas, vaikka on ihan huippuartisti taidoiltaan. Mutta sen sijaan Loreen voi esittää miten heikon kappaleen tahansa niin voittaa viisut mennen tullen.

nimim. "Keisarin uudet vaatteet"

Tää on kuvaava! Todella keisarin uudet vaatteet.. Olen todella hämmentynyt tästä Loreen-aivopesusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20089/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Yksi kynsi kuvaa edesmennyttä isoäitiä, toinen edesmennyttä tätiä jne.

Alkaa kuulostaa jo vähän liian keinotekoiselta minusta. Vai kuvastaako ne siellä Marokossakin jotain sukulaisia?

Loreen samalla tavalla hengellinen kuin Jenni Vartiainen.

Vierailija
20090/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Lipoo, tamppaa ja löntystää 😂Näinhån se on! Kyllä Suomen kieli on rikas 👍

Onhan tuo tarkka kuvaus, mutta minä olen nauranut itsekseni aiemmin ketjussa lukemalleni Käärijän luonnehdinnalle, jonka mukaan hän on kuin vaappuva paidaton torttutaikina lavalla. :D Olen eri mieltä, koska onhan Käärijässä paljon enemmän luonnetta kuin torttutaikinassa, mutta tämä vaan muistutukseksi siitä, että kyllä täällä osataan nähdä kaikki artistit muussa kuin parhaassa valossa.

Tässä hengessä totean, että Israelin laulajan naama on ilmeisesti botoxoitu niin veltoksi, ettei suu meinaa enää aueta. Koko naama on täysin ilmeetön. Tai ehkä huulitäytteet ovat lähteneet liikkeelle ja aiheuttaneet hermovaurioita.

Noalla ja Blankalla onkin edessä makkarahuulten taisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20091/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Yksi kynsi kuvaa edesmennyttä isoäitiä, toinen edesmennyttä tätiä jne.

Alkaa kuulostaa jo vähän liian keinotekoiselta minusta. Vai kuvastaako ne siellä Marokossakin jotain sukulaisia?

Loreen samalla tavalla hengellinen kuin Jenni Vartiainen.

Jenni on laatua Loreeniin verrattuna, enkä sano tätä yhtään siksi, että toivoisin Loreenin pysyvän pois euroviisuista. Aivan eri tason artisteja. Jennillä on hyvät lyriikat ja omaperäinen tyylinsä.

Vierailija
20092/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Lipoo, tamppaa ja löntystää 😂Näinhån se on! Kyllä Suomen kieli on rikas 👍

Onhan tuo tarkka kuvaus, mutta minä olen nauranut itsekseni aiemmin ketjussa lukemalleni Käärijän luonnehdinnalle, jonka mukaan hän on kuin vaappuva paidaton torttutaikina lavalla. :D Olen eri mieltä, koska onhan Käärijässä paljon enemmän luonnetta kuin torttutaikinassa, mutta tämä vaan muistutukseksi siitä, että kyllä täällä osataan nähdä kaikki artistit muussa kuin parhaassa valossa.

Tässä hengessä totean, että Israelin laulajan naama on ilmeisesti botoxoitu niin veltoksi, ettei suu meinaa enää aueta. Koko naama on täysin ilmeetön. Tai ehkä huulitäytteet ovat lähteneet liikkeelle ja aiheuttaneet hermovaurioita.

Noalla ja Blankalla onkin edessä makkarahuulten taisto.

Siinä kissatappelussa saattaa huuli lentää kuin spitaalisten pikkujouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20093/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mission failed. Käärijä loose Eurovision.

https://vm.tiktok.com/ZMYaaJG5g/

Nyt oli Kärtsis tajunnut laittaa arskat päähän, ettei voitaikinan kirkkaus häikäise vessan peilistä. Ja juu, rakastan sitä albiinon ja maalarin valkoisen värisävyä! Voisi olla valkoisempikin. W*ite pride! ;) Pygmy pride! Pride pride!

Vierailija
20094/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Ei saakeli repesin tälle kommentille. :D T: Käärijä-fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20095/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Oma henk.koht. Arvaus että on biologinen mies. Se olisikin plot twist.

Vierailija
20096/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tuota, ettei halua tuoda parisuhdestatustaan julkisuuteen. Ymmärrän sen, mutta mä fanitan kyllä muutamaakin artistia, jotka ovat avoimia parisuhteestaan ja heistä näkee kilometrien päähän, että ovat luotu toisilleen. Osa on ollut tosi pitkäänkin yhdessä. Tämmöiset suhteet ovat musta tosi inspiroivia eikä ainakaan ole mun fanitusta vähentänyt. Ehkä jopa lisännyt kunnioitusta, kun näkee, miten ovat tehneet töitä suhteen eteen ja kehittyneet ihmisinä. Käärijä toki päättää itse asiasta ja onhan siinä omat varjopuolensa, että jos tulee ero tai sut nähdään vaikka toisen naisen (tai mistäs sitä tietää, vaikka tykkäisi miehistäkin) kanssa tyyliin halaamassa hetken, niin lehdet ottaa asiasta kaiken irti. 

Vierailija
20097/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän Käärijän biiseistä mashuppia/remixiä näin perjantai-illan iloksi :)

Vierailija
20098/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Oma henk.koht. Arvaus että on biologinen mies. Se olisikin plot twist.

Eihän hän nyt niin kovin erikoisen näköinen ole. Purukalusto  on jopa tavallista paremmin kehittynyt mielestäni. Tuuhea harja ja pehmeät huulet ... tuo humuli kun hellästi näykkisi kädestä vaikka sokeripalaa niin siinä hirnahtaisi kumpikin osapuoli että juuuu-huuuuh-huuu.

Vierailija
20099/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla peruukki?

Anteeksi nyt vaan, mutta miksi Loreen on noin oudon näköinen muutenkin?

Oma henk.koht. Arvaus että on biologinen mies. Se olisikin plot twist.

OMG.

Vierailija
20100/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on vielä nuori, hyvät av-mammat. CHA CHA CHA!

Ketju on lukittu.