Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon
Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".
Kommentit (870)
Nämä variantit rupeaa olemaan jo niin huonoa huumoria, ettei jaksa enää naurattaakaan. Lehtijututkin jää nykyisin lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jo kolme vuotta tätä samaa pas kaa! Nyt alkaa jo hermo mennä, ihan sama mitä variantteja tulossa niin ei kiinnosta eikä vaan jaksa
Tämän kanssa pitää vaan oppia elämään, sinunkin, vaikka et yhtään enää jaksaisi. Ei tätä kukaan muukaan halua tai jaksa, mutta virusta se ei kiinnosta.
Pirullisen prkeleen ne kinuskit kyllä sai aikaan.
WHO sanoi jo v. 2020 , että tämä virus ei kunnioita rajoja
Linkkiä tuohon, että Saksassa maskipakko? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekasta k-rokotteesta edelleen kuukautistet sekaisin ja tämä alkoi syyskuussa 2021...Mutta ilmiantakaan vaan tämäkin misinformaationa ja kutsukaa sen lisäksei antivaxxeriksi ja igoriksi niin paljastettepa omat karvanne siinä! En varauksetta usko enää mitään, mitä meidän ns valtamedia milloinkin päättää meille kertoa
Olin kirjoittamassa samaa asiaa, mielenkiinnosta. Mulla myös kuukautiset muuttuneet ihan erilaisiksi.
Ettekste muista, että ootte vaan helpottuneita? Näinhän se rokote-mika kertoi. Mihinkähän se tennarin vispaaja muuten on kadonnut? Ei ole ollut enää julistamassa omaa totuuttaan julkisuudessa.
En tiedä onko asialla yhteyttä, mutta kuukautiset muuttuivat oudoiksi ja lisäksi en ole kokenut sen jälkeen yhtäkään onnistunutta raskautta. Kaikki mennyt kesken.
Ja ympäri maailmaa tätä tapahtuu, tuskin pelkkää sattumaa...Maaapallon väkilukua halutaan laskea?
Käytin tunnollisesti ffp2 maskia, vältin kontakteja, latasin koronavilkkua, olin etätöissä.
Se viikko kun sairastuin koronaan, oli sellainen, että kuljin julkisilla paikoilla myös tuon ffp2 maskin kanssa, en ottanut sitä pois esim ruokailun tms ajaksi. Olin bussilla menossa lääkäriin, lääkärin jälkeen bussilla kotiin. Siitä muutaman päivän jälkeen sairastuin koronaan
Hui kauheaa! Nyt merihirviöt hyökkää! Kutsutaan apuun ryhmä Hau tai transformerit.
Vierailija kirjoitti:
Kaaren prismassa pariskunnalla nähtyä. Kunnon kaasunaamarit panoraamavisiirillä joissa suodattimet varmasti tasoa varusteleka
Ok. Kiitos. Harkitsen myös Helsingissä Prismaan lähtöä nasse naamassa....... Riskiryhmä 1 lk. Tulkaahan is ja IL ja muut papparazzit kuvaamaan.
Tunnusmerkit, nainen 50+++, Sundström premium nasse.
PS. Näitä on näkynyt Lontoon metrossa otetuissa kuvissa myös koronan alkuaikoina .
Kraken tarkoittaa jättiläiskalmari tai mustekala. Ja se on myös yhdysvaltalainen kryptovaluuttapörssi ja -pankki, joka perustettiin vuonna 2011. Se oli yksi ensimmäisistä bitcoin-pörsseistä. Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen sosiaalihuollossa. Laittaisin ihan mielelläni maskin päälle, sillä jatkuvasti kohtaan lähietäisyydeltä ihmisiä. Mutta ei taida siitä olla hyötyä, että minä pitäisin maskia, mutta mut eivät. Mitään suositusta tai ohjeistusta ei ole työnantajalta tullut. Pitääkö muut esim. vanhusten parissa työskennellessään maskia?
Eihän sitä mitään suositusta tai ohjeistusta tarvitse, voi sitä maskia käyttää ilman niitäkin. Itse olen käyttänyt koko ajan ffp2 maskia töissä sekä kaupassa käydessä maskisuositusten loppumisen jälkeenkin. Siis aina maski naamalla sisätiloissa ellei se ole oma koti tai vaikka kaverin koti.
No olisi se kyllä ihan tarpeellista thl:n kertoa/muistutella julkisuudessa, että maskin käyttö on suotavaa.
Moni jättää käyttämättä vain siksi, ettei ole sitä virallista suositusta. Suomalaiset on turhankin auktoriteettiuskoista väkeä ja ulkoistaa vastuun jopa omasta terveydestä päättäjille.
Vierailija kirjoitti:
Käytin tunnollisesti ffp2 maskia, vältin kontakteja, latasin koronavilkkua, olin etätöissä.
Se viikko kun sairastuin koronaan, oli sellainen, että kuljin julkisilla paikoilla myös tuon ffp2 maskin kanssa, en ottanut sitä pois esim ruokailun tms ajaksi. Olin bussilla menossa lääkäriin, lääkärin jälkeen bussilla kotiin. Siitä muutaman päivän jälkeen sairastuin koronaan
Hengityssuojaimissa on tärkeää, että se on kasvoille oikean kokoinen ja oikean mallinen. Liian iso tai liian pieni tai väärän mallinen falskaa sivuista.
Miksi tätä virusta ei ole onnistuttu saamaan aisoihin? Miten sikainfluenssa saatiin kadotettua
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sairastu toista kertaa.
Toinen kerta on vaarallisempi kuin eka.
Aivan sama. Mitä näistäkään enää vouhkataan, eipä siltä koronalta enää kukaan voi välttyä ja jäädäkseen se on tullut.
nyt äkkiä teippaamaan tenat naamalle ja perunakuoppaan piiloon! muuten perii hukka. no joo, ei aiheuta mitään toimenpiteitä tässä huushollissa. paitsi että ukko pitää lähettää viunakauppaan ja vessapaperia hamstraamaan. edelliskierrokselta enää 1000 rullaa jäljellä. ja 100 litraa käsidesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekasta k-rokotteesta edelleen kuukautistet sekaisin ja tämä alkoi syyskuussa 2021...Mutta ilmiantakaan vaan tämäkin misinformaationa ja kutsukaa sen lisäksei antivaxxeriksi ja igoriksi niin paljastettepa omat karvanne siinä! En varauksetta usko enää mitään, mitä meidän ns valtamedia milloinkin päättää meille kertoa
Olin kirjoittamassa samaa asiaa, mielenkiinnosta. Mulla myös kuukautiset muuttuneet ihan erilaisiksi.
Ettekste muista, että ootte vaan helpottuneita? Näinhän se rokote-mika kertoi. Mihinkähän se tennarin vispaaja muuten on kadonnut? Ei ole ollut enää julistamassa omaa totuuttaan julkisuudessa.
En tiedä onko asialla yhteyttä, mutta kuukautiset muuttuivat oudoiksi ja lisäksi en ole kokenut sen jälkeen yhtäkään onnistunutta raskautta. Kaikki mennyt kesken.
Ja ympäri maailmaa tätä tapahtuu, tuskin pelkkää sattumaa...Maaapallon väkilukua halutaan laskea?
Justhan uutisoitiin (ei kyllä mitenkään isosti) että suomessakaan ei enää ole kuin muutama kymmenen kuntaa joissa syntyneitä on enemmän kuin kuolleita.
Ja ylikuolleisuutta on hurjasti ihan kaikissa ikäryhmissä ja etenkin 35-49-vuotiaissa naisissa.
Toki maapallolla on liikaa väkeä, mutta se vähentäminen pitäisi aloittaa säännöstelemällä syntyvyyttä etenkin väkirikkaissa maissa eikä alkaa karsimaan jo olemassa olevia ihmisiä kesken elämän.
Vierailija kirjoitti:
nyt äkkiä teippaamaan tenat naamalle ja perunakuoppaan piiloon! muuten perii hukka. no joo, ei aiheuta mitään toimenpiteitä tässä huushollissa. paitsi että ukko pitää lähettää viunakauppaan ja vessapaperia hamstraamaan. edelliskierrokselta enää 1000 rullaa jäljellä. ja 100 litraa käsidesiä.
Oletko 12-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä pelleily alkaa. Onko sodassa nyt joku tauko, kun aikaa jää viruksella pelotteluun. Suomessa vanhenee iso määrä rokotteita, eivät kelpaa omille eikä muualla oteta vastaan. Sellaisia rokotteita nämä.
Halukkaita piikitettväviä olisi jonoiksi asti muttei neljänsiä anneta muuta kuin lääkärin määräyksestä.
Mihin tämä väite perustuu, kun päinvastoin ei ainakaan Turun uutisten mukaan kukaan ole niitä kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen sosiaalihuollossa. Laittaisin ihan mielelläni maskin päälle, sillä jatkuvasti kohtaan lähietäisyydeltä ihmisiä. Mutta ei taida siitä olla hyötyä, että minä pitäisin maskia, mutta mut eivät. Mitään suositusta tai ohjeistusta ei ole työnantajalta tullut. Pitääkö muut esim. vanhusten parissa työskennellessään maskia?
Vanhusten ja riskiryhmäläisten kanssa pitää pitää maskia, kiitos.
Niin. Virusta ei kuitenkaan kiinnosta kilinveen vertaa kuinka ihmiset ei jaksa tai vaikka kuinka vetäisi itkupotkuraivareita.