Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon

Vierailija
04.01.2023 |

Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".

Kommentit (870)

Vierailija
81/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että täällä Suomessa ei ole lainkaan uutisoitu kuin ECDC (euroopan tautikeskus) on jo joulukuussa antanut ohjeen euroopan maille niin etätyö- kuin maskisuosituksenkin antamisesta sekä väkijoukkojen välttelystä. Ja joo, käsienpesusta.

Sen sijaan mökellettiin kuinka nyt vihdoin saa ja on taas turvallista viettää joulua kuten ennen koronapandemiaa eikä mihinkään varotoimiin ole tarvetta.

Olen ihmetellyt samaa, ei tahdo löytyä kunnon uutisointia. Lisäksi kiinnostaisi tietää, onko tästä Kiinan variantista jotain uutisointia, mitä Suomessa ei ole lehdissä?

Vierailija
82/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa aletaan varmaankin olla jo aika epätoivoisia, kun enää vain pientä marginaalia kiinnostaa koko homma. Seuraavan muunnoksen nimeksi annetaan varmaankin "KATSOKAA, TISSIT!-variantti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että täällä Suomessa ei ole lainkaan uutisoitu kuin ECDC (euroopan tautikeskus) on jo joulukuussa antanut ohjeen euroopan maille niin etätyö- kuin maskisuosituksenkin antamisesta sekä väkijoukkojen välttelystä. Ja joo, käsienpesusta.

Sen sijaan mökellettiin kuinka nyt vihdoin saa ja on taas turvallista viettää joulua kuten ennen koronapandemiaa eikä mihinkään varotoimiin ole tarvetta.

Suomessa on ollut oikeastaan koko pandemian ajan ihan erilainen linja kuin muualla.

On panikoitu joutavuuksista ja sitten taas tärkeissä asioissa on lepsuilu ja viisveisattu mistään tosiasioista kuitaten ettei ne suomea/suomalaisia koske.

No mut hei, missään muualla ei vissiin kuitenkaan suljettu yhtä maakuntaa kuten spektaakkeli-sanna teki.

Tuo oli kyllä niin älytön muuvi ettei paremmasta väliä. Mitä ihmettä tuolla edes kuviteltiin saavutettavan?!

Vierailija
84/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kummallisin tauti pitkään aikaan.

Miten sikaflunssasta päästiin eroon?

Vierailija
85/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta k-rokotteesta edelleen kuukautistet sekaisin ja tämä alkoi syyskuussa 2021...Mutta ilmiantakaan vaan tämäkin misinformaationa ja kutsukaa sen lisäksei antivaxxeriksi ja igoriksi niin paljastettepa omat karvanne siinä! En varauksetta usko enää mitään, mitä meidän ns valtamedia milloinkin päättää meille kertoa

Vierailija
86/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin aikaa v. 2020 keväällä niin oikeasti meitin, miten aivopesty olin. En saanut tavata Uudeltamaalta tulevia ihmisiä tai mennä mökille

Vierailija
87/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eikö ihmiset lue uutisia" . No varmasti lukevat,mutta kun meille on sanottu, että korona on perus flunssa, niin ei kukaan jaksa alkaa olla hysteerinen. Korona tuli jäädäkseen

Ja kaikki ovat jo kurkkua myöten täynnä koronaa eivätkä vaan jaksa enää hälistä siitä. Oletan että suurin osa elää sellaisella "no, sitä on mitä on, ihan sama"

Tai itsestäni en löydä enää mitään reaktiota tähän asiaan, enkä moneen muuhunkaan. 

Vierailija
88/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekasta k-rokotteesta edelleen kuukautistet sekaisin ja tämä alkoi syyskuussa 2021...Mutta ilmiantakaan vaan tämäkin misinformaationa ja kutsukaa sen lisäksei antivaxxeriksi ja igoriksi niin paljastettepa omat karvanne siinä! En varauksetta usko enää mitään, mitä meidän ns valtamedia milloinkin päättää meille kertoa

Olin kirjoittamassa samaa asiaa, mielenkiinnosta. Mulla myös kuukautiset muuttuneet ihan erilaisiksi.

Vierailija
89/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jo kolme vuotta tätä samaa pas kaa! Nyt alkaa jo hermo mennä, ihan sama mitä variantteja tulossa niin ei kiinnosta eikä vaan jaksa

Vierailija
90/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten viisi uutta rokotetta varmaan tulossa. Ja Kiinasta lisää maskeja.

Vierailija
92/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

zsdfv kirjoitti:

Krampus-variantti ois ollu pelottavanpi https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.oxfordski.com%2Fi…

Kyllä sekin vielä tulee!

Vierailija
93/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämä oli päivän piristys :D

Vierailija
94/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on paskainen Kånken virus joka kiinnittyy uhrinsa selkään eikä suostu irtoamaan paitsi jos vaihdetaan samanlaiseen. Aiheuttaa pakonomaista jopolla ajelua. Laumassa eläminen altistaa vahvasti"

:D :D :D

Vierailija
95/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä niillä maskeilla ei tee mitään tässä tilanteessa. Jokainen uusi variantti tarttuu yhä herkemmin ja herkemmin. Jos haluat välttää viruksen, muuta Pohjoisnavalle. Yksin.

Vierailija
96/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

zsdfv kirjoitti:

Krampus-variantti ois ollu pelottavanpi https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.oxfordski.com%2Fi…

Kova!

Vierailija
97/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Helsingin keskustassa ja minun lisäkseni vain YKSI ihminen piti maskia. Bussissa ja ratikassa kellään ei ollut maskia. Eikö ihmiset lue uutisia?

No käytä sinä maskia ja pidä huoli omista asioista. Ei se pitäisi sinun elämääsi kovasti vaikuttaa, vaikka me muut emme maskia pitäisikään

Sitä vähemmän tuo tarttuu ja sitä nopeammin pääsemme eroon koronapaskasta, mitä enemmän ihmiset suojautuvat. Muista, että et saa myöskään hoitoa, koska terveydenhuolto on kaatunut.

Tautia rajoittamalla ja tukahduttamalla tauti ei katoa. Tauti on tullut jäädäkseen ja siihen ei auta muu kuin elää asian kanssa. Et voi vaatia muilta toimenpiteitä.

Olen sairastanut koronan vuoden aikana kahdesti. Vaikka käytin maskia

Tämä. Eroon koronasta lahkolaiset edelleenkin elättelevät läpeensä väsynyttä toivoa tukahduttamisesta. Ei mene jakeluun, että se ei onnistunut edes Kiinalta diktatuurin menetelmillä.

Vierailija
98/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on kiuru, joka tekee jotain asian hyväksi. Ei lisää kuolemia. Uusi variantti on saatava aisoihin.

Vierailija
99/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen sosiaalihuollossa. Laittaisin ihan mielelläni maskin päälle, sillä jatkuvasti kohtaan lähietäisyydeltä ihmisiä. Mutta ei taida siitä olla hyötyä, että minä pitäisin maskia, mutta mut eivät. Mitään suositusta tai ohjeistusta ei ole työnantajalta tullut. Pitääkö muut esim. vanhusten parissa työskennellessään maskia?

Eihän sitä mitään suositusta tai ohjeistusta tarvitse, voi sitä maskia käyttää ilman niitäkin. Itse olen käyttänyt koko ajan ffp2 maskia töissä sekä kaupassa käydessä maskisuositusten loppumisen jälkeenkin. Siis aina maski naamalla sisätiloissa ellei se ole oma koti tai vaikka kaverin koti.

Vierailija
100/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kirjoittamassa samaa asiaa, mielenkiinnosta. Mulla myös kuukautiset muuttuneet ihan erilaisiksi.

Ettekste muista, että ootte vaan helpottuneita? Näinhän se rokote-mika kertoi. Mihinkähän se tennarin vispaaja muuten on kadonnut? Ei ole ollut enää julistamassa omaa totuuttaan julkisuudessa.

En tiedä onko asialla yhteyttä, mutta kuukautiset muuttuivat oudoiksi ja lisäksi en ole kokenut sen jälkeen yhtäkään onnistunutta raskautta. Kaikki mennyt kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi