Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon
Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Korona jäi keskuuteemme
Jätettiin/annettiin jäädä, koska ei ollut sisua eikä kykyä torjua sitä päättäväisesti ja johdonmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki viisi rokotetta astman takia ja nyt olen koronassa. Tunnen itseni niin petetyksi, että olen ottanut kaikki rokotukset. Luultavasti taudin toi meille kotiin sairaana ollut huoltomies. Puoliso sairastanut jo viikon. Ei tunnu pikkunuhalta, ei edes ole nuhaa. Hirvee yskä ja kuume ja korkea syke.
tauti on lievempi kun sinulla on rokotukset. muuten voisit olla sairaalassa.
Onko faktaa? Eikö rokotukset häiritse ihmisen omaa immuunipuolustusta?
Thl sivuilla lukee..oletko asunut tynnyrissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviää varmasti. Työpaikalla kokouspakko ja paljon ihmisiä pienessä kokoustilassa, koska päättäjät ei ole laittaneet rajoituksia.
Ymmärrätkö että rajoituksia ei tule koskaan enää. Suomen hallitus olisi pitänyt haastaa oikeuteen koska suomessa korona toimet oli täysin yliliioiteltuja. Sinä voit laittaa vaikka kolme maskia päällekkäin ja kumihanskat.
Keskimäärin 37 koronakuolemaa per vuorokausi viimeisen viikon sisään: https://www.koronatilastot.fi/fi/
Levittävätkö rokottamattomat tätä enemmän? Suomessa on monia joilla vain 2 rokotetta jotka ovat vanhentuneet.
Suomi ryssii tämänkin homman.
Olisi pitänyt hälytyskellojen soida kun kiina piti tiukkoja rajotuksia päällä,ymmärtää että sielä on taas jotain tekeillä.
Suomi toivottaa Krakenin tervetulleeksi, kyllähän meidän terveydenhuolto on niin hienossa kunnossa että siitä selvitään heittämällä.
Menkää nyt vaikka ulkoilemaan ja lopettakaa turhanpäiväinen öyhötys, kiitos.
Te lyllertävät tantat saattekin kuolla. Kukaan ei kaipaa kun ei teillä lapsiakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet onko maskien käyttö lisääntynyt? En ole kauheasti lähtenyt kotoa pois, joten en nyt itse tiedä. Itse käytän tietysti ffp2-hengityssuojaa, koska terveyden haluaisin säilyttää.
Muista hamstrata vessapaperia!!
Vierailija kirjoitti:
Suomi ryssii tämänkin homman.
Olisi pitänyt hälytyskellojen soida kun kiina piti tiukkoja rajotuksia päällä,ymmärtää että sielä on taas jotain tekeillä.
Suomi toivottaa Krakenin tervetulleeksi, kyllähän meidän terveydenhuolto on niin hienossa kunnossa että siitä selvitään heittämällä.
Asian kanssa valitettavasti meni moni asia pieleen 2020. Kiina ei kertonut vielä 2019 heti näistä uusista keuhkokuumetapauksista.
Taudin kanssa on painittu nyt 3 vuotta. Aina luvataan helpotusta , mutta uusi aalto ja variantti saapuu.
En minä ole ainakaan peloissani tästä Kiinasta tulevasta variantista, koska sitä on jo USAssa
Ei ole mitään hätää tämän asian kanssa. Keskittykää elämään. Vuonna 2023 pitäisi puhua jostakin muusta. Kyllähän aikanaan espanjantautikin riehui
Hysteerikot kuolevat usein halvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki viisi rokotetta astman takia ja nyt olen koronassa. Tunnen itseni niin petetyksi, että olen ottanut kaikki rokotukset. Luultavasti taudin toi meille kotiin sairaana ollut huoltomies. Puoliso sairastanut jo viikon. Ei tunnu pikkunuhalta, ei edes ole nuhaa. Hirvee yskä ja kuume ja korkea syke.
tauti on lievempi kun sinulla on rokotukset. muuten voisit olla sairaalassa.
Hänellä voisi olla samanlainen tauti myös ilman rokotuksia ,mistä sen tietää?Mahtava rokote,5.piikkikaan ei estä saamasta pahaa tautia.
No minä ottaisin mielelläni sen 4.rokotteen mutta ei onnistu kun olen melkein terve 54v. Suomi laittaa ne rokotteet ennemmin roskiin. Voin maksaa siitä rokotteesta yksityiselle ettei tarvitse edes syyttää siitä että rasitan julkista terveydenhoitojärjestelmää. Juu ei onnistu sekään täällä.
Just sivusilmällä katselen TdS:n sprinttiä ja tuolla maalialueella näkyi ainakin kaikki ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyttävän kunnon hengityssuojaimia. Suomen joukkue harvenee päivä päivältä, on koronaa ja on vatsaflunssaa ja joukkueenjohto kertoi tyytyväisenä kuinka hyvää huolta pidetään käsihygieniasta sekä maskien käyttämisestä.
Silti sellainen on näkynyt vain Kertun kasvoilla.
Jännä, että näemmä nuo "vastuuttomat laumasuojaaja"-ruotsalaisetkin pitää maskeja ihan ongelmitta, mutta suomalaisille se on ihan kauhistuttava ajatuskin. Tässäkin ketjussa on ka ma laa parkua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
No minä ottaisin mielelläni sen 4.rokotteen mutta ei onnistu kun olen melkein terve 54v. Suomi laittaa ne rokotteet ennemmin roskiin. Voin maksaa siitä rokotteesta yksityiselle ettei tarvitse edes syyttää siitä että rasitan julkista terveydenhoitojärjestelmää. Juu ei onnistu sekään täällä.
Mun "perusterve" ystäväni (hänellä siis on parikin kroonista sairautta, mutta kumpaakaan ei thl listaa riskitekijöiksi + noin 10kg ylipainoa) ja jolla on ne kolme rokotusta oli just sairaalahoidossa koronatartunnan takia.
Suomalaisten rokotussuoja on suurimmaksi osaksi vanhentunutta.
Vierailija kirjoitti:
Just sivusilmällä katselen TdS:n sprinttiä ja tuolla maalialueella näkyi ainakin kaikki ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyttävän kunnon hengityssuojaimia. Suomen joukkue harvenee päivä päivältä, on koronaa ja on vatsaflunssaa ja joukkueenjohto kertoi tyytyväisenä kuinka hyvää huolta pidetään käsihygieniasta sekä maskien käyttämisestä.
Silti sellainen on näkynyt vain Kertun kasvoilla.
Jännä, että näemmä nuo "vastuuttomat laumasuojaaja"-ruotsalaisetkin pitää maskeja ihan ongelmitta, mutta suomalaisille se on ihan kauhistuttava ajatuskin. Tässäkin ketjussa on ka ma laa parkua asiasta.
Suomalaisten maskivastaisuus on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Osahan jopa kertoo maskin nöyryyttävän heitä..
Hyvänen aika, se on vain maski. Ilmeisesti näitä "koviksia" nöyryyttää sitten myös pipo pakkasella ja kumpparit vesisateella sekä heijastin pimeään vuodenaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten rokotussuoja on suurimmaksi osaksi vanhentunutta.
Mikä rokotusuoja? Ei estä tartuttamasta,ei sairastumasta,ei sairaalaan joutumista eikä edes estä, koronaan kuolemista.
Onko luotettavaa lähdettä tästä Kiinan variantista?
Millaisia oireita? Vakavampaa?
"– Oli odotettavissa, että matkailijoiden mukanaan tuomia tautitapauksia voi tulla ilmi myös Suomessa. Taudin leviämisen riski Suomessa on edelleen hyvin pieni, joten ei kannata huolestua, sanoo johtaja Mika Salminen THL:n tiedotteessa."
29.1.2020 17:25 | Päivitetty 29.1.2020 19:21
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006388596.html