Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.
Kolmatta vuotta olen nyt käyttänyt tuota kuorinta-ainetta. Iho on tosi sileä ja ei liian kuiva tai rasvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.
Olipa pitkä teksti saisko saman tiktokkina?
Nykynuorten keskittymisen taso :D Hieman kun on pidempi teksti niin ei keskittymiskyky riitä
Vierailija kirjoitti:
Mun iho on myös kuiva kuin autiomaa. Käytän ihan apobasen lilaa voidetta, kun herkälle naamalleni ei käy ihan mikä tahansa tökötti.
Mulla tulee allergiaa ihan kaikista tököteistä. Saippua ja vesi saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Smegma on tarpeeksi paksua, takertuvaa ja pysyy pitkään.
Laita/pane yön yli.
Eli pane yön yli ja laita kasvoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smegma on tarpeeksi paksua, takertuvaa ja pysyy pitkään.
Laita/pane yön yli.Eli pane yön yli ja laita kasvoille?
Näin juuri.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljy sekä sisäisesti että ulkoisesti käytettynä. Minä käytän oliiviöljyä ruuanlaitossa ja lorautan sitä ja vähän hunajaa myös ihan tavalliseen kroppavoiteeseen (marketin hyllystä n. 5 eur) ja rasvaan sillä itseni eikä iho ole enää kuivunut. Erittäin kuiville jaloille suosittelen pesun jälkeen pelkkää oliiviöljyä ja kelmutusta muutamaksi tunniksi ja muutamien tällaisten käsittelyjen jälkeen alkaa jalkapohjienkin iho pehmetä.
Sopiiko oliiviöljy myös paistamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jatkuva peseminen.
Pointtaatko vielä, että missä aloittaja sanoi harrastavansa jatkuvaa pesemistä?
Egyptian Magic.
Muuta rasvaa en enää käytä. Se korjasi ihoni öljypuhdistuskakusta saamani pahan allergisen reaktion jälkeen. Ihastuin siihen niin, että se korvasi aiemmin käyttämäni Eucerinin Ato Controlin. Pestyäni kasvot suihkutan niille Avenen lähdevettä ja lukitsen kosteuden faaraorasvalla. Aivan ihana atoopikon talvi-iholle.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Vierailija kirjoitti:
Saako silmien ympärille laittaa perusvoidetta? Ei varmaankaan.
No mieti :D Tai lue pakkausseloste
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Just sain oman silmäluomien rutikuivan ihottuman kuriin Protopic-nimisellä voiteella, jota lääkäri määräsi. Jos äityy tosi pahaksi, niin suosittelen kyllä käyntiä (ihotauti)lääkärillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jatkuva peseminen.
Pointtaatko vielä, että missä aloittaja sanoi harrastavansa jatkuvaa pesemistä?
Vikaa luetunymmärryksessä? Lueppa aloitus vielä huolella uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan olla ulkoilman ahavoittamaa ihoa? Miten usein pesette ihoanne?
Joku kerran kuussa jos jaksan
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Suosin kuivan ihon pesuun ihan suolavettä eli laita suolaan vettä ja hinkkaa harjalla naamaan.
Kosteusvoide