Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.
Täällä toinen kuivaihoinen ilmoittautuu. Olen kokeillut kaikki keinot ihan rasvalisistä kookosöljyyn asti mutta iho on yhä kuin hiekkapaperia ja kuoriutuu ihan irti kun rapsuttaa sormella. Nyt toivottavasti ehdottomastasi tuotteesta on apua :D Olen hieman epätoivoinen joten toivon että nyt tuo auttaa, ainakin nähtävästi saanut hyvät arvostelut ja moni muukin on täällä suositellut.
Kävin just apteekissa. Atoopikko olen. Tää talvi taas pahempi kuin aiemmat. Mutta kortisonilla tulehdus pois. Kuuri mulla vaan 2-3pv. Ja sitten hulluna Avene nimistä voidetta, jota saa laittaa luomiin. Oisko ohje ollut 4x päivässä. Itse laitoin varmaan 14x päivässä. Mutta auttoi! Yön jälkeen joku rasvapesu ja taas Avenea naamaan. Ei kirvele eikä ole liian öljyinen mulle. Liian öljyiset ei kosteuta eikä vie tulehdusta pois. Kaikenlaista vuosien saatossa oon kokeillu. Tällä hetkellä tuota Avenea hehkutan!
Pelkkä rasva ei riitä. Kasvovesi, jonka päälle hyaluronihappo, joka vie kosteuden ihoon ja sitten vasta päälle paksu voide, joka lukitsee kosteuden.
Hilseiliville silmäluomille laitan pahimpina aikoina bebanthenin ja miedon kortisonin sekoitusta. Toimii ainakin mulla paremmin kuin mitkään silmänympärysvoiteet.
Vierailija kirjoitti:
Saako silmien ympärille laittaa perusvoidetta? Ei varmaankaan.
Voitteko vastata kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko vastata kysymyksiin?
Saa laittaa. Kunhan et silmiin tunge!
Vierailija kirjoitti:
Seerumi ja silmänympärysvoide (hajustamaton, herkälle iholle tarkoitettu). Plus se, että älä pese (varsinkaan naamaa) liian lämpimällä vedellä.
Nää on hyvät vinkit oikeasti kiitos
1. Kosteuttava seerumi.
2. Voide, voi laittaa kaksi eri kerrosta.
3. Vaseliini, tämä pitää kosteuden ihossa. Voit laittaa vain kuivimpiin kohtiin jos et halua koko kasvoille.
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Vierailija kirjoitti:
Hae apua apteekista! Siellä osataan. Älä katso hintalappua.
Nyt on huono neuvo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tarkennuksena, ettei tietenkään mitään varatalovoiteita kasvoille. Silmänympäryksiin erikseen esim kookosrasvaa tai muuta luonnollista.
Jos kookosrasva on luonnollista niin sitten kissat on koiria
kokeile oliviöljyä, aluksi voi kiristää ja kirvellä, auttaa parissa viikossa.
liikarasvaus voi kuivattaa ihoa, etenkin kosmeettiset voiteet kuivattaa ihoa ja saa sen hilseilemään enemmän ja jopa halkeilemaan. oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
kokeile oliviöljyä, aluksi voi kiristää ja kirvellä, auttaa parissa viikossa.
liikarasvaus voi kuivattaa ihoa, etenkin kosmeettiset voiteet kuivattaa ihoa ja saa sen hilseilemään enemmän ja jopa halkeilemaan. oma kokemus.
Selventäkää nyt joku onko toi samaa oliiviöljyä mitä laitetaan pannulle?!!?
Buranan syöminen auttaa ainakin täällä päin. Teistä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Whamisan Deep Rich -kasvovesi on pitänyt kasvoni hyvässä kunnossa jo toista talvea! Kallis puteli mutta tosi riittoisa. Kasvovesi on paksuhkoa ja se taputellaan käsin naamalle ja voidaan kerrostaa.
Lisäksi jotain ihotyypille sopivaa seerumia ja todellakin jotain muuta kuin perusvoidetta. Perusvoide sopii vartalolle - ei kasvoille.
Vilkaisepa joskus niiden perusvoiteiden INCI-listoja. Niissä saattaa jopa olla parempia aineita kuin monissa selektiivisen kosmetiikan kalliissa voiteissa tai seerumeissa.
rasvaus, rasvaus, rasvaus