Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?

Vierailija
04.01.2023 |

Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?

Vinkit jakoon pliis!!

Kommentit (1815)

Vierailija
301/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympäryksille on ihan omat tuotteet. Eli silmänympärysvoiteet käyttöön, aamuin/illoin.

Vierailija
302/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S62 kirjoitti:

Silmänympäryksille on ihan omat tuotteet. Eli silmänympärysvoiteet käyttöön, aamuin/illoin.

Käykö myös perusrasva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.

Kolmatta vuotta olen nyt käyttänyt tuota kuorinta-ainetta. Iho on tosi sileä ja ei liian kuiva tai rasvainen.

No kai se on pakko kokeilla kun niin moni suosittelee

Vierailija
304/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaahtokarkki=100% sokeria

aha

Vierailija
305/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida peitto heilua. :)

Vierailija
306/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako smegu muka oikeesti ihon kuivuuteen?

Vierailija
307/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako smegu muka oikeesti ihon kuivuuteen?

auttaa m40

Vierailija
308/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta

Vierailija
309/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.

Mulla autaa toi sama apple green voide. Luonnonkosmetiikka on tosi toimivaa.

Vierailija
310/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HA HA HA

Vierailija
311/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
312/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV eli luonnollinen valinta, PREBIOOTTI KOSTEUSEMULSIO (vegan). Suomalainen avainlipputuote.

Kosteuttaa, rauhoittaa ja edesauttaa ihon hyvinvointia.

Pumppupullo. Imeytyy hetkessä. Kevyt ja raikas, ei tahmainen ja paksu.

Ostin ensimmäistä kertaa ja nyt puolivälissä. Aion ostaa lisää, olen todella tyytyväinen.

Ilman ylimääräisiä tuoksuja ja väriaineita. Ihan läheltä löytyi, ei tarvinnu tilata verkkoloista.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
313/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta vuotta olen nyt käyttänyt tuota kuorinta-ainetta. Iho on tosi sileä ja ei liian kuiva tai rasvainen.

No kai se on pakko kokeilla kun niin moni suosittelee

Minulla marketin L300 entsyymikuorinta kuorii hyvin kuivan ihon kuollutta ihosolukkoa pois.

Vierailija
314/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse minulla on kuivaan ihoon auttanut talviaikaan Madaran Pihlaja kasvovoide. Olen töissäni myös paljon ulkona ja suojaa ihoa hyvin.

Vierailija
315/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV eli luonnollinen valinta, PREBIOOTTI KOSTEUSEMULSIO (vegan). Suomalainen avainlipputuote.

Kosteuttaa, rauhoittaa ja edesauttaa ihon hyvinvointia.

Pumppupullo. Imeytyy hetkessä. Kevyt ja raikas, ei tahmainen ja paksu.

Ostin ensimmäistä kertaa ja nyt puolivälissä. Aion ostaa lisää, olen todella tyytyväinen.

Ilman ylimääräisiä tuoksuja ja väriaineita. Ihan läheltä löytyi, ei tarvinnu tilata verkkoloista.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Uusi vuosi oli 6 päivää sitten

Vierailija
316/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea 17 sivua, joten pahoittelut jos tulee toistoa.

Iho kaipaa sekä kosteutta että rasvaa. Ensin pitää laittaa jotain vaikka Apobasen Hydrogelia ja sitten rasvaisempaa esim. Novalan tai Carbalan. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle, mutta perusajatus on tuo, että kosteutta iholle ja sitten "lukitaan" se jollain tuhdimmalla voiteella.

Käsille sama, mutta yöksi päälle vielä puuvillahanskat JA muovihanskat. Yhdessä yössä saan haavoille haljenneet kädet paremmaksi, kun laitan Hydrogelia ja sitten paksua käsivoidetta (tällä hetkellä joku Acon).

Vierailija
317/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen ihosta en osaa sanoa kun itsellä rasvainen, mutta vartalolle on ihana suolasaippualla pesu, iho ei kutisee ollenkaan pesun jälkeen, koska saippua kosteuttaa. Välillä vielä rasvaus lisäksi.

Itse käytän Saaren Taian saippuoita, mutta muitakin merkkejä olen kokeillut ja ihan yhtä hyviä. Esim. kuivien jalkapohjien rasvailusta pääsin kokonaan eroon. Käsienpesusaippuana suolasaippua on myös ihan ehdoton.

Vierailija
318/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea 17 sivua, joten pahoittelut jos tulee toistoa.

Iho kaipaa sekä kosteutta että rasvaa. Ensin pitää laittaa jotain vaikka Apobasen Hydrogelia ja sitten rasvaisempaa esim. Novalan tai Carbalan. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle, mutta perusajatus on tuo, että kosteutta iholle ja sitten "lukitaan" se jollain tuhdimmalla voiteella.

Käsille sama, mutta yöksi päälle vielä puuvillahanskat JA muovihanskat. Yhdessä yössä saan haavoille haljenneet kädet paremmaksi, kun laitan Hydrogelia ja sitten paksua käsivoidetta (tällä hetkellä joku Acon).

Tuo on sanottu jo

Vierailija
319/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Kosteutta on kahdenlaista: vettä (hydration) ja öljyä (moisturation). Iho saattaa tuottaa enemmän öljyä siksi, että se on kosteusköyhä eli siitä puuttuu vettä. Kookosöljyä ei kukaan asiantunteva ihoasiantuntija ehdota. Kerrostus on paras keino: kaksoispuhdistus (öljy- ja vesipohjainen), silmänympärysseerumi ja/tai -voide, kosteuttava kasvovesi, jota voi panna niin monta kerrosta kuin iho imee, seerumi, voide ja öljy.

Vierailija kirjoitti:

Netissä iho-asiantuntijat väittävät, että ihon rasvaisuus johtuu siitä, että iho on todella kuiva ja reagoi tähän lisäämällä talintuotantoa. He suosittelevat ihon hoitoon runsaasti öljyjä sisältäviä tuotteita tai jopa luonnonöljyjä, kuten kookosöljyä. Samalla tavalla rasvoittuva hiuspohja voidaan korjata vähentämällä hiusten pesemistä tai pesemistä harvemmin. Kokeilin tätä hoitosuositusta jonkin aikaa iholleni, mutta se ei auttanut. Pikemminkin ihon kunto paheni näppylöiden muodossa. Iho rasvoittui pesun jälkeen yhtä nopeasti kuin aina ennenkin.

Vierailija
320/1815 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä