Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Kostuta iho kylmällä vedellä ennen rasvausta. Juo riittävästi ja syö kasvispainotteisesti. Ravintolljyt kasvisöljyjä.
Huonelämpötila max 20. Nauti elämästä.
Minä käytä kasvovettä, LV:n kosteuttavaa kasvoseerumia tai Nivean öljypohjaista seerumia ja Lumene Klassikon uudistavaa yövoidetta. Edullisia tuotteita kaikki, jotka pitävät ihon hyvänä talvipakkasilla 🙂
Kokeilin ihan tosissaan tuota oliiviöljyä, iho ihanan pehmeä.
Korjaa koko perheen ihon
Tämä yksi rasva auttaa ihan kaikkiin iho ongelmiin eikä tarvita montaa eri tuotetta.
TUOTTEEN KUVAUS
Ärtyneen ihon silikoniton suojavoide. A-Derma Dermalibour+ Barrier Cream auttaa suojaamaan ihoa ärsytykseltä, joita aiheuttaa esimerkiksi tuuli, kylmyys, uimavesi sekä mekaaninen tai kemiallinen ärsytys. Rhealba-kauranversouute ja antimikrobinen kupari-sinkkkiyhdistelmä suojaa, hoitaa ja rauhoittaa ihoa. Sopii koko perheen käyttöön kasvoille, käsiin, vartalolle ja intiimialueelle niin töissä kuin vapaa-ajalla! Hajusteeton.
https://www.yliopistonapteekki.fi/aderma-dermalibour-barrier-cream-100-…
A-DERMA Exomega Control Balm on ihoa pehmittävä ja erittäin täyteläinen balsamivoide, joka hoitaa erittäin kuivaa ja atooppista ihoa. Rhealba®-kauranversouutteen ansiosta voide rauhoittaa ihoärsytystä ja kosteuttaa ihoa pitkäkestoisesti. Filaxérine®, välttämättömät omega-6-rasvahapot sekä B3-vitamiini korjaavat nopeasti ihon luonnollista suojaa sekä lievittävät ihon kuivuutta. Voiteen vaikutusteho sekä hyvä siedettävyys on todistettu ihotautilääkäreiden valvonnassa.
https://www.apteekkiplus.fi/collections/tuotemerkki-a-derma/products/a-…
Ihoni ei rutise kuivuudesta kun tätä tuotetta käytän ja ihoni hehkuu mutta tätä rasvaisinta voidetta ei voi laittaa kuin vain yö voiteeksi ja on kotona hoidon aikana. Jos ei halua ihon kiiltävän sillä sen hoitavat ainesosat tekee ihosta tahmean ja kiiltävän. Mutta kuivuuden ja iho ongelmat se korjaa. Ei rutise iho kuivuudesta tämän tuotteen jälkeen.
suola vaan pahentaa atooppista ihoa. syö sokeria.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Itse laitan erisania kyllä ihan reilusti silmäluomillekin ja silmän alle. Ihan joka puolelle. Mua auttaa tuotteiden kerrostus. Oon saanut apua the ordinaryn hyaluronihapposeerumista. Sen päälle laitan reilun kerroksen perusvoidetta, annan imeytyä ja lisään vielä toisen paksun kerroksen. Oon myös lopettanut kasvojen vesipesun, kun sen jälkeen naama kiristää aivan hulluna. Käytän puhdistusliinoja, viimeistely kosteuttavalla aloeta sisältävällä misellivedellä iltaisin, öljypohjainen bakuchiol seerumi ja nivea creme yöksi.
Huomattava vaikutus oli myös sillä, että mulla hoidettiin vuosikymmenten raudanpuute infuusiolla kesällä ja sain lääkkeen kilpirauhasen toimintahäiriöihin. Ei hilseile enää iho samaan malliin kuin viime talvena.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan erisania kyllä ihan reilusti silmäluomillekin ja silmän alle. Ihan joka puolelle. Mua auttaa tuotteiden kerrostus. Oon saanut apua the ordinaryn hyaluronihapposeerumista. Sen päälle laitan reilun kerroksen perusvoidetta, annan imeytyä ja lisään vielä toisen paksun kerroksen. Oon myös lopettanut kasvojen vesipesun, kun sen jälkeen naama kiristää aivan hulluna. Käytän puhdistusliinoja, viimeistely kosteuttavalla aloeta sisältävällä misellivedellä iltaisin, öljypohjainen bakuchiol seerumi ja nivea creme yöksi.
Huomattava vaikutus oli myös sillä, että mulla hoidettiin vuosikymmenten raudanpuute infuusiolla kesällä ja sain lääkkeen kilpirauhasen toimintahäiriöihin. Ei hilseile enää iho samaan malliin kuin viime talvena.
Ei saisi laittaa silmäluomien alle. Herran jestas.
Vierailija kirjoitti:
Suosin kuivan ihon pesuun ihan suolavettä eli laita suolaan vettä ja hinkkaa harjalla naamaan.
Mitä hittoa? :D
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Kuulostaa siltä että rasvaat liikaa. Muista seerumi!
Seerumista on todella apua kuivaan ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivea .Itse käytän talvella ja hyvä tulos. Itselläkin erittäin kuiva iho.
Mulla nivean rasvat tuntuu enemmän kuivattavan kuin kosteuttavan
Sama. Iho tuntuu aina ihan hiekkapaperilta rasvauksen jälkeen :D
Mulla on tuo ihan sama ongelma nivean rasvojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin löysin syväkosteuttavan kasvoveden, ihoni oli todella pintakuiva ja kiristävän tuntuinen. Kaikki naamiot ja öljyt eivät auttaneet minua lainkaan. Onneksi löysin tämän ihanaisen tuotteen: https://tinyurl.com/3xr6hbnj joka pelasti ihoni.
Tämä korealaisen ihonhoidon fermentointi-menetelmällä valmistettu kosteuttava toner on todella tehokas ja pehmeä. Se imeytyy hetkessä iholleni, ja sen ansiosta ihoni tuntuu hehkuvalta ja kuulalta. Voit käyttää tätä tuotetta useampaan kerrokseen, jopa seitsemään, mutta minulle neljä kerrosta on ollut riittävä.
Erityisesti talviaikaan nenänympärysihoni kuivuu ja hilseilee helposti, mutta tällä tuotteella olen saanut hilseilyn kuriin jo parin käyttökerran jälkeen. Iho tuntuu kokonaisuudessaan kosteutetulta ja pehmeältä, eikä minun tarvitse käyttää toneria kuin tippa tai pari. Olen myös käyttänyt tätä tehohoitona ja olen ollut todella tyytyväinen tuloksiin. Suosittelen lämpimästi.
Tuo on varmastikin hyvä nille, joiden iho sitä kestää. Itselläni on lievän couperoottinen iho, joka alkaa punoittamaan ko. tuotteesta jo kertakäytön jälkeen pitkäksi aikaa. Vastaavahkon herkän ihon tuotteen löysin kotimaisen Atopikin herkän ihon sarjasta. Sitäkin voi kerrostaa jos haluaa. Itselleni riittää kertataputtelu ja päälle hyaluronihapposeerumi ja sen jälkeen öljy ja/taikosteusvoide tarpeen mukaan.
Levitän iholle ensiksi manteliöliyä, sen jälkeen voidetta
olet rasittavan tyhmä kirjoitti:
hei mode olet jo 6kk selittänyt samaa olisko aika käydä pää lääkärille selittelemään luuloja. tiä vaikka saisit oman pienen huoneen ja ruuatkin tarjottaisi siitä pienestä luukusta ovessa.
psykoosit tulilla?
Huoh, mitä järkeä?