Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravitsemusterapeutin epärealistiset ohjeet

Vierailija
03.01.2023 |

Olen käynyt muutaman kerran ravitsemusterapeutilla, lähetteellä. Ylipainoa on lähes 20 kiloa ja ravitsemusterapeutti on alkukartoituksen jälkeen koettanut rakentaa minulle ihanteellista ruokavaliota. Ongelmana on juuri se, ettei terapeutti ymmärrä, että on viikkoja, jolloin syön sitä, mitä ruokajaosta satun saamaan. Jos se on kalakukko, niin hyvä, jos taas nakkikastike muussilla ala atria, niin sitten se on niin.
Vaikka kuinka koetan kertoa realiteetteja, ravitsemusterapeutti edellyttää avokadoja, öljyjä, pähkinöitä, kalaa, marjoja jne. että saan lähetteen erikoissairaanhoitoon.
Turhauttavaa.

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyviä neuvoja, mutta lihavalle liian vaikeita noudattaa, tiedän kokemuksesta. Olen itsekin lihonut, päässyt monta kertaa laihtumaan hyvin, mutta aina ne tulee takaisin. Tiedän varmaan ruoasta enemmän kuin moni ravintoterapeutti, joista ei muuten itselleni ole ollut mitään hyötyä.

Alan olla sitä mieltä että on otettava käyttöön viimeinen kortti, joka on leikkaus. Olen sitä vältellyt, mutta miksi? Jos en itse useiden vuosien aikana (15 vuotta reilu ylipaino) siihen pysty, niin miksi ei?

Sen takia laihduttaja ei onnistu ravintoterapeutin tai mediassa tuutatuilla ohjella laihtumaan, koska ne ohjeet ovat ravitsemuspropagandaa, ei ravitsemustiedettä.

Ja tosiaan kun harva onnistuu, niin tadaa, lääketeollisuudella on tarjolla kätevästi pilleri tai leikkaus, joka aiheuttaa parin pillerin popsimista lopun ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi