Ihmeiden Ihme, mulle ei ole määrätty työkkäristä yhtään työnhakupakkoa tälle vuodelle!!!!!!
ainakaan vielä! ihan tyhjää lukee eikä kukaan soittele, se tarkoittaa kai sitä että ei ole pakko enää hakea edes sitä yhtä hakua, eli voin olla rauhassa ja matkustella!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vaaleissa perussuomalaiset tulevat voittamaan vaalit ja työttömät laitetaan töihin 9 euron palkalla!
Persut ilmeisesti eivät tiedä, että työttömissä on ihan kantasuomalaisiakin.
Kyllä tietää, mutta vihervassareille kyseinen asia on käsityskyvyn ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikat kuuluu hakea omin päin. Tuilla elelijät saavat pelata näitä te ja kela ja sossu pelejään aivan rauhassa. Työpaikkaa ei mistään tarjota se työpaikka hankitaan itse. Sitä ennen pitää olla hankittuna koulutus. Asia on erittäin yksinkertainen.
Sieltä tuli kajahdus suoraan 1980-luvulta. Oletko jo eläkkeellä vai vieläkö siihen on aikaa?
Minut siirrettiin kuntakokeiluun, eikä minulla ole mitään velvotteita hakea 1-4 työpaikkaan. Johtunee kroonisesta sairaudestani. Virkailija soittelee silloin tällöin ja laittaa jonkin ehdotuksen. Kuittaan suunnitelman ja haen kyseistä työpaikkaa, tai sitten en.
Työpaikat kuuluu hakea omin päin. Tuilla elelijät saavat pelata näitä te ja kela ja sossu pelejään aivan rauhassa. Työpaikkaa ei mistään tarjota se työpaikka hankitaan itse. Sitä ennen pitää olla hankittuna koulutus. Asia on erittäin yksinkertainen.