Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
En enää kestä tätä negatiivista ilmapiiriä täällä. Haluan kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jokaisen keskittyä omaan aiheeseen? Jotenkin ironista ja noloa, että heti jos sanoo että ei ole kivaa vaikka lukea lapsiin kohdistuvaa seksuaalista puhetta, niin tullaa vinkumaan. Jos mainitaan Rantabaarista saa siitäkin vinkumista. Voitaisiko vaan olla ja elää täällä sovussa? Sano mitä sanot, kunhan et loukkaa ketään oikean elämän ihmistä. Jos monta sivua saa pervoilla ja spämmää mitä vaan niin tuskin sisarsarjan mainitseminen mitään pahaa tekee. Muuten pitäisi olla tiukat rajat. Lopettakaa se veetuilu, kiitos.
Täällä vingutaan myös alapeukuista ja kommenttien poistumisesta. Todella noloa.
Rehellisesti sanottuna en vaan tajua miksi. Sen takia sekin on mulle enemmän trollausta. En vaan ymmärrä miksi joku/jotkut kokisi sen veetuiluna. Peukut tai paremminkin nuolet ovat tarkoitettu sitä varten, että mielipiteen saa kertoa viestistä. Ei siksi että haluat ihmisen kuolevan. Poistelusta en tykkää. Mielestäni sekin tehdään tahallaan. Tiedetään että ketju poistuu. Varmasti noi roolipelit kohta poistetaan.
Alapeukussa on negatiivinen vivahde. Sen voi hyvinkin kokea ahdistavana. Miksi halutaan tietentahtoen oikein näkyvästi viestiä, että toisen kommentti on huono? Se menee jo kiusaamisesta. Erimielisyyden voisi kertoa ystävällisesti kommentoiden. Alapeukussa näkyy vain negatiivisuus.
Aina ei ole sanottavaa. Mut hei peukkuja pistetään joka ketjussa alaspäin ihan veetuillakseen. Senpä takia ei kannata siihen takertua. Kaikki ei välttämättä osaa vastata tai keksi kommentoitavaa aiheisiin.
Jos ei keksi kommentoitavaa niin voi pysyä poissa. Pahan mielen tuottaminen kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jokaisen keskittyä omaan aiheeseen? Jotenkin ironista ja noloa, että heti jos sanoo että ei ole kivaa vaikka lukea lapsiin kohdistuvaa seksuaalista puhetta, niin tullaa vinkumaan. Jos mainitaan Rantabaarista saa siitäkin vinkumista. Voitaisiko vaan olla ja elää täällä sovussa? Sano mitä sanot, kunhan et loukkaa ketään oikean elämän ihmistä. Jos monta sivua saa pervoilla ja spämmää mitä vaan niin tuskin sisarsarjan mainitseminen mitään pahaa tekee. Muuten pitäisi olla tiukat rajat. Lopettakaa se veetuilu, kiitos.
Tuon kommenttien poistumisesta valittamisen ymmärän. Voi joku kerta käydä niin että koko ketju poistetaan jos noita kommentteja alkaa paljon poistumaan
Hyvä vaan, jos poistuu. Sarja ei ansaitse kenenkään huomiota.
Pelottaa ja ahdistaa, kun Pipsastakin on jauhettu jo vuosi. Eikö tää koskaan lopu? Mä ihan oikeasti itken täällä, kun tää ketju on mulle niin rakas harrastus...
Muutama vuosi sitten mun läheinen ihminen oli kuollut. Pyörin täällä silti jonkun verran puhumassa, kun kauden päätösjakso oli juuri tulossa. Muistan vaan sen pahan olon, kun yhtäkkiä joku sanoi todella pahasti. Luultavasti provotrolleja. Se oli ensimmäinen ja ainoa kerta, jolloin meni todella pahasti ihon alle. Siksi mä oikeasti ajattelen, että olisi varmasti järkevää miettiä mitä kommentoi. Suomessa on sananvapaus, mutta ei siltikään meinaa vapautta haukkua ja toivoa kuolemaa jollekin toiselle kirjoittajalle mistään syystä. Mietittekö koskaan oikeasti niitä tilanteita. Miltä tuntuisi jos voisi saada selville, että joku olisi tappanut itsensä juuri sinulta tulleen viestin takia? Aika kylmä pitäisi olla jos sellainen ei missään tuntuisi. Mulla olisi ainakin loppuelämän hemmetin paha olla. Vaikeasti masentuneet ihmiset ajattelee muutenkin jo vääristyneesti, ettei niiden kannattaisi elää tai mitään sellaista. Joskus viimeinen pisara voi olla mikä tahansa.
Muistakaa, että alapeukku/-nuoli vastaa samaa kuin että toivoo toisen kuolemaa ja yllyttää tekemään itsemurhan.
Tästä Sampon bottom roolista ihan alussa niin luulen että siihen oli kaksi syytä. Ensiksi, se että tuotanto tietää, että moni on ihmetellyt Kallen bottom roolia, että Kalle ei pane ketään vaan muut panee Kallea, niin haluttiin järkätä tämä asia nyt näin, että Kalle panee. Toiseksi, se että haluttiin ikään kuin kumota ajatus että aiemmin hetero miehenä tunnetuksi tullut olisi automaattisesti top eikä bottom. Tosielämässä homojen suhteessa tämä roolitus sängyssä ja arjen parisuhteessa menee, ainakin miesten kesken juurikin niin, että se suhteen femiinimpi on yleensä se bottom ja hoitaa kodissa niitä "naisten hommat" ja maskuliinimpi on top sängyssä ja hoitaa kodissa niitä "miesten juttuja". Aika pitkälle tämä kyllä toteutuu myös naisparien elämässä kuten Saara Aalto ja kumppani tai tämä Ansku ja tämä nyrkkeilijä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten mun läheinen ihminen oli kuollut. Pyörin täällä silti jonkun verran puhumassa, kun kauden päätösjakso oli juuri tulossa. Muistan vaan sen pahan olon, kun yhtäkkiä joku sanoi todella pahasti. Luultavasti provotrolleja. Se oli ensimmäinen ja ainoa kerta, jolloin meni todella pahasti ihon alle. Siksi mä oikeasti ajattelen, että olisi varmasti järkevää miettiä mitä kommentoi. Suomessa on sananvapaus, mutta ei siltikään meinaa vapautta haukkua ja toivoa kuolemaa jollekin toiselle kirjoittajalle mistään syystä. Mietittekö koskaan oikeasti niitä tilanteita. Miltä tuntuisi jos voisi saada selville, että joku olisi tappanut itsensä juuri sinulta tulleen viestin takia? Aika kylmä pitäisi olla jos sellainen ei missään tuntuisi. Mulla olisi ainakin loppuelämän hemmetin paha olla. Vaikeasti masentuneet ihmiset ajattelee muutenkin jo vääristyneesti, ettei niiden kannattaisi elää tai mitään sellaista. Joskus viimeinen pisara voi olla mikä tahansa.
Puhut asiaa. Myös alapeukuttaminen pitäisi lopettaa. Aiheuttaa vaan turhaa närää.
Mikä on hitain mutta kivuliain tapa tappaa itsensä?
Pois se minusta, minun puolesta kommentoijat saa kirjottaa ihan mitä lystää. Mutta yläpeukku pitää jättää.
Kaikki panee Kallea, Kalle ei pane ketään! 🤭🙈
Mä puhun Pipsasta täällä ikuisesti. Keväällä 2024 jopa ansaitusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kommenttien poistumisesta valittamisen ymmärän. Voi joku kerta käydä niin että koko ketju poistetaan jos noita kommentteja alkaa paljon poistumaan
Hyvä vaan, jos poistuu. Sarja ei ansaitse kenenkään huomiota.
Jo 2 henkilöä toivoo sun kuolemaa :D
Se joka alapeukullaan rehentelee, niin se nenilleen saa.
On tullut lauettua Noelille koko päivän. Onko normaalia?
Ikävää että Eva ja Kristian eivät jää kiinni kaikille, siis ihan kaikille. Harmi. 😩
Sanonko...sanonko "hik" minne voitte kuule tunkee saa ta na ne teidän peukut...
Aina ei ole sanottavaa. Mut hei peukkuja pistetään joka ketjussa alaspäin ihan veetuillakseen. Senpä takia ei kannata siihen takertua. Kaikki ei välttämättä osaa vastata tai keksi kommentoitavaa aiheisiin.