Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
19461/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että Eva ja Kristian eivät jää kiinni kaikille, siis ihan kaikille. Harmi. 😩

Kiitos tiedosta, tämä on iloinen uutinen!

Vierailija
19462/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pas ka Nadja! Joudut h***a mutsis kaa kadulle asumaan. Ei vit tu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19463/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä Sampon bottom roolista ihan alussa niin luulen että siihen oli kaksi syytä. Ensiksi, se että tuotanto tietää, että moni on ihmetellyt Kallen bottom roolia, että Kalle ei pane ketään vaan muut panee Kallea, niin haluttiin järkätä tämä asia nyt näin, että Kalle panee. Toiseksi, se että haluttiin ikään kuin kumota ajatus että aiemmin hetero miehenä tunnetuksi tullut olisi automaattisesti top eikä bottom. Tosielämässä homojen suhteessa tämä roolitus sängyssä ja arjen parisuhteessa menee, ainakin miesten kesken juurikin niin, että se suhteen femiinimpi on yleensä se bottom ja hoitaa kodissa niitä "naisten hommat" ja maskuliinimpi on top sängyssä ja hoitaa kodissa niitä "miesten juttuja". Aika pitkälle tämä kyllä toteutuu myös naisparien elämässä kuten Saara Aalto ja kumppani tai tämä Ansku ja tämä nyrkkeilijä nainen.

Tohdin homoseksuaalina olla hieman eri mieltä. Kyllä feminiini & maskuliini pareja on paljon, mutta ei suinkaan kaikki. Itse olen tasavertaisessa suhteessa. Meidän ulkonäön, käytöksen tai äänen perusteella ei voi sanoa kumpi on "nainen" ja kumpi on "mies" suhteessa. Meillä ei myöskään ole mitenkään jakautunut kotityöt sukupuolitetusti. Roolit sängyssä on sitten eri asiansa. Kyllä kaksi bottomia ja toppia voi seurustella jos aidosti rakkautta löytyy. Seksiongelmat voi ratkoa muulla tavalla. Leluilla ja kompromisseilla tai vaikkapa ihan avoimella suhteella. Koen että tossa on vähän sellaista stereotypiaa mukana.

Vierailija
19464/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä että täällä on myös ihan oikeita homoja puhumassa ja täällä samalla liian usein haukutaan kaikki seksuaalivähemmistöt maan rakoon. Varmasti heillä on suojamuurinsa, mutta tuskin kenestäkään kivaa.

Vierailija
19465/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadjasta tulee katulapsi! Mahtaa vi tu ttaa?

Vierailija
19466/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä että täällä on myös ihan oikeita homoja puhumassa ja täällä samalla liian usein haukutaan kaikki seksuaalivähemmistöt maan rakoon. Varmasti heillä on suojamuurinsa, mutta tuskin kenestäkään kivaa.

Noi haukkujat vaatii että heitä kunnioitettaisiin. Eipä se kunnioitus toimi toiseen suuntaan. Pete Latun lapsetkin otettiin raukkamaisesti esille.

Vierailija
19467/59931 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homovastainen sekopää, joka riehuit tänään. Toivottavasti tuhlaat elämäsi ahdistukseesi etkä keskity omaan elämääsi lainkaan!

Vierailija
19468/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ja Gunnar aikoo tehdä sen isyystestin salaa, koska Salla ei suostu. Jos tuo toteutuu niin voi oikeasti tullakin se, ettei isä ole kumpikaan. Se voisi jopa korjata Karin ja Gunnarin välit. Hauska se kohtaus kun vauva syntyi niin Kari pussasi Gunnaria poskelle ja halasi. Alkoholilla taisi olla osuutensa asiassa.

Vierailija
19469/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut typerä juttu Rantabaarissa on häät, jotka ovat siinäkin alkaneet yleistymään kauden päätösjaksoon. Viidestä kaudesta kahdessa on ollut häät. Periaatteessa ensimmäinen ja toinen kausi piti alunperin olla samaa kautta eli tavallaan 4 kesää ja kahdet häät. Toivottavasti ensi kautena on jotain muuta kuin häät.

Puhumattakaan siitä, että heti seuraavalla kaudella aviopari on jo eronnut. Lolan ja Pietarin eron syyksi kerrottiin Pietarin petos Lolaa kohtaan kuukauden kuluttua avioitumisesta ja Alissan ja Anssin eron syytä ei kerrottu, mutta toivottavasti tätä asiaa valoitetaan tulevalla kuutoskaudella. Ilmeisesti Alissa on ainakin palaamassa seuraavalle kaudelle.

Ai niin, tämä on kanssa Rantabaarin heikkous. Kausi on aina kausi. Miettikää jos Salkkareissakin tehtäisi aina puoli vuotta kerrallaan. Sitten hahmoja voisi vain kadota seuraavalle kaudelle ilman mitään selitystä.

Rantabaari sijoittuu Suomen kesään, mikä on koko sarjan idea. Trissa on ilmeisesti kiinni muun ajan vuodesta. Olen tykännyt kaikista kausista tähän mennessä, ehkä senkin takia että sopivalla tavalla erilaisia juonikuvioita ja mielenkiintoiset hahmot. Salkkareissa taas on paljon kaikkea mokailua, kun sitä tehdään niin kovalla tahdilla vuoden ympäri. Pelkästään kuvauspaikoissa on sarjojen välillä suuri ero. Salkkareissa ei enää panosteta siihen mikä on sarjan ydin, eli Huvilakadulla kuvaaminen. Rantabaarissa on kauniit maisemakuvat ja tapahtumapaikat. Ainakin ne lyhyemmät ja turhemmat spin-offit on jäänyt, mutta olisiko pääsarjaan panostettu enemmän jos ei tätä parempaa kesäsarjaa tehtäisi ollenkaan?

Vierailija
19470/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Pois se minusta, minun puolesta kommentoijat saa kirjottaa ihan mitä lystää. Mutta yläpeukku pitää jättää.

On se merkillistä. Minä olin menossa korjaamaan moderointia.

Vierailija
19471/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä paska sarja jää tauolle pian. Loppuu jokapäiväinen jankkaaminen siitä.

Vierailija
19472/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä paska sarja jää tauolle pian. Loppuu jokapäiväinen jankkaaminen siitä.

ei vaan sitten se vasta alkaakin.

Vierailija
19473/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi kokonaan. Kamalan huono taso, kun Salla vaan pitää meteliä ja kaikki on ihan turhaa.

Vierailija
19474/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösjaksossa Salla huutaa niin kovaa että lavasteet kaatuu!!

Vierailija
19475/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätösjaksossa Salla huutaa niin kovaa että lavasteet kaatuu!!

Ei niitä kulisseja mikään pitäisi enää pystyssä! Raastepöytäkin puuttuu!!

Vierailija
19476/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän mitä me tarvitaan. Ahh, niin ihanaa vihaseksiä!

Vierailija
19477/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara kirjoitti:

Mä tiedän mitä me tarvitaan. Ahh, niin ihanaa vihaseksiä!

Tiedän mitä me tarvitaan, että sä häivyt täältä vähin äänin!

Vierailija
19478/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RANTABAARI.

Tämä C- luokan pers-pelleily karavaani.

Sais HUUHTOUTUA MERIVETEEN.

Ala-arvoisen alapuolella olevaa sontaa.

Vierailija
19479/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti kommentoida jotain tämän viikon jaksoista mutta unohdin mitä se oli. Ei haittaa, sillä täällä näyttää olevan sen verran epämääräistä porukkaa että tuskin ymmärtävät normaalia kieltä. Kiitos ketjun pilaamisesta.

Vierailija
19480/59931 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RANTABAARI.

Tämä C- luokan pers-pelleily karavaani.

Sais HUUHTOUTUA MERIVETEEN.

Ala-arvoisen alapuolella olevaa sontaa.

Selatut elimet saisi hukkua Munkkiniemen upporasvaan. Saastunut sarja.

Ketju on lukittu.