Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58274)

Vierailija
18121/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä silmästä, alapeukku alapeukusta. Repikää siitä niin!

Vierailija
18122/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätevä puheenjohtaja ja poliisipomo juttelee Vivin karonkkastoryssa taustalla.

Rajala olisi muuten sopinut hyvin Miran äidiksi. Ei ole hetkeen näkynyt hahmoa, mutta ilmeisesti vähän vakkarimmin kerta karonkassa on. Susukin taitaa palata, mutta menee varmaan syksylle. Voisiko Elinan suunnitelma olla liitännässä Susuun? Noelin potilastiedoilla on varmasti oma osuutensa tässä kuviossa. Onkohan Noelkin ollut suljetulla hoidossa. Elina ilmeisesti yrittää saada pojan. Joko laillisesti tai laittomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18123/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvaukset saivat käyttöönsä kauppakeskuksen oleskelualueen? Yleensähän noissa maleksii ulkomaalaisia ja teinejä. Asia erikseen sitten on se, kuka ylipäätään uskaltaa tuollaiselle sohvan tapaiselle tuollaisella paikalla istua. Julkisilla paikoilla pitäisi olla ihan hygieenia ja turvallisuussyistä pelkkiä ilman pehmusteita olevia tuoleja ja muita kalusteita, mutta ei todellakaan mitään sohvan tapaisia. Kuka on vastuussa noiden hygieniasta ja koronan,noron, syyhyn ja luteiden leviämisestä noista ja kauppakeskusten leikkipaikoista? Niin, ei kukaan. Pahimpana aikana nuo tietysti olikin suljettu, eikä niitä saanut käyttää.

Maahan tulijat yleensä valtaa tuollaiset freetime paikat täysin ja ei niissä juurikaan viitsi kantasuomalaiset oleilla. Korkeintaan nuoret suomalaiset lailat ja sitten ne miehet.

Tuollaiset alueet pitäisi kyllä poistaa kauppakeskuksista kokonaan jos kauppakeskuksissa meleksimista halutaan vähentää ja todellakin myös hygieniasyistä. Joihin kauppakeskuksiin on myös ilmestynyt avoimia toimistotaloja, joissa on tarkoitus työskennellä tai ehkä istua hiljaa. Pahin mitä olen nähnyt tähän liittyen on kuitenkin Rexissä, jossa tyhjissä liiketiloissa on parikin ihan avointa hengailutilaa. Ymmärrä kyllä, mihin noille on pyritty, mutta metsään on mennyt pahasti.

Vierailija
18124/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... eikö Sara olekaan tämän kaiken takana? Olenko mä yksin kirjoittanu kaikki nää viestit tähän ketjuun?

Vierailija
18125/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Ismo tykkää hevosen makkarasta?

Vierailija
18126/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Ismo tykkää hevosen makkarasta?

Ismo tykkää panna hevosen makkaraa suuhun.

Vierailija
18127/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa ketju!

Jos sä haluut olla mun kaa suhteessa, niin sun pitää antaa mulle tilaa!

Vierailija
18128/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ikänsä puolesta voisi jo jäädä eläkkeelle.

Vierailija
18129/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikää siit nii!!! Repikää siit nii!!

Vierailija
18130/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18131/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, kun edes näiden teinien suhteissa ei oteta vanhempia millään tavalla esille. Mikiä ei kiinnosta Ollin vanhemmat. Yleensä sellaisia kysellään ensimmäisenä, koska haluaa tietää minkä lainen perhe sillä toisella alaikäisellä on. Minun nuoruudessa vanhemmat jopa itse ottivat aika nopeasti yhteyttä perheeseen. Aikuisiällä sillä ei ole merkitystä mutta alaikäisenä joo. Lailakin on kuitenkin maksimissaan vasta 16-vuotias.

Vierailija
18132/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo hölmö spekulointi.

Vierailija
18133/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo hölmö spekulointi.

En pysty lopettamaan spekulointia. Mietin vain milloin Anneli kostaa Miralle ja että mitä keväällä 2024 tapahtuu.

Vierailija
18134/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Mäkelä kirjoitti:

Siis... eikö Sara olekaan tämän kaiken takana? Olenko mä yksin kirjoittanu kaikki nää viestit tähän ketjuun?

Kehtasitkin mua syyttää!

Vierailija
18135/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa valittanut, ettei Kallesta näy mitenkään Brasilian ajat niin nythän huoneessa oli tauluja, joiden kuvissa taisi olla Brasilia tai muu vastaava maa. Hyllyssäkin näytti olevan kortti Brasiliasta. Onkohan Kalle saanut sen postissa vai oma ostama. Kyllä, katselen aina mielummin lavasteiden yksityiskohtia enemmän.

Vierailija
18136/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin Kallen makuuhuone oli kyllä ihan erilainen. Huone oli tumma, sänky oli erilainen, eikä huoneessa ollut mitään turhaa tavaraa, lähinnä vain sänky oli.

Vierailija
18137/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tosiaan karonkka osua vähän huonolle päivälle, kun monella muulla on muitakin juhlia. Olisi varmasti kannattanut pitää suoraan juhlat eilen. Ilahduttavaa nähdä, että taustalla näkyi konkariosastolta Esko, Inkeri, Raimo, Teemu ja Timo. Nuorten puolelta Vivi, Emma, Tuure ja Olga. Muita on Anna (Rajala), Maarit ja Tuuli. Somessa aikaisemmin hehkutti mukana oloa Jarkko ja Monika. Tuollahan on aina koko työryhmä tekijöineen eli parveilee helposti yli 50 ihmistä paikalla. Kaikkia ei edes näy stooreissa. Ehkäpä tulee vielä ryhmäkuva?

Vierailija
18138/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karonkka karonkka karonkka... ketä kiinnostaa? Puhutaan mielummin vaikka adoptiopapereista tai lihapullista.

Vierailija
18139/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti kun Eva ja Kristian pani autossa. Auto meni pilalle. Toivottavasti eivät myy sitä kenellekään.

Vierailija
18140/58274 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin Kallen makuuhuone oli kyllä ihan erilainen. Huone oli tumma, sänky oli erilainen, eikä huoneessa ollut mitään turhaa tavaraa, lähinnä vain sänky oli.

Paljon kivempi nykyään. Ennen sitä samaa käytettiin Ismon huoneena. Taitaa tosin tuo Kallenkin huone olla Mikin huoneen lavasteesta? Näitä samoja seinä käytetään aina parissa huoneessa. Iso miinus oli, kun näkyi huoneen ovi auki kun pojat lähtivät ulos ja valkoinen seinä. Ismon asunnossa ei ole valkoista seinää eteisessä.