Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58282)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna uskon että ainoa ilkeilijät täällä on trollit. Meitä jotka spekuloi ei kiinnosta roolipelaako joku täällä. Aina sama homma, kun hiljaista joku mukamas kyselee pelaajien perään ja kappas ilmestyvät samalla sekunnilla. Ei meillä spekuloijilla ole tarve haukkua ketään. Silti täällä koko aika ollaan ilkeitä. Vaikka sata kertaa ollaan toivottu rauhaa tänne kaikille MYÖS roolipelaajille niin ei toteudu. Sen takia mä näen tän tasan sellaisena että on porukka jotka vain haluaa trollata. Se on kielletty jopa palstan säännöissäkin mutta eihän se ketään kiinnosta.
No yyyyyyyyyyyyyy yyyyyy sä spekuloit joka päivä kuka vanha hahmo tulee takaisin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on paljon ihmisiä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä vaan. Eikä täällä kyllä mitään kysellä roolipelaamisen perään, niitä vaan tulee päivittäin.
Tämä on totta. Silloin kuin Aijaa-linkit oli vielä sallittuja niin laitoin jonkun kuvan aiheeseen liittyen ja sitä katsottiin hetkessä yli 100 kertaa. Laitoin sen pelkästään ketjuun eikä siellä ollut niin aktiivista muuten.
Nimenomaan. Mä en yhtään tiedä, onko täällä joku vakituinen porukka ollu alusta asti vai onko näitä tyyppejä tullut ja mennyt. Jostain kertoo myös se, että silloin ku roolipelaajat siirty toiseen ketjuun, se oli aluksi aktiivinen, mutta nykyään siellä on vähemmän toimintaa.
Mä olen ollut alusta asti. Muita?
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on paljon ihmisiä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä vaan. Eikä täällä kyllä mitään kysellä roolipelaamisen perään, niitä vaan tulee päivittäin.
Tämä on totta. Silloin kuin Aijaa-linkit oli vielä sallittuja niin laitoin jonkun kuvan aiheeseen liittyen ja sitä katsottiin hetkessä yli 100 kertaa. Laitoin sen pelkästään ketjuun eikä siellä ollut niin aktiivista muuten.
Nimenomaan. Mä en yhtään tiedä, onko täällä joku vakituinen porukka ollu alusta asti vai onko näitä tyyppejä tullut ja mennyt. Jostain kertoo myös se, että silloin ku roolipelaajat siirty toiseen ketjuun, se oli aluksi aktiivinen, mutta nykyään siellä on vähemmän toimintaa.
Ite oon noin 5 vuotta kirjoitellut tänne lähes päivittäin. Kuvittelen tunnistavani joitakin kirjoittajia samanlaisista lausemuodoista tai sanoista. Uskon sen takia et täällä on ollut vuosia samoja naamoja aktiivisena. Uusia ja vanhoja varmasti tulee ja menee. Tietty porukka kommentoi aina tuoreeltaan C More jaksoja ja toinen porukka sitten katsomon tahtiin. Huomaan välillä itekin kiertäväni kehää ja palaavani samoihin aiheisiin. Uskoisin että kesällä vaihteeksi käydään läpi samoja keloja uudelleen ja uudelleen. Viikon päästä alkaa kesäuusinnat. Hauskaa että noikin on tavallaan jo kertaalleen jossain ketjussa puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Sampo nukkuivat selkeästi alasti. Miksi sitten pukivat aamiaiselle yövaatteet kun olivat kuitenkin kohta pukemassa päivävaatteita? Miksi eivät pukeneet heti päivävaatteita?
En tiedä olenko itse pervo, mutta musta oli jotenkin kiusallista ajatella että nekin on varmasti pannu edellisenä iltana. Ismo nukkuu viereisessä huoneessa ja Aaro sohvalla. Hani sentään kauempana. Mulle on aina ollut selvää, että ei vanhempien läsnäollessa tai muutenkaan missään vierailla. Kaipa se sitten on niin, että sitä kommuunia ei ole kuvauksissa joten Kallen ja Sampon elämää kuvataan sen takia Laitelalla aina.
Silloin kun Kalle ja Sampo pani Sievisten kämpän sohvalla, olisipa Lasse ilmestynyt paikalle ja heittänyt molemmat pervot ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrikillä on hyvä kokoelma Benjaminin seksiboksereita!
Runkkaako niihin aina?💕🤤
On niin ikävä niin rakkausliemet lentää niihin 😜
Mäkin ajattelen sua Henuliini! Haluaisin laittaa sua kunnolla perseeseen! 🔥
Rämplääköhän Hani itteensä kun kuulee väkisin kun Kalle ja Sampo panee. Ismo ei kuorsaamiselta ehkä kuule mutta Aaro saattaa kuulla myös huohotuksen ja voihkinnan?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Kalle ja Sampo pani Sievisten kämpän sohvalla, olisipa Lasse ilmestynyt paikalle ja heittänyt molemmat pervot ulos.
Ottaisin mielettömät pultit jos jotkut homopojat panisi mun sohvalla. Sohva menisi vaihtoon ja homopojat maksupojiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rämplääköhän Hani itteensä kun kuulee väkisin kun Kalle ja Sampo panee. Ismo ei kuorsaamiselta ehkä kuule mutta Aaro saattaa kuulla myös huohotuksen ja voihkinnan?
Aaro hakee taikinaa.
Mielenterveyteni kärsii sarjan pervon sisällön takia. En enää jaksa. Haluan kuolla.
Konsta Hietanen on kuvaamassa elokuvaa jonka pääosassa on fitnesstähti Sonja Aiello😮
Siis mitäh? Käykää tsekkaa Aiellom ig.
Vierailija kirjoitti:
En kestä. Mun piti olla ainoo skitso täällä.
Niinhän sä luulet.
T. Niuvanniemestä karannut.
Pätevä puheenjohtaja ja poliisipomo juttelee Vivin karonkkastoryssa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyteni kärsii sarjan pervon sisällön takia. En enää jaksa. Haluan kuolla.
Kukapa nyt ei haluaisi kuolla Salkkareiden takia?
Kalle on ihan selvästi kaikkien bottom epäilyiden sijaan oikeasti vers. Oli kiinnostunut kyyläämään Sampon persettä. En muista milloin olisi koskaan aikaisemmin samaa tehnyt. Ihan varmasti vaihtelevat aina rooleja. Kaikki ei ole aina niin yksinkertaista mitä täällä puhutaan. Mieltymykset saattaa muuttua iän myötä helposti.