Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58256)
Makkara mielessäin t. Noora
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta kyllähän ton tunnistaa, että sama henkilö kun esimerkiksi viestien perässä aina huutomerkki. Ja ei mua ei haittaa. Senkus pelaa mutta ei tarvi olla mikään nero tajutakseen nämä asiat.
Ja hahmojen nimet aina otsikossa😆
Vau, jo toinen johtolanka! Ootte te eteviä!👏🏻
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Nyt hiljaa kun minä veivaan pullataikinaa!
Saat veivata sitä ihan keskenään kun kohta Delismo suljetaan lopullisesti!
Skandaaliuutisii! Mä olen yksinäinen hullu roolipelaaja! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Dahlia ja Tamara, paljastakaa itsenne!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Nyt hiljaa kun minä veivaan pullataikinaa!
Saat veivata sitä ihan keskenään kun kohta Delismo suljetaan lopullisesti!
Kyllä sitä voi kotonakin panna.
Eihän tässä roolipelissä olisi mitään vikaa, mutta kuullut samat jutut sata kertaa. Silloin kerran oikeasti ihmiset menivät roolipeliketjuun ja tekivät monta sivua sinne. Sillon arvostin aidosti niitä ihmisiä. Olivat fiksuja. Nykyään on joka sivulla makkarat ja hyh hyh kommentit. Kuten sata kertaa sanonut jokainen saa sanoa mitä vaan en mä niitä vastusta. Enkä ole hyväosainen ennen kuin mua keretään siksi nimittää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeastaan hauskaa, että meitä luullaan yhdeksi!😄
Ainaki se erottuu että olen laiskana syrjäytyneenä joka päivä täällä aamusta iltaan. Huomaa aina kun välillä on useampia hiljaisia tunteja. Kunnes roolipelit ja makkarat lähtee taas tulille. Jos täällä on ryhmä niin oletteko frendejä, jotka aina tulee pitämään hauskaa? Muuten täällä olisi pitkin päivää yksittäisi kommentteja. En väitä että täällä olisi vain yksi mutta siltä se vaikuttaa. Mä jos kuka olen nähnyt varmaan kaikki viestit joka päivältä.
En tunne muita. Olisi kiva kuulla, onko joku muu minun lisäkseni ollut täällä ihan alusta asti, kun Susuta tehtiin pätevä puheenjohtaja? Vai onko porukka muuttunut.
Silloin siirryttiin siihen roolipeliketjuun ja vieläkin siellä kirjoitetaan. Mutta sitten taas porukka änkesi tänne, kun joistakin oli hauskaa "häiritä" muita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä roolipelissä olisi mitään vikaa, mutta kuullut samat jutut sata kertaa. Silloin kerran oikeasti ihmiset menivät roolipeliketjuun ja tekivät monta sivua sinne. Sillon arvostin aidosti niitä ihmisiä. Olivat fiksuja. Nykyään on joka sivulla makkarat ja hyh hyh kommentit. Kuten sata kertaa sanonut jokainen saa sanoa mitä vaan en mä niitä vastusta. Enkä ole hyväosainen ennen kuin mua keretään siksi nimittää täällä.
Siellä jotenkin hiljeni, enää muutamia viestejä päivässä. Sinnekin kyllä änkesi porukkaa täältä, kun ketjuja lukkiutui.
Eihän Raba kommenteissa ole mitään vikaa. Paitsi että ne ei kuulu tänne ja mua ei ainakaan kiinnosta.
Rehellisesti sanottuna uskon että ainoa ilkeilijät täällä on trollit. Meitä jotka spekuloi ei kiinnosta roolipelaako joku täällä. Aina sama homma, kun hiljaista joku mukamas kyselee pelaajien perään ja kappas ilmestyvät samalla sekunnilla. Ei meillä spekuloijilla ole tarve haukkua ketään. Silti täällä koko aika ollaan ilkeitä. Vaikka sata kertaa ollaan toivottu rauhaa tänne kaikille MYÖS roolipelaajille niin ei toteudu. Sen takia mä näen tän tasan sellaisena että on porukka jotka vain haluaa trollata. Se on kielletty jopa palstan säännöissäkin mutta eihän se ketään kiinnosta.
Mä en ole hullu!!! Se on Aaro!!!
Suora kopio:
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
viestien monistamista
massapostitusta tai
Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Suora kopio:
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
viestien monistamista
massapostitusta tai
Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Taas parempiosainen yrittää syrjiä. Ja enpä taida uskoa noihin sääntöihin kun täällä on vuosikaudet kirjoiteltu vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna uskon että ainoa ilkeilijät täällä on trollit. Meitä jotka spekuloi ei kiinnosta roolipelaako joku täällä. Aina sama homma, kun hiljaista joku mukamas kyselee pelaajien perään ja kappas ilmestyvät samalla sekunnilla. Ei meillä spekuloijilla ole tarve haukkua ketään. Silti täällä koko aika ollaan ilkeitä. Vaikka sata kertaa ollaan toivottu rauhaa tänne kaikille MYÖS roolipelaajille niin ei toteudu. Sen takia mä näen tän tasan sellaisena että on porukka jotka vain haluaa trollata. Se on kielletty jopa palstan säännöissäkin mutta eihän se ketään kiinnosta.
Älä yleistä. Mä olen ilkeä vain niitä kohtaan, jotka ilkeilee mulle. Kyllä teidänkin puolelta tulee syrjimis ja haukkumis kommentteja.
Täällä palstalla on paljon ihmisiä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä vaan. Eikä täällä kyllä mitään kysellä roolipelaamisen perään, niitä vaan tulee päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on paljon ihmisiä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä vaan. Eikä täällä kyllä mitään kysellä roolipelaamisen perään, niitä vaan tulee päivittäin.
Tämä on totta. Silloin kuin Aijaa-linkit oli vielä sallittuja niin laitoin jonkun kuvan aiheeseen liittyen ja sitä katsottiin hetkessä yli 100 kertaa. Laitoin sen pelkästään ketjuun eikä siellä ollut niin aktiivista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Aina sama homma, joka alkaa spekuloida ja kappas muutkin spekuloijat alkaa kirjoittelemaan kuin taikaiskusta.
Mä ainakin roolipelaan ja aika rajusti.