Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (57886)

Vierailija
16721/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut elämät menee helposti lastenohjelmasta. Sarjan kohdeyleisönä ovat lapset.

Oletko pedofiili, kun seuraat lapsille suunnattua ohjelmaa?

Vierailija
16722/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Mustavaara kirjoitti:

Monica Mustavaara kirjoitti:

Kalle Laitela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallen likainen muna 🤮

Nyt loppu tää mun valheellinen mustamaalaaminen! Mä oon lääkäri!

Mä järjestän tästä kunnianluokkaussyytteen!

Joo toi olikin ihan hirveetä törkyä! Kaikkea ne roskalehdet kirjoittaakin!

Sä maksat mulle tai tiedät mitä mä lähetän Seiskalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16723/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella suomalaisia kiinnostaa insestitouhut. Sukurutsainen kansa. Yäk!

Miten me katsojat voimme estää, kun tuotanto tuottaa perverssiä sisältöä?

Vierailija
16724/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella suomalaisia kiinnostaa insestitouhut. Sukurutsainen kansa. Yäk!

Miten me katsojat voimme estää, kun tuotanto tuottaa perverssiä sisältöä?

Lisää on tulossa ja tahti kovenee! Tavoitteenamme on 300 jaksoa roskaa vuodessa vuoteen 2030 mennessä!

Vierailija
16725/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaisiinpa kevätkauden mainos huomenna.

Vierailija
16726/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervon ohjelman takia ihmisistä tulee pervompi puoli helpommin esiin. Sarja boikottiin!

Vierailija
16727/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
16728/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon ja Kallen...

Vierailija
16729/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias on varmaankin autistinen ja/tai aseksuaali. Todella tylsää jos paljastuu vain homoksi. Miesten aseksuaalisuus on vieläkin harvinaisempaa ja suurempi ihmetyksen aihe kuin naisten. Kaikkien aseksuaalienhan oletetaan olevan naisia ja vielä ei niin kauhean kauan sitten kunnollisen naisen normi ja oletus oli juurikin tuollainen aseksuaalinen käytös.

Pää kii autisti.

Vierailija
16730/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampon ja Kallen...

Höyryveturi.

Vierailija
16731/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin painat alapeukkua, kannattaa miettiä sanoisitko toiselle päin naamaa: ”Olet säälittävä, tapa itsesi. Kukaan ei jää kaipaamaan tuollaista luuseria.”

Vierailija
16732/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vtu alapeukuttaa!!!!

Vierailija
16733/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20032565

Vai että Marilynin alastonkuvissa poseeraamista verrattiin Nora Rinteen Salkkareissa esiintymiseen 😅 Joillakin eturivin tekijöillä ja tähdillä on sitten valta aina alentaa saippuan tekijöitä.

"Kuten saippuasarjojen luonteeseen kuuluu, tämän kaksossiskona ja sisarusten äitinä"

Ihan tarpeettomista tarpeettomin juonikuvio, joka jaksetaan yhdistää joka jutussa Camillan hahmoon ja Noraan. Kaikki sellainen vakavastiotettavuus hävisi viimeistään näiden kaksoisolentojen mukana, mutta tuo että olisi annettu mahdollisuutena katua "nuoruudenhairahduksena" kertoo aika paljon kuinka myrkyllinen ala laittaa tekijöitä paremmuusjärjestykseen. Hyvä että Rinne osaa ajatella ja yhdistää molempia!

Tämä on niin surullista, mutta kaipa sitä joka alalla on ihmisiä jotka ajattelee toisten töitä vähempiarvoisena. Voi kuulostaa idiootilta, mutta itse monesti olen todella iloinen jos eturivin näyttelijöistä joku käy Salkkareissa ja muistaa kehua. Kyllä varmasti jokainen tietää saippuasarjan meiningin ja tajuaa, ettei se mitään A-luokan draamaa tavoittele. Moni on kehunut työryhmää. Varmasti jokainen tajuaa, että tollainen tahti vaatii hyvät osaajat. Ei kukaan amatööri siellä voi sekoilla menemään. Ihmiset ovat varmasti yksi syy pysyä mukana. Varmasti kaikki olisi valmiita vaihtamaan, jos saisi jonkun upean roolin muualta. Mutta ei kukaan ole huonossa työpaikassa. Kameran edessä on hauskaa, vaikka kuviot olisivat mitä sattuu. Työkaverit ihania. Jotenkin aina muisteaan kehua. En muista kuka oli stooreissa valitellut kiirettä päivää eikä ehdi syömään, niin joku työkamuista maskissa oli käynyt vääntämässä jonkun lämpimän ruuan valmiiksi. Onhan toki snäkkikärry mukana koko ajan. Hedelmiä ja muita pieniä välipaloja, kahvia ja teetä. Kenenkään ei tarvitse olla nälässä tai janossa kuvauksissa koskaan.

Vierailija
16734/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin painat alapeukkua, kannattaa miettiä sanoisitko toiselle päin naamaa: ”Olet säälittävä, tapa itsesi. Kukaan ei jää kaipaamaan tuollaista luuseria.”

Ajatteletko ihan oikeasti joka ketjun kohdalla näin? Että sulle tai muulle jotenkin veetuillaan jos pistetään alapeukku? Itse kannatan niiden poistamista. Olen kyllästynty tähän ettei sitäkään saisi tehdä ilman, että tulkitaan mun heti haluavan jotain pahaa. Se on sitä mieltä että voi kertoa onko samaa vai eri mieltä viestistä.

Vierailija
16735/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Sampon seksi, hyh hyh!

Vierailija
16736/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ylä- ja alapeukuttaminen. Turhaa hommaa. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta.

Vierailija
16737/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica Mustavaara kirjoitti:

Kalle Laitela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallen likainen muna 🤮

Nyt loppu tää mun valheellinen mustamaalaaminen! Mä oon lääkäri!

Mä järjestän tästä kunnianluokkaussyytteen!

Sepostakin kirjoiteltiin silloin aikoinaan Seiskaan... Ne oli melkoisia aikoja. Toimittajia ravasi Stellansissa ja ne yritti tuhota Sepon maineen hinnalla millä hyvänsä. Ei siihen aikaan ollut kunnianloukkaussyytteitä. Voi Kalle parkaa ku on joutunut tommoseen huhumyllyyn!

Vierailija
16738/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ihan oikeasti joka ketjun kohdalla näin? Että sulle tai muulle jotenkin veetuillaan jos pistetään alapeukku? Itse kannatan niiden poistamista. Olen kyllästynty tähän ettei sitäkään saisi tehdä ilman, että tulkitaan mun heti haluavan jotain pahaa. Se on sitä mieltä että voi kertoa onko samaa vai eri mieltä viestistä.

Jostain syystä Tubessakin poistettiin alapeukut.

Vierailija
16739/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääpä estää mun oikeudet alapeukuttamiselle! Klo 23 jälkeen alapeukutan kaikki tämänpäiväiset kommentit!

Vierailija
16740/57886 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minua ärsyttää, kun alusta asti on ollut selvää, että Nellan ja Eetun välillä tulee aivan varmasti enemmän tulevaisuudessa. Pitkä aika on mennyt, mutta vihdoin tässä on tulossa jonkinlainen läpimurto. Vihdoinkin Eetu uskoo ettei Nella vakoillut häntä ja hymyssä suin sanoo ilmoittavansa, jos tulee vielä vastaavia asuntoja vuokralle. Mikäli Eetu ei ole jotenkin seonnut päästään ja lopulta vain kostaa ja kaappaa.