Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Sampon seksi, hyh hyh!
Mikäs siinä on nyt niin hyh hyh?
Se on se kauhea kakan haju...kun ne kakkaa toisten suuhun ja kusee toistensa päälle homous huipentuu siihen.
Kai tämä on vitsi? Eihän tuolla ole mitään tekemistä homouden kanssa. Fetissit on asia erikseen..
Kaikki ei harrasta edes niitä juttuja vaan voi keskittyä pelkästään sukuelimiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tunnari on historian huonoin. Olisi syytä tulla uusi ja olla hyvä.
Ei ole huonoin! Huonoin on vuoden 2004, mun nimi on oikeesti Katri eikun Annika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huonoin! Huonoin on vuoden 2004, mun nimi on oikeesti Katri eikun Annika!
Mä en tykännyt niistä väreistä. Jotenkin ei ollut yhtään sarjan tyylinen enkä tajua, miten noin iso moka on pystynyt menemään läpi? Eikö kukaan tosiaan huomannut sitä missään kohtaa edittiä aikaisemmin?
Uskon kanssa, että tunnus pysyy samana vuoden loppuun. Korkeintaan sukunimiä on saatettu muuttaa. Mikäli Kalle ja Sampo menee naimisiin ja jompi kumpi vaihtaa sukunimensä. Tammikuussa sitten päivitetty. Voi olla että jatkaa samaa teemaa, mutta uudet kohdat kaikille. Laitelat, Mustavaarat ja Taalasmaat olleet alusta asti samssa kohtaa. Linda ja Eva sentään saanu uudet päivitykset ja pappi-Aaro otettiin joskus pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt niistä väreistä. Jotenkin ei ollut yhtään sarjan tyylinen enkä tajua, miten noin iso moka on pystynyt menemään läpi? Eikö kukaan tosiaan huomannut sitä missään kohtaa edittiä aikaisemmin?
En mäkään tajua! :D Ne vaihtuvat värit oli ihan liikaa ja tekstit oli häiritsevät hahmojen takana. Kirjoissa kuitenkin jostain syystä käytettiin tätä teemaa viimeiseen asti, mutta siinäkin on sellainen moka että logo on isolla alkukirjaimella. Tunnarissa hahmojen nimetkin pienellä. Ehkä tuli vain tosi kiire saada uusi tunnari uuteen musiikkiin, koska mikään muu tunnarityyli ei ollut niin lyhyen aikaa, jos ei lasketa 2007-2008 versioita aikaisemmasta tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kanssa, että tunnus pysyy samana vuoden loppuun. Korkeintaan sukunimiä on saatettu muuttaa. Mikäli Kalle ja Sampo menee naimisiin ja jompi kumpi vaihtaa sukunimensä. Tammikuussa sitten päivitetty. Voi olla että jatkaa samaa teemaa, mutta uudet kohdat kaikille. Laitelat, Mustavaarat ja Taalasmaat olleet alusta asti samssa kohtaa. Linda ja Eva sentään saanu uudet päivitykset ja pappi-Aaro otettiin joskus pois.
Ihme jos ei tule uutta musiikkia ja grafiikkaa 25 vuoden kunniaksi. Silloin pitäis tulla jotain oikeasti ennen näkemätöntä eikä pelkkää risteilyä. 5 vuotta on pitkä aika samalle tunnarille. Alkuvuosina vaihdettiin useammin.
Toivottavasti Salkkareihin ei koskaan tule samanlaista kertausta kuin Rantabaarissa. Raskasta katsoa jaksot putkeen, kun muistan mitä tapahtui joten en tarvitse mitään muutamien jaksojen aihekertausta alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tämä pska tunnari on ollut?
25.1.2019 koska tuli 20 vuotta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salkkareihin ei koskaan tule samanlaista kertausta kuin Rantabaarissa. Raskasta katsoa jaksot putkeen, kun muistan mitä tapahtui joten en tarvitse mitään muutamien jaksojen aihekertausta alkuun.
Rantabaariin tuo sopiikin, mutta siinä tunnari onkin vain pelkkä logon näkyminen ensimmäisen kohtauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tämä pska tunnari on ollut?
Ei tää paska tunnari oo, mutta olisin toivonut jotain isompaa päivitystä. Jaksoja on niin paljon että sama tunnari kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Puolet tai enemmän hahmoista on poistunut näistä ajoista.
Jiri, Pietari, Peppi, Benjamin, Severi, Lola, Janne, Lari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jiri, Pietari, Peppi, Benjamin, Severi, Lola, Janne, Lari.
+Camilla ja Alissa
Vierailija kirjoitti:
Noelin istuminen Camillan olan takaa on vähän halvan näköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset kuvauspaikat on huonot.
Munkkiniemi, kun ahteria ei liikuteta kauemmas! 🤣
Itse asiassa kaikki ei ole Munkkiniemestä. Kuvitteellinen Tuomiston sairaala ja Kallen ja Sampon ulkokohtaus oli kuvattu lähes samalla kadulla Pitäjänmäessä. Tuo on vielä lähempänä kuin vain pari kilometriä studiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset kuvauspaikat on huonot.
Munkkiniemi, kun ahteria ei liikuteta kauemmas! 🤣
Itse asiassa kaikki ei ole Munkkiniemestä. Kuvitteellinen Tuomiston sairaala ja Kallen ja Sampon ulkokohtaus oli kuvattu lähes samalla kadulla Pitäjänmäessä. Tuo on vielä lähempänä kuin vain pari kilometriä studiolle.
Olisi enemmänkin aina kommentoitavaa, mutta en usko kovin monia kiinnostavan välttämättä mitkään pitkät analyysit paikoista.