Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57886)
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto toimii harvoin järkevästi, mutta neljä jaksoa viikossa päätösjaksoon asti on mahtava päätös, mitä tuotanto on tehnyt lähiaikoina.
Pää kii.
Mielisairas ohjelma ja ketju myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko MTV3:n syysohjelmisto jo julkaistu? Millainen kuvaus Salattujen elämien syksystä on?
No mitä luulisit? Pelkkää panoa tietty.
Päästäänkö jopa 240 ennätysjaksoon kaudessa ja ulkokuvaukset loppuu kokonaan? Panoa ja ihan turhaa hömppää.
Yli puoli miljoonaa katsojaa on liikaa surkealle sarjalle.
Ulkolavasteen olisi voinut poistaa siinä helikopterionnettomuudessa, mutta piti säästää vielä erikseen rakennettu ikkunnallinen seinänpätkäkin ja laittaa karin korjaamon ovista tuollainen naurettava syvennys 🤣 nykyinen Huvilakadun julkisivun korjaus kun sopisi ihan hyvin kuvauksia ajatellen ja nyt taloyhtiö korjaisi Pihlajakadun rapun edustan entiselleen.
Nykyiset kuvauspaikat on huonot.
Vierailija kirjoitti:
Aaron ja Dahlian hommia näytettiin aikanaan jonkin verran. Aaro oli silloin käsirauhdoissa kiinni sängynpäädyssä. En mä nyt tiedä onko vain nuoret pääosassa. Ja missä ylipäätänsä menee nuorten raja?
Dahlialle pitäisi olla uusi mies niin saisi olla taas satiinisessa takissa ja nahkahanskoissa!
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset kuvauspaikat on huonot.
Munkkiniemi, kun ahteria ei liikuteta kauemmas! 🤣
Salatut elämät menee helposti lastenohjelmasta. Sarjan kohdeyleisönä ovat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät menee helposti lastenohjelmasta. Sarjan kohdeyleisönä ovat lapset.
JP:kin on vielä pikkutekijä, mutta aloittaisi edes nahkahomoilun ja äärimmäiset fetissit!
Vierailija kirjoitti:
Sairas ketju
Tuliko yllätyksenä, että tässä ketjussa on mielisairaiden kokoontumisajot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ketju
Tuliko yllätyksenä, että tässä ketjussa on mielisairaiden kokoontumisajot?
Näytänkö mä siltä että oon kunnossa?
TÄÄ ON MUN KOTI! MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN MUN KOTIA!
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mäkin oon olemassa Ranskassa Miron kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Laiteloiden suku on jotenkin perverssi. Ismo kyttää poikansa rakkauselämää ja Kalle alistuu isänsä toiminnalle ja suostuu asumaan tämän kanssa.
Täällä on veikattu Lindan ja Aaron insestisuhdetta. Jospa heidän sijaan Ismolle ja Kallelle syntyy suhde?
Päätösjaksossa Tyynr voisi herätä.
Oona Kiviranta kirjoitti:
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mäkin oon olemassa Ranskassa Miron kanssa!
Ei me sua tai sun äitiäs enää muisteta! Hulluja ootte!
Isän velvollisuuksiin kuuluu seurata tyttärensä rintojen kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Päätösjaksossa Tyynr voisi herätä.
Siihen olisi hyvä päättää sarja.
https://www.nayttelijaliitto.fi/nayttelijahaku/kari-mattila/
Voisiko Tapani Paju ilmestyä jostain poliisitehtäviin ja siitä tulis vaikka Dahlian uusi mies?