Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Kristian pani viimeksi Nellaa?
Ei ne edes pane enää kun ei ole kemiaa eikä muutakaan. Vaikuttavat vaan kavereilta.
Mun mielestä Nellan ja Kristianin välillä ole enää mitää suhdetta. Nella kaveraa koko ajan vaan Violan kanssa. Kristianin kanssa ei ole enää mitään. Vähiten seksiä.
Tuntemattomasta syystä virkavalta yms. organisaatio katsoi läpi sormien, kun Salkkareissa näytettiin laitonta materiaalia, joka kohdistui alaikäiseen. Taiteen nimissä kaikkea saa tehdä, eikö niin?
Ihan kaikkea ei myöskään näytetä. Kyllähän Sampokin oli tehnyt Kallelle selväksi ettei halua nähdä mutta sitä miten jäi auki, koska kohtaus oli ehkä leikattu pois jaksoista. Ellei mulla mennyt jotain ohi jaksoissa.
Mitä mieltä dippaa haukkaa, dippaa haukkaa mainoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Kristian pani viimeksi Nellaa?
Ei ne edes pane enää kun ei ole kemiaa eikä muutakaan. Vaikuttavat vaan kavereilta.
Mun mielestä Nellan ja Kristianin välillä ole enää mitää suhdetta. Nella kaveraa koko ajan vaan Violan kanssa. Kristianin kanssa ei ole enää mitään. Vähiten seksiä.
Jollain tavalla haluisin nähdä Sonjan samojen juonikuvioiden läpi Nellan saappaissa. Ei nää uudelleenroolitukset vaan toimi. Hahmoja sais enemmän vain poistaa kuvioista jos ei alkuperäistä saada jatkamaan. Ehkä oli näyttelijänä nuorin, mutta ehti olla aika kauan uuden Severin ja Violan kanssa.
Nellan petos ei ole Kristianin petosta lievempi. Molemmat yhtä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Sampon kavallus/petos Kallea kohtaa ei paljastu koskaan. En myöskään usko Evan ja Kristianin koskaa jäävän kiinni, paitsi jos ovat lähdössä pois sarjasta. En myöskään usko Noelin jäävän mitenkään kiinni ja joutuvan vankilaan, koska eihän Aarokaan sinne päätynyt. Noel vaan muuttuu normiksi ja Noelin teot "unohdetaan". Ilmeisesti Noel muuttuu syyskaudelle kuhan Elina on napannut Toivon ja paennut ulkomaille.
Sampon huijauksesta muistuteltiin aikasemmin. Musta tuntuu, että Kallella ei oo varaa järkätä yhtä isosti häitä, kun haluaisi ja Sampolla on vielä suurin osa rahoista tilillä. Päättää käyttää ne häiden järjestelyihin kompensoidakseen huonoa omaa tuntoa, mutta totuus paljastuu "Fyrkka ja kyrka"
Eva kirjoitti:
Mällit tisseille
Ja peppuun.
Henu sais söpöillä JP:n kanssa!
Isballe takaisin sarjaan!!!! Nyt heti!!
Vierailija kirjoitti:
Isballe takaisin sarjaan!!!! Nyt heti!!
Isabella oli niin psykoosissa että Camilla sai luulemaan itsensä Pirjoksi.
Täh? Onks Evalla ja Nellalla kans insestisuhde? Hyh hyh!
Isabellan kanssa sillalle ajeltiin
Oltiin lähdössä me pois
Mä olin onneissain
Uusi elämä alkais
Isabella jokeen putosi
Joka sinisenä kuohui
Syyliin sen hän katosi
Ja sinne nukahti
Pirjo muuttuu toiseksi
Hän kulkee suoraan unelmaan
Jokeen raivoisaan entinen nyt jää
Ajatella että Lasse oli joskus ihastunut Evaan
Näin pitäisi käydä uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hauska pätkä. Ei muuten nykyään mitenkään mahdollista :D budjetti alkaisi paukkua varmaan jo toisen tai kolmannen rannekkeen kohdalla.
Ehdottomasti tämä Jasmin ja Sampsa bloopers paras 😂