Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58028)
Kyllä varmaan Paula tai Ulla on Pihlajakadun paras äiti ikinä.
Lasse ilmoittaa tietävänsä, että heidän perheessään on meneillään petos.
Hmmmm..... Jotain mätää siellä on? 🤔🤭😆
Tämän kesän uusinnoissa nähdään heti kärkeen Alissan ja Tommin poistuminen Nizzaan. Tykkäsin tästä parista, varsinkin kun Alissa oli aidosti rakastunut Tommiin eikä kyseessä ollut mikään Alissan suunnitelma hyötyä Tommista. Akin suhtautuminen tähän suhteeseen oli kyllä täysin naurettava. Ihan älytöntä tuo ajatusmaailma ettei tallipoika muka soveltuisi Alissan poikaystäväksi. Lopulta Aki kuitenkin jollain tasolla hyväksyi suhteen, jotta ei menettäisi välejään ainoaan lapseensa. Harmi vaan, ettei suhde kuitenkin loppujen lopuksi kestänyt. Rantabaarin 2. kauden jaksoissahan Tommi palasi Suomeen Alissan perässä selvittämään asioita ja yrittivät vielä elvyttää suhdettaan, mutta lopulta Tommi ja Alissa erosivat lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kesän uusinnoissa nähdään heti kärkeen Alissan ja Tommin poistuminen Nizzaan. Tykkäsin tästä parista, varsinkin kun Alissa oli aidosti rakastunut Tommiin eikä kyseessä ollut mikään Alissan suunnitelma hyötyä Tommista. Akin suhtautuminen tähän suhteeseen oli kyllä täysin naurettava. Ihan älytöntä tuo ajatusmaailma ettei tallipoika muka soveltuisi Alissan poikaystäväksi. Lopulta Aki kuitenkin jollain tasolla hyväksyi suhteen, jotta ei menettäisi välejään ainoaan lapseensa. Harmi vaan, ettei suhde kuitenkin loppujen lopuksi kestänyt. Rantabaarin 2. kauden jaksoissahan Tommi palasi Suomeen Alissan perässä selvittämään asioita ja yrittivät vielä elvyttää suhdettaan, mutta lopulta Tommi ja Alissa erosivat lopullisesti.
Turhat uusinnat kun löytyy C Moresta. Vanhemmat jaksot vois pistää esille.
Missähän kohtaa uusinnat menisivät tällä hetkellä jos niitä ei olisi silloin yksi vuosi kurottu umpeen? Olikohan siinä jokin sopimuksellinen syy? Uusinnat alkoi helmikuussa ja jatkui elokuulle asti. Siinä ehti tulla muutamien vuosien jaksoja. Ilman niitä saatettaisi ehkä olla menossa 2016-2017? Nyt kun ollaan 2019-2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä haluta, että Kalle olisi jotenkin todella hyvin koulutettu vai minkä takia tämä kirurgi-keskustelu menee aina tähän jankkaukseen. Kaikkea ei tarvitse sarjassa sanoa ääneen jos sen voi päätellä. Katariina oli kirurgi, mutta sarjaan tullessa Kalle hoiti myös Katariinan kanssa leikkauksia. Oli pariin kertaan oikean sairaalan leikkaussalin ulkopuolelta, jossa kumpikin venytteli ja valmistautui uusiin leikkauksiin. Jopa Victoria sanoi Kallelle, että kirralta (kirurginen sairaala) kysyttiin pystyisikö Kalle tulla lyhentämään leikkausjonoja. Ei ketään yleislääkäriä pyydetä näihin hommiin. Kalle nappasi heti kärkeen ylilääkärin viran ja sen jälkeen johtajaylilääkärin viran. Ei missään kohtaa työskennellyt kirurgina. Kuten tuolla sanottiin, niin Kalle jopa oli sarjasta pois niin kauan että oikeassa elämässä Petekin olisi halutessaan melkein voinut opiskella itsensä kirurgiksi. Sen takia tuntuu todella oudolta, että ajatellaan ettei Kalle voisi olla erikoistunut. Nimenomaan Victorian kuolema ja alkoholiongelma sai Kallen vetäytymään lopullisesti leikkaussaleista pois.
Älä jankkaa, oikeassa elämässä ei yleislääkäri suorita mitään leikkauksia, nämä sarjan käsikirjoittajat ovat täysiä ääliöitä. Kirurgit eivät hoida flunssapotilaita ja raskaana olevia.
Ylipäänsä Kallesta lääkäri on epäuskottava juonenkäänne.Ehkä se oon sitten vaan mä josta tuntuu fiktiivisen hahmon puolesta pahalta, kun aliarvioidaan :D Mut ihan sama en mä tarkottanut, että Kalle olisi kirurgina ammattia tehnyt Suomessa. Aina se on ollut lääkärinä mutta pätevyys on olemassa. Saahan sitä jokainen itse päättää mitä töitä tekee. Kyllähän Robinkin psykiatrina on ensin opiskellut yleislääkäriksi ja sitten erikoistunut. Joka oli outoa että Elina sairaanhoitajana ja omaisena elvytti Karia eikä ainakin paperilla lääkärin ammatissa oleva osaaja.
Muistatko, kun Kalle myi itseään vanhemmille miehille lukiolaisenako vielä oli? Intin jälkeen muutti poikkiksen kanssa Brasiliaan kultakaivoksen vartijoiksi.😆
Kalle on ollut kunnon kauhukakara, vaikka olikin jo täysi-ikäinen. Myi itteään ärsyttääkseen isäänsä ja tietysti tienasi hyvin. Onneksi ei ole kääntynyt osat tänä päivänä, kun Kalle on varakas ja usein yksinäinen.
Aika moni sarjassa on myynyt itseään. Sairasta ja pervoa perhesarjalle.
Kävijä kirjoitti:
Hyvä jos Daniela ja Hani ystävystyvät. Ovat joo erilaisia persoonia, Daniela feminiinisempi mutta kyllähän erilaiset ihmiset voi olla kavereita. Vaikka Hani nyt kuvataan maskuliinisena niin ihmettelen miksi valitti sarjaan tullessaan Ismon "äijäluolasta"?
Mutta selkeästi haetaan vähän Lola-kakkosta. Tollasta Peppi Pitkätossu- tyyppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä haluta, että Kalle olisi jotenkin todella hyvin koulutettu vai minkä takia tämä kirurgi-keskustelu menee aina tähän jankkaukseen. Kaikkea ei tarvitse sarjassa sanoa ääneen jos sen voi päätellä. Katariina oli kirurgi, mutta sarjaan tullessa Kalle hoiti myös Katariinan kanssa leikkauksia. Oli pariin kertaan oikean sairaalan leikkaussalin ulkopuolelta, jossa kumpikin venytteli ja valmistautui uusiin leikkauksiin. Jopa Victoria sanoi Kallelle, että kirralta (kirurginen sairaala) kysyttiin pystyisikö Kalle tulla lyhentämään leikkausjonoja. Ei ketään yleislääkäriä pyydetä näihin hommiin. Kalle nappasi heti kärkeen ylilääkärin viran ja sen jälkeen johtajaylilääkärin viran. Ei missään kohtaa työskennellyt kirurgina. Kuten tuolla sanottiin, niin Kalle jopa oli sarjasta pois niin kauan että oikeassa elämässä Petekin olisi halutessaan melkein voinut opiskella itsensä kirurgiksi. Sen takia tuntuu todella oudolta, että ajatellaan ettei Kalle voisi olla erikoistunut. Nimenomaan Victorian kuolema ja alkoholiongelma sai Kallen vetäytymään lopullisesti leikkaussaleista pois.
Älä jankkaa, oikeassa elämässä ei yleislääkäri suorita mitään leikkauksia, nämä sarjan käsikirjoittajat ovat täysiä ääliöitä. Kirurgit eivät hoida flunssapotilaita ja raskaana olevia.
Ylipäänsä Kallesta lääkäri on epäuskottava juonenkäänne.Ehkä se oon sitten vaan mä josta tuntuu fiktiivisen hahmon puolesta pahalta, kun aliarvioidaan :D Mut ihan sama en mä tarkottanut, että Kalle olisi kirurgina ammattia tehnyt Suomessa. Aina se on ollut lääkärinä mutta pätevyys on olemassa. Saahan sitä jokainen itse päättää mitä töitä tekee. Kyllähän Robinkin psykiatrina on ensin opiskellut yleislääkäriksi ja sitten erikoistunut. Joka oli outoa että Elina sairaanhoitajana ja omaisena elvytti Karia eikä ainakin paperilla lääkärin ammatissa oleva osaaja.
Muistatko, kun Kalle myi itseään vanhemmille miehille lukiolaisenako vielä oli? Intin jälkeen muutti poikkiksen kanssa Brasiliaan kultakaivoksen vartijoiksi.😆
Kalle on ollut kunnon kauhukakara, vaikka olikin jo täysi-ikäinen. Myi itteään ärsyttääkseen isäänsä ja tietysti tienasi hyvin. Onneksi ei ole kääntynyt osat tänä päivänä, kun Kalle on varakas ja usein yksinäinen.
Salkkarit ei ole perhesarja. Eikä mulla tullut mieleen kuin Kalle, Peppi, Mira ja Rafael. Näistäkin naiset ns. puolipakolla ja miehet muuten vaan. Miehet on aina pervoja jos ostaa ja naiset boss tai lähinnä Camilla.
Muuten olen miettinyt ihan samaa, että kaikki miehet on sarjassa automaattisesti pervoja setämiehiä jos ostavat seksiä naisilta ja naisista tehdään uhri. Jos aihetta halutaan käsitellä, niin pitäisi tehdä juonikuvio, jossa oikeasti upea ja itsevarma nainen myy seksiä ja nauttii niistä rahoista täysin omana valintana. Jotenkin pilataan mainetta seksityön ympärillä, kun moni tekee sitä laillisesti verot maksamalla täysin omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Muuten olen miettinyt ihan samaa, että kaikki miehet on sarjassa automaattisesti pervoja setämiehiä jos ostavat seksiä naisilta ja naisista tehdään uhri. Jos aihetta halutaan käsitellä, niin pitäisi tehdä juonikuvio, jossa oikeasti upea ja itsevarma nainen myy seksiä ja nauttii niistä rahoista täysin omana valintana. Jotenkin pilataan mainetta seksityön ympärillä, kun moni tekee sitä laillisesti verot maksamalla täysin omasta tahdosta.
Tamara voisi tulla takaisin nauttimaan saamistaan rahoista täysin rinnoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara voisi tulla takaisin nauttimaan saamistaan rahoista täysin rinnoin.
Toivottavasti ei, koska ei tosiaan ollut mikään näyttelijä ja sen huomasi. Tylsää olisi ottaa rooliin strippari.
Lähinnä meinasin sitä, että se olisi vain yksi puoli hahmosta ja muuten elää normaalia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Laitelat ja Kaukovaarat oikeasti menneet Korkeasaareen. Sitä aina välillä ehtii hieman sisäisesti innostua vaikka tietää, että todennäköisyys suunnitelmien onnistumiseen on lähes 0%.
"Ja mitenköhän jonkun flegmaattisen leijonan tuijottaminen saa mut unohtamaan sen, että Kalle ei rakasta mua." Hajosin tälle ihan kunnolla. Ismolla oli myös hupaisa vertailu, että Ismo on Tarzan ja Kalle on Jane xD
Mä en tiedä kumpi ärsytti enemmän: se että Ismo vertasi häntä ja Kallea aviopariin vai se että Jane on nainen.
Tuskin Brasiliassa on samanlainen lääkärin koulutus kuin Suomessa. Usassakin varsinainen lääketieteellinen on paljon lyhyempi. Sitä ennen pitää tosin suorittaa 4 vuotinen college-tutkinto eli ns. premed voidakseen ylipäätään hakea lääketieteelliseen. Suoraan Suomen lukiota vastaavalla high schoolin päätöstodistuksella eli ylioppilastodistuksella ei lääketieteelliseen voi Usassa suoraan hakea niin kuin Suomessa voi. Lisäksi Usassa on myös ilmeisesti Suomea tiukempaa sen suhteen, mitä lääketieteellisestä valmistunut apulaislääkäri saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joanna ei ansaitse huomiota äitienpäivänä.
Pää kii hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Ei hu**aamista perhesarjaan, häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit ei ole perhesarja. Eikä mulla tullut mieleen kuin Kalle, Peppi, Mira ja Rafael. Näistäkin naiset ns. puolipakolla ja miehet muuten vaan. Miehet on aina pervoja jos ostaa ja naiset boss tai lähinnä Camilla.
Onhan, vai onko kielletty alle 16? Eeva on ollut Akin myytävän ja Monica.
Onhan nämä opiskelut aina hassuja. Juristit työskentelee pitkin maailmaa. Kyllähän sitä pitää tuntea maan laki. Noelillakin ollut virkoja ulkomailla. Jos nyt aletaan repimään muistakin niitä epärealistisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pipsan kanssa rantaan käveltiin
Hän kertoi lähtevänsä pois.
Mä aivan järkytyin
Lempi hahmoni hän onKerroin uskon unelmaan
jossa paluun hän tekee.
Se uneksi varmaan jää
Mutta ihme tapahtui voi.Pipsa nousee siivilleen,
Se lentää suoraan siniseen.
Valoon auringon, sen energia katoaa.
Dahlian limusiiniin noustiin
Amanda nähty on
Salla konkurssiin paikan ajoi
Ruma sviitti purettiiin aa aa aaa.
Kerran uskoin kartanoon
joka joskus valmis on
Se toiveeksi varmaan jää
Kun hitaat remonttimiehet on.
Dahlia nousee renkailleen,
se ajaa suoraan kartanoon
Hoputtaa remonttimiehet töitään valmiiksi.
Skandaaliuutisii! Tyyne heräs unestaan! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!