Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58028)
Kalle diagnosoidaan varmasti vielä autismikirjon häiriö ja HIV.
Lasse voisi hakea Natoon töihin tai perustaa oman etäretkiä, metsästysretkiä, hirvipaisti-illallisia ja sotilaskoulutuskonsultointia tarjoavan yrityksen.
Ehkäpä Kalle petti Kuismaa sen jonkun Rodrigon (?) tai muu vastaavan nimisen kanssa. Katariina joutui leikkaamaan ennen Kallen paluuta, kun joku muu oli lomamatkalla Brasiliassa. Oon aina ollut sitä mieltä, ettei se ollut sattumaa. Kyseistä henkilöä ei vaan koskaan taidettu näyttää sarjassa. Muutenkin Kalle vei suoraan Katariinan nenän edestä ylilääkärin paikan, kun joku hänen tuttunsa istui sairaalaan johtokunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku HIVin saisi niin varmaan Aaro. En yhtään ihmettelisi jos rupeaisi vielä piikittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku HIVin saisi niin varmaan Aaro. En yhtään ihmettelisi jos rupeaisi vielä piikittämään.
Sarjan juonen ja stereotypioihin ja kliseisiin sortumisen välttämisen kannalta paras vaihtoehto tartunnan saajaksi on kyllä Lasse.
Aki Nikkinen on ollut huumekauppiaan ja veropetostelijan lisäksi mm. sutenööri, tai oikeammin kiristänyt tai painostanut naisia maksulliseen seksiin. Pihlajakadun väki täysin sivuuttanut nämä tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
HILJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Mitä varten palsta on?
Oliks mulla HIV kun mä palasin sillo? En muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HILJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Mitä varten palsta on?
Ei ainakaan salkkareita varten joten ole hiljaa.
Sampon biseksuaalisuutta jaksetaan muistutella, kun mainitaan Panun toimesta ensi viikolla taas.
Noora Autio kirjoitti:
Kyllä. Nooran salaisuus oli Lontoosta Suomeen muutettua ex-poikaystävältä saatu Hiv.
Häiritsi, kun Hani ja Kalle molemmat koko aika leikkasi sitä roiskeläppää lautasella. Sen tajusi heti ettei kumpikaan aio syödä palaakaan siitä, mutta piti esitätä kuin oltaisi syömässä.
Mulla on sellainen tunne, että varmaan Miran äidillä (mahd. Joanna) on samanlainen kokemus taustallaan kuin Akille. Tekijänä ehkä isäpuoli ja siitä syntynyt Mira. En keksi muutakaan, miksi Akin kokemus täytyy nostaa esille, että Aki pelkää samaa kohtaloa. Toinen on nämä Valtter/Valtteri stoorit. Kallehan ei kertonut ollenkaan Sampolle kuin valokuvaamisesta. Jäänyt vähän auki mihinkä mikä järki on valokuvata Ainoa ja voiko tämä mennä tästä nimenomaan johonkin fyysiseen suuntaan siellä uudessa omassa kartanokodissa.
Hahmot puhuu harvoin elämänarvoista. Joillain eron syynä on ihan vaan eri maailmankatsomukset. Esimerkkinä uskonto. Veikkaan että Lasse, Ismo, Kari, Gunnar kristittyjä. Ulla tuskin on kristitty ehkä joku voodoo-uskonto ennemmin. Ateisteiksi veikkaan Camillaa, Juttaa, Jiriä, Sampoa. Nämä toki vaan veikkauksia. Ainakin Hanna oli kristitty ja Monicakin rukoili joskus.
Mistä muuten Elinan ja Hannen näyttelijät tuntevat toisensa? Tiedän kyllä molempien asuvan Tampereella, mutta mitä kautta oikein ovat tutustuneet? Inna ja Ronja ovat kumpikin tulleet toisinaan Esko Koveron kyydissä kuvauksiin, koska myös Esko asuu Tampereella, samoin Inkeri Mertanen. Harmi ettei Elinalla ja Hannella ole sarjassa oikein mitään kunnon yhteyttä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idari, pidä aivopierusi itselläsi.
Noora Autio kirjoitti:
Oli, oli ei se HIV lähde pois.
Maansntqkin kunniaksi pöllöt voi olla hiljaa.
Ajattelin itse Kallen paluun yhteydessä, että paljastuu vielä ettei Kalle oikeasti ole lääkäri. Paperit meni Suomessa läpi joten saisi olla melkoisen aidosti tehty jos on feikkipaperit. Siihen aikaan oli näitä valekeissejä mediassa Suomessa. Toisaalta ehkä Katariinan työtodistuksen väärentäminen oli liian tuore juttu joten ei enää uudelleen samoihin lähetty. Toki Katariina oli lääkäri mutta sai oikeasti potkut sieltä Jenkkisairaalasta.