Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuolla Rantabaari-ketjussa on ollut niin hiljaista. Kyllä sinne kommentoisi paljon mielummin kuin tänne, mutta eihän sinne jaksa kirjoitella, kun sinne ainiharvoin mitään kommentoidaan. Ehkä sitten kun uudesta kaudesta tiedotetaan virallisesti ketju taas aktivoituu. Toivottavasti uudesta kaudesta ei kerrottaisi yhtä myöhään kuin viime vuonna.
Itse toivoisin kaikkien resurssien keskittämistä Salattuihin eläimiin, jolloin jälki voisi olla laadukkaampaa. Kesälläkin voisi kuvata muutaman jakson Salattuja elämiä ja juurikin jotain vähän erikoisempia jaksoja ilman kiirettä ja eri paikoissa.
Resursseja on vähän liikaakin jaksojen tehotuotannossa. Ongelmana on huono käsikirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Miks Cindy pyörtyy? Onko kasvain vai tuliko silmään /päähän kuitenkin vamma pullonkorkista?
Ilmeisesti johtui vain siitä, että olivat Akin kanssa nukkuneet ulkona sairaalan parvekkeella pikkupakkasessa. Oli vilustunut. Ja Cindylle piti saada syy, miksei hänkään pääse Ainon ja Valtterin hääjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tolla Lassella on yleensä vielä aseita ja lupia niihin. Sehän oli kerran aseen kanssa heilumassa ja uhkailemassa Aaron vetämän seurakuntatilaisuudessa. Mikähän olisi Lassen oikea selitys poliiseille jos se ampuisi oikeasti Aaroa? 🤔
Riippuu siitä, kumpi Helsingin poliiseista sattuisi käsittelemään asiaa. Jos se olisi Joanna, asia painettaisiin villasella, kuten tavataan sanoa. Lindasta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Katsojaan ei enää uppoa kusetus jossa Nella ja Kristian istuvat vakavan näköisinä kun hämmentynyt Eva kysyy mitä tapahtunut. Eva ja Kristian eivät paljastu Nellalle. Nella puhuu Kristianin pettämisestä jota ei ole tapahtunut "tuntemattoman" kanssa vaan kyse on Evasta jota Nella ei ymmärrä. Juju saattaa olla vain siinä, että Eva luulee Kristianin pettäneen häntä! 😆
En ymmärrä tuota Mikin ja Nellan tarvetta kertoa tapahtuneesta. Se ei palvele ketään tai mitään. Enemmänkin tuo ongelmia. Kuten tulee sitten tapahtumaan. 🙂
Kyllä. Tuollainen pinnallinen suukko ei ole pettämistä eikä mitään, mistä pitää raportoida muille.
Vierailija kirjoitti:
Milläs lomalla Aaro on johtajan hommistaan? Ja tyttärensä on yötä päivää isäänsä vahtimassa eli poissa töistään. Kuka tekee Aaron raskaat, stressaavat työt tämän kestoltaan epämääräisen vierotusajan, josta ei ole tarvinnut kenellekään ilmoittaa?
Ei kukaan, mutta tuskin sairaala siihen kaatuu, jos Aaro ei ole kertomassa mielipidettään, miltä toimittajalta työkäsineet ostetaan.
Toivotaan, että Helsingissä ei tapahdu mitään, mikä vaatisi poliisia paikalle, kun toinen poliisi päivystää mökillään ja toinen Pihliksellä.
Ja miten Beige pärjäilee, kun molemmat työtekijät ovat toipilaina? Niin, mikä Beige? Se on taidettu jo unohtaa, kun ei ole enää tarvetta viedä asiakkaita Axelsson Co:lta. Ja miten Axelsson Co:lla menee? Sen toimitusjohtaja kuiskailee kotonaan pikkulapsen ja vähän vanhemman tytön kanssa.
Valtter on Joannan ex-mies. Joanna on vaihtanut nimensä Outista Joannaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Elina ja Kalle ovat olleet ystäviä? Ovat toki tunteneet toisensa jo vuosia, mutta Elinan palattua eivät ole olleet juurikaan tekemisissä keskenään tai varsinkin sarjan alkuaikoina. Onhan heillä jonkin verran ikäeroakin, vaikka näyttelijöillä on 10 vuoden ikäero.
Lellu oli yli 20 sarjan alkaessa, Kalle 16-17😁
Kalle oli 17-vuotias ja Elina varmaan 20-vuotias, koska Kari sanoi olevansa 23-vuotias. Eihän tuo mitään tänä päivänä ole. Silloin toki merkittävä, koska harvoin alaikäisten kanssa hengaillaan. Satunnaisesti juttelivat Barbaarilla ja taisi joskus olla joku mustasukkaisuusdraama. Elina halasi tahallaan tai muuten vaan Kallea ja Esko (?) vai joku muu mies tuli siitä mustasukkaiseksi. Kallen homous taisi olla silloin jo yleisessä tiedossa.
Juonipaljastuksien kansikuvana Sampo ja polaroidit, mutta itse juonipaljastuksissa rajattu pois.
Mulla on sellainen tunne, että Valtter on rikastumisensa jälkeen sotkeutunut pahasti rikollisiin kuvioihin. Valtter voisi jopa olla JP:n pomo. Muut saavat hoitaa likaiset työt ja pomo kääriin vaan lisää rahaa ja värvää muita mukaan. Onko Valtter kiinnostunut Henrikin ja Ainon keskustelusta vain siksi, että tietäisi Henrikin olevan osa hänen pahoja bisneksiä? Yllätyn suuresti jos Valtterilla on puhtaat jauhot ja aito rakastuminen.
Polaroid-kuvista en osaa sanoa mitään. Jos veikkaukseni tulee ilmi niin kuvissa kenties on nuoria naisia tai poikia. Ulkomaalaistaustaisia ja kyseessä on nimenomaan jonkinlainen rinki tai ihmiskauppa. Henrik ja Benjamin saattaa joutua esimerkiksi tuomaan heitä satamista muualle tai muuta vastaavaa. Pahimmassa tapauksessa juurikin on aikuisviihdebisnes käytössä ja poikia aletaan usuttamaan niihin kuvioihin mukaan.
Toinen vaihtoehtoinen teoria minullakin on, että Joannan aikaisemmin jollain tasolla vihjailtu ex-mies on Valtter. Joannalla oli selvästi huonoja kokemuksia miehistä. Jos kaikki menee väärin ja kyseessä on Elovirta niin silloin kuvista yhdessä on Kalle ja se olisi silloin varmasti myös se kuva jonka Sampo ottaa mukaan.
Ai Kalle kuitenkin kertoo Ismolle ja Hanille Samposta. Ajattelin olevan vain hiljaa, kun valehteli työjutuista vaikka oikeasti laittoi tekstiviestin Sampolle eikä kyse ollut edes mistään seksiasiasta.
Ismon kaupalle taitaa tosiaan murtautua Olli. Jos jaksokuvia katsoo niin seuraavissa ennakoissa Olli taitaa tarjoilla Lailalle kaljaa Pihlajakadun saunan pukkarissa. Mikä teinijonnejen hengailupaikka siitä on tullut?
Haluaisin Kallen ja Sampon yhteen, koska sitten suhteesta tulee julkinen. Sampon suuntauksesta ei olla pahemmin puhuttu. Ilmeisesti moni on halunnut kunnioittaa sitä eikä ole juorunnut ollenkaan. Eihän Lindakaan tainnut tajuta Joonatanin melkein lipsautuksesta mitään. Senpä takia olisi hyvä tuoda julki kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Sampo oli kirjoitettu sanomaan Joonatanille "mä panin Kallea", eikä "me pantiin Kallen kanssa". Mä panin Kallea kuulostaa niin yksilö- ja suorituskeskeiseltä josta voi vetää sen käsityksen, että mä panin Kallea ja mä siis sain sen nautinnon. Tai mä panin Kallea kun mä niin tahdoin. Aika esineellistävä ilmaisumuoto, MÄ PANIN KALLEA.
Miks Kalle ei koskaa pane ketään, miks vaan Kallea pannaan. Tai, miks Kalle ei koskaan saunassa puhu panemisistaan esim. Ismolle tyyliin, Sampo pani mua tänään (Ismo olisi ikionnellinen) tai vaikkapa juuri, mä panin Sampoa. Ismo olisi ikionnellinen.
Itse olen ihmetellyt mistä automaattinen oletus Kallen seksielämää kohtaa aina kumpuaa. Sarjassa on tasan yhden kerran näytetty Petri panemassa Kallea ja kerran Kalle panemassa Sampoa. Kaikki muu on ihmisten mielikuvituksen tuotetta. Ennen vanhaan ei edes puhuttu yhtä karkealla kielellä kuin nykyään. Itse uskon nimenomaan Kallen olevan kaikella avoin ainakin parisuhteessa, koska kuka jaksaa vain samaa?
Kalle tarjoaa Sampolle rentouttavan hetken persepanojen seurassa ja sehän tekee kutvanaa huudahtaisi Ismo. Kyllä meidän Kalle antaa parhaat kyydit...
4396. Sote ja rauha
4397. Hanisin, jos voisin
4398. Älä tule lähemmäs beibi
4399. Nukke pieni mun, sinuun rakastun
4400. Gunnar on nopein sviittiö
4401. Sä oot nilkkii mun sylissäni
Vierailija kirjoitti:
4396. Sote ja rauha
4397. Hanisin, jos voisin
4398. Älä tule lähemmäs beibi
4399. Nukke pieni mun, sinuun rakastun
4400. Gunnar on nopein sviittiö
4401. Sä oot nilkkii mun sylissäni
Nämä jaksojen nimet jaksaa yllättää aina. Sä oot silkki.. Eiku nilkkii 😆
Jos Ismo katsoisi vierestä kun Sampo panee Kallea, huutaisi varmaan että kyllä Kaukovaaran pojalla tekee varmaan nyt tosi kutvanaa kun Laitelan mies panee parastaan. Me Laitelat nääs tiedetään...
Sampsan ja Raimon live oli mukava. Kuulemma Raimo seuraa Salkkareita telkkarista, kun on jäänyt koukkuun. Sampsa puolestaan katsoo viikon jaksot ennakkoon CMoresta. Tässä siis ainakin kaksi näyttelijää, jotka seuraavat sarjaa muutenkin kuin omia kohtauksia. Hahmojen ikä vedettiin myös puheisiin, mutta näyttelijät eivät itsekkään tunnu tietävän sataprosenttisesti. Ovat tietyllä tapaa ns. iättömiä. Sampsan mielestä Sampo on todennäköisesti 32-34v välillä ja Raimolla oli ajatus, että olisi kerrottu Gunnarin olevan 74v.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ismo katsoisi vierestä kun Sampo panee Kallea, huutaisi varmaan että kyllä Kaukovaaran pojalla tekee varmaan nyt tosi kutvanaa kun Laitelan mies panee parastaan. Me Laitelat nääs tiedetään...
Hyi tosi ällöttävä ajatus. Ei kukaan vanhempi tekisi näin ikinä. Paitsi sairas pervo.
"Eristyssellissä oleva Mira näkee harhoja."
Alkaako Mirakin sekoilemaan ja näkemään harhoja vai onko todellisuudessa kysymys kuitenkin unesta? Mira näkee edessään Lindan, Jutan, Violan, Ilon, Nellan, Kristianin ja Matti Virtasen. Jotenkin erikoista jos kyse on puhtaasti hallusinaatiosta. Kuinka kauan aikovat pitää Miraa eristyksissä? Ollut kohta reippaasti yli viikon siellä. Tosin ei varmasti mikään ihme jos oma pää alkaisi hajoamaan kopissa yksin, ilman mitään tai kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Kallella ei ole enää aikoihin ollut minkäänlaista sidettä omistusasuntoihin, että ei edes oikein muista, että niissä asuvat eivät omista asuntojaan mutta ei enää tule kallekaan mieleen. Sama juttu ns. kimppakämpän kanssa. Asukkaat vaan vaihtuu ja omistaja on vaan Akin tytär mutta Akia itseään ei asunto kiinosta.
Ehkäpä Kallesta on tullut entistä pihimpi ja nauttii, kun saa tehtyä lisää rahaa asunnoilla. Kalle alkaa vaikuttamaan Kalervolta. Kallen palkoilla tuskin olisi mikään mahdottumuus laittaa paria tonnia kuussa säästöön ja päälle kaikki asunnoista tuleva pieni voitto. Ismon luona ei tarvitse maksaa vuokraa. Pelkästään omat laskunsa ja välillä tyyliin ruokaa. Helposti Kalle saisi vuodessakin 100 000 euroa säästöä ja liikenihän sieltä säästöistä omaan noloon mokaan 50 000 euroa. Kalle on sellainen piilorikas joka ei halua olla rikas.
Miks Cindy pyörtyy? Onko kasvain vai tuliko silmään /päähän kuitenkin vamma pullonkorkista?