Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58621)
Aarosta tulee psykopaatti ja se teilaa kaikki ho mot Pihlajakadulta.
Ulla oli kaatavinaan sherryä lisää lasiin vaikka korkki oli kiinni. 🙄
Vit miten hoopo tilanne! Etenkin Kristian tossa 🤣
Ihan hoo po tilanne, etenkin Kristian tuossa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nellan Mikin suudelma ei ole mikään yksittäinen episodi jolla ei merkitystä. Sensijaan käynti Eetun asuinpaikan edessä oli yksittäinen episodi jolla ei merkitystä.
Tästä alkaa hemmetinmoinen sotku, yhden suudelman seurauksena ja varsinkin kun niiden piti mennä siitä länkyttämään Kristianille ja Evalle.
Kristian pimeen tyhjällä ilmeellään on nykyään ihan täysin hyödytön olento sarjassa.
Toi kohtaus, siitä minä nautin. Jönöhampaan suusta ei tule sanaakaan. Kohta Miki kyllä jo purkaa rauhassa tavaransa...
Oispa ollut takaumia. Meinaan se Ullan ja Dahlian kissatappelu oli hauska. Linda ja Sami pisti ne putkaan ja sitten nukkuivat sulassa sovussa yhdessä sängyssä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuossa mökkivieroituksessa on? Ensinnäkin vaarallista ja jos pitäs vaan pokaansa ja esittäis että kaikki on kunnossa, pääsis pois ja ostais taas lääkkeensä.
Tollaisessa vierotuksessa voi lähteä henki kun pumppu ei kestä. Sama lääkedeliriumin suhteen, pää voi mennä sekaisin ja nähdä punasilmäsen Jirin.
Luulisi muuten, että poliisillakin olisi aihesta sen verran tietoa 🤦🏻
Olen nähnyt ennakot, mutta osuin kanavalle sattumalta. Joanna sanoi että on huono olo majurin löylyistä. Mahtaako tämä olla liitännäinen ensi viikon huonovointisuuteen. Toki voi olla muutakin kuin oksettava olo.
Törkeyden huippu mennä Dahlialta pyytämään apua.
Kristian kertoi Nellalle valheen. Kristian ei kertonut Nellalle, että sillä on seksisuhde sen äidin Evan kanssa.
Eikä se Nellan ja Mikin imutus ollut mikään pusu, se oli suudelma.
Todellisuudessa Eetu ei varmastikaan olisi vapaalla vaan epäiltynä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Mahdollisesti jopa kuolemantuottamuksesta. Tietenkään Eetulle ei tule seuraamuksia, vaikka nimenomaan itse ajoi väärälle kaistalle suudellessaan tyttöystävää. Kenties rekka/kuormuri näki sen.
Taitaa kuvauksissa olla tylsää, kun Petellä aikaa kiipeillä melkein puun latvaan. Tuskin sentään Kallella on tulossa sellaista käännettä. Taitaa muutenkin Pete tykätä kiipeillä ja lentää aina korkeissa paikoissa.
Sairaalan parvekekohtaus kuvattiin Pitäjänmäen Kutomon saunatilojen parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa Eetu ei varmastikaan olisi vapaalla vaan epäiltynä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Mahdollisesti jopa kuolemantuottamuksesta. Tietenkään Eetulle ei tule seuraamuksia, vaikka nimenomaan itse ajoi väärälle kaistalle suudellessaan tyttöystävää. Kenties rekka/kuormuri näki sen.
Eetun ajama auto ajautuu vastaantulevan kaistalle ja törmää rekkaan/kuormuriin. Kuskin vieressä ollut matkustaja kuolee, mutta kuskille ei tule edes pientä naarmua. Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetun ajama auto ajautuu vastaantulevan kaistalle ja törmää rekkaan/kuormuriin. Kuskin vieressä ollut matkustaja kuolee, mutta kuskille ei tule edes pientä naarmua. Miten se on mahdollista?
Eilen laitoin jo, että on omakohtainen kokemus tuttavapiiristä. Toisella ei murtunut mikään eikä tullut mitään naarmujakaan mutta kaveri sitten kuoli. Eiköhän tuossa käynyt niin että Eetu väisti viime hetkellä väärään suuntaan ja vastaantuleva väärälle kaistalle niin, että pelkääjän paikka pelkästään räsähti päin nokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kuvauksissa olla tylsää, kun Petellä aikaa kiipeillä melkein puun latvaan. Tuskin sentään Kallella on tulossa sellaista käännettä. Taitaa muutenkin Pete tykätä kiipeillä ja lentää aina korkeissa paikoissa.
Enemmänkin luppoaikaa jos pitää kameroita säätää. Eikö Salkkareissa joskus ole ollut kuvio, jossa juteltiin puussa istuvalle? Tosin tässä tapauksessa pitäisi huutaa keskustelukumppanille jos haluaa juttunsa kuulla.
On kyllä erikoisia sairaalan seurannat, kun voi olla koko yön parvekkeella ja silti ei ole kukaan osastolla kaivannut. Luulisi myös sairaalassa olevan vartijat, jotka kiertävät paikkoja ja huomaisivat, jos joku parvekkeella (oli sitten seurantaa hoitavat huomanneet seurattavan kadonneen tai ei).
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Sampo oli kirjoitettu sanomaan Joonatanille "mä panin Kallea", eikä "me pantiin Kallen kanssa". Mä panin Kallea kuulostaa niin yksilö- ja suorituskeskeiseltä josta voi vetää sen käsityksen, että mä panin Kallea ja mä siis sain sen nautinnon. Tai mä panin Kallea kun mä niin tahdoin. Aika esineellistävä ilmaisumuoto, MÄ PANIN KALLEA.
Sellaisen mielikuvan mä sain Kallen puheista, että halusi jonkun panemaan vaan itteensä eikä mitään muuta.
Tollaisessa vierotuksessa voi lähteä henki kun pumppu ei kestä. Sama lääkedeliriumin suhteen, pää voi mennä sekaisin ja nähdä punasilmäsen Jirin.