Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Elina ja Kalle ovat olleet ystäviä? Ovat toki tunteneet toisensa jo vuosia, mutta Elinan palattua eivät ole olleet juurikaan tekemisissä keskenään tai varsinkin sarjan alkuaikoina. Onhan heillä jonkin verran ikäeroakin, vaikka näyttelijöillä on 10 vuoden ikäero.
Lellu oli yli 20 sarjan alkaessa, Kalle 16-17😁
Kalle oli 17-vuotias ja Elina varmaan 20-vuotias, koska Kari sanoi olevansa 23-vuotias. Eihän tuo mitään tänä päivänä ole. Silloin toki merkittävä, koska harvoin alaikäisten kanssa hengaillaan. Satunnaisesti juttelivat Barbaarilla ja taisi joskus olla joku mustasukkaisuusdraama. Elina halasi tahallaan tai muuten vaan Kallea ja Esko (?) vai joku muu mies tuli siitä mustasukkaiseksi. Kallen homous taisi olla silloin jo yleisessä tiedossa.
Kari oli lähemmäs 30, Lellu 25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Cindy pyörtyy? Onko kasvain vai tuliko silmään /päähän kuitenkin vamma pullonkorkista?
Ilmeisesti johtui vain siitä, että olivat Akin kanssa nukkuneet ulkona sairaalan parvekkeella pikkupakkasessa. Oli vilustunut. Ja Cindylle piti saada syy, miksei hänkään pääse Ainon ja Valtterin hääjuhliin.
EI PARVEKKEILLE PÄÄSE, OVET ON LUKOSSA!!!
Jaa no meillä päin ainakin vanhassa keskussairaalassa on joka tasanteella parveke, josta pääsee raittiiseen ilmaan mutta en tietenkään tiedä ovatko yöllä auki. Ei ainakaan ole mitään sähkölukitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Elina ja Kalle ovat olleet ystäviä? Ovat toki tunteneet toisensa jo vuosia, mutta Elinan palattua eivät ole olleet juurikaan tekemisissä keskenään tai varsinkin sarjan alkuaikoina. Onhan heillä jonkin verran ikäeroakin, vaikka näyttelijöillä on 10 vuoden ikäero.
Lellu oli yli 20 sarjan alkaessa, Kalle 16-17😁
Kalle oli 17-vuotias ja Elina varmaan 20-vuotias, koska Kari sanoi olevansa 23-vuotias. Eihän tuo mitään tänä päivänä ole. Silloin toki merkittävä, koska harvoin alaikäisten kanssa hengaillaan. Satunnaisesti juttelivat Barbaarilla ja taisi joskus olla joku mustasukkaisuusdraama. Elina halasi tahallaan tai muuten vaan Kallea ja Esko (?) vai joku muu mies tuli siitä mustasukkaiseksi. Kallen homous taisi olla silloin jo yleisessä tiedossa.
Kari oli lähemmäs 30, Lellu 25.
Tosielämässä Kari oli niin vanha, mutta Kari myös sanoi "äiti mä oon 23" ensimmäisissä kohtauksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina reagoidaan niin negatiivisesti jos ehdotetaan näyttelijöitä jotka voisivat joskus esiintyä sarjassa vierailevassa roolissa? Ei sillä että itsekään haluaisin kaikkia Suomen näyttelijöitä tässä sarjassa nähdä, mutta mikä siinä muka olisi niin kamalaa jos vaikka Aku Hirviniemi tai Janne Kataja joskus esiintyisi sarjassa? Onhan sarjassa nähty vierailevissa rooleissa esimerkiksi Hannele Lauri, Ismo Kallio, Marjaana Maijala, Juha Veijonen sekä Jarmo Mäkinen. Myös joitakin Salkkarit-näyttelijöitä on piipahdellut muissa sarjoissa pikkurooleisa. Esimerkiksi Esko Koverokin oli Maria Kalliossa.
Täällä tuntuu olevan ihan yleisesti aina välillä henkilöitä, jotka yrittää pahoittaa muiden mielet kommentoimalla kaikenlaista kettuilua viesteihin. Ei kannata ottaa itseensä vaikka on itseltäkin mennyt into laittaa mitään teoroita. Kyllä se aina inhottaa saada ihan tarkoituksellista herjaa omiin viesteihinsä takaisin.
Täällä myös monesti jankataan faktoja vastaan. Kuten tuo Taalasmaan Karin ikä.
Voisin etsiä kyseisen jakson jos sattuu YouTubesta vielä löytymään.
Sehän löytyi heti, mutta siinä olin väärässä. Kari sanoo "Kuule iskä, mä oon jo 23 vee" eikä Ullalle. Löytyy noin 3:58 - > 😅
En usko että Mira näkee harhoja eristyksessä. Kyseessä ehkä uni. Jos harhoja, vanki pitäisi kuljettaa välittömästi otille ja tabuja naamaan, niitä mistä Aaro näkee vain hikisiä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina reagoidaan niin negatiivisesti jos ehdotetaan näyttelijöitä jotka voisivat joskus esiintyä sarjassa vierailevassa roolissa? Ei sillä että itsekään haluaisin kaikkia Suomen näyttelijöitä tässä sarjassa nähdä, mutta mikä siinä muka olisi niin kamalaa jos vaikka Aku Hirviniemi tai Janne Kataja joskus esiintyisi sarjassa? Onhan sarjassa nähty vierailevissa rooleissa esimerkiksi Hannele Lauri, Ismo Kallio, Marjaana Maijala, Juha Veijonen sekä Jarmo Mäkinen. Myös joitakin Salkkarit-näyttelijöitä on piipahdellut muissa sarjoissa pikkurooleisa. Esimerkiksi Esko Koverokin oli Maria Kalliossa.
Täällä tuntuu olevan ihan yleisesti aina välillä henkilöitä, jotka yrittää pahoittaa muiden mielet kommentoimalla kaikenlaista kettuilua viesteihin. Ei kannata ottaa itseensä vaikka on itseltäkin mennyt into laittaa mitään teoroita. Kyllä se aina inhottaa saada ihan tarkoituksellista herjaa omiin viesteihinsä takaisin.
Pää kii.
Vierailija kirjoitti:
Sehän löytyi heti, mutta siinä olin väärässä. Kari sanoo "Kuule iskä, mä oon jo 23 vee" eikä Ullalle. Löytyy noin 3:58 - > 😅
Kari on kyllä tossa enemmänkin 33 vee kuin 23 vee, vaikka noin sanookin 😁
Vierailija kirjoitti:
Oona syntyi 2003, ja oliko syksyllä 2007 jo 15, kun tuli Tampereelta Helsinkiin takaisin?
Kari kyylää Hanin hinkkejä ja sanoo, hanisin sua jos voisin! 😜
Äijä kyttää kun joku helvetin valvontakamera!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari on kyllä tossa enemmänkin 33 vee kuin 23 vee, vaikka noin sanookin 😁
Jep niin näyttää. Ennen vanhana nämä esittivät aina nuorempaa kuin todellisuudessa olivat. Karinkin ikä on sarjan aikana elänyt, koska Kari on tänä päivänä viisikymppinen ja sen valossa ei olisi voinut olla 23v vuonna 1999. Kalle on toinen jonka ikä on muuttunut. Oli mukamas alle 17 vuotta mutta tänä vuonna 43v. Silloin Kallen olisi pitänyt olla jo 19-vuotias kuten tosielämässä. Tämä liittynee jotenkin Miiaan jonka hautakivessä oli syntymävuotena 1981. Ja Miia puolestaan oli joku 15-16 alkaessa mutta kuollessa mukamas 21-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Äijä kyttää kun joku helvetin valvontakamera!!!
Tää on yksi legendaarisista. Vanhat jaksot ovat kyllä best ja parasta arkipäivän huumoria.
Toi Ulla Taalasmaa on ollut myös toimittaja aikoinaan. Uuno elokuvassa esiintyi.
Nellan Mikin suudelma ei ole mikään yksittäinen episodi jolla ei merkitystä. Sensijaan käynti Eetun asuinpaikan edessä oli yksittäinen episodi jolla ei merkitystä.
Tästä alkaa hemmetinmoinen sotku, yhden suudelman seurauksena ja varsinkin kun niiden piti mennä siitä länkyttämään Kristianille ja Evalle.
Kristian pimeen tyhjällä ilmeellään on nykyään ihan täysin hyödytön olento sarjassa.
Mitä järkeä tuossa mökkivieroituksessa on? Ensinnäkin vaarallista ja jos pitäs vaan pokaansa ja esittäis että kaikki on kunnossa, pääsis pois ja ostais taas lääkkeensä.
Tommi Taurula aka Kari Taalasmaa on 55 vuotta. Kari Taalasmaa on myös sarjassa jotain 50+. Kari Taalasmaa pitäisi päivittää sarjan tunnariin, on liian nuori siinä.
EI PARVEKKEILLE PÄÄSE, OVET ON LUKOSSA!!!