Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59589)

Vierailija
59341/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi Anniinaa ollaan kirjoittamassa sarjasta ulos jo jaksojen vaihtuessa syksyllä kuvattuihin. Mistä muualtakaan yhtäkkiä tämmöinen käänne, jossa työ ja kotiasiat ovat pielessä. Eiköhän Anniina lähde takaisin Tallinnaan.

Hiusten värin muutos sopivasti raskausilmoituksen alle viittaisi tähän.. 

Vierailija
59342/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi Anniinaa ollaan kirjoittamassa sarjasta ulos jo jaksojen vaihtuessa syksyllä kuvattuihin. Mistä muualtakaan yhtäkkiä tämmöinen käänne, jossa työ ja kotiasiat ovat pielessä. Eiköhän Anniina lähde takaisin Tallinnaan.

Hiusten värin muutos sopivasti raskausilmoituksen alle viittaisi tähän.. 

Hänhän oli blondi mutta joutui sarjan takia värjäämään hiukset. Mutta tietysti Sallan näyttelijäkin sahaa koko ajan hiusvärin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59343/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismolla ja Kallella oli monta hauskaa dialogia ensi viikolla.

> Jos mä olisin mies niin mä varmasti haluaisin sun kanssa treffeille.

> Säkö et ole mies?

> Melkein vois kuvitella et sä etsit miestä itselles.

> Höpö höpö, mä oon syvästi hetero,

Onks tää Ismon repliikki Kallelle: Jos mä olisin mies niin mä varmasti haluaisin sun kanssa treffeille.

Mitä ihme länkytystä oikein on jos mä olisi mies... Eiks tuon pitäisi kuulua jotenkin, Jos mä olisin homo niin mä varmasti haluaisi sun kanssa treffeille?

Hyi helvetti jos oma isäni puhuisi tuollaisia 🤮

Vierailija
59344/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanahan ei edes saisi värjätä hiuksia kemikaalien takia.

Vierailija
59345/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiteloiden asunto varmaan myöhemmin muuttuu Laitela/Havu/Väre tai Laitela/Havu ja Väre/Laitela muuttaa omaa asuntoon

Vierailija
59346/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiteloiden asunto varmaan myöhemmin muuttuu Laitela/Havu/Väre tai Laitela/Havu ja Väre/Laitela muuttaa omaa asuntoon

Vierailija
59347/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle saisi vihdoin heittää Lindan seurueineen ulos ullakkoasunnostaan ja muuttaa sinne ensin itse ja myöhemmin Tatun kanssa asumaan. 

Vierailija
59348/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että nyt on mennyt harvinaisen pitkään ilman vahinkoraskauksia.

Vierailija
59349/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> Säkö et ole mies?

Onks tää Ismon repliikki Kallelle: Jos mä olisin mies niin mä varmasti haluaisin sun kanssa treffeille.

Mitä ihme länkytystä oikein on jos mä olisi mies... Eiks tuon pitäisi kuulua jotenkin, Jos mä olisin homo niin mä varmasti haluaisi sun kanssa treffeille?

Ismosta on tullut tämmönen vanhuudenhöperö, joka ei ihan termejä saa kuntoon. Sitähän se tarkoittaa ja haluaa vain yrittää kannustaa Kallea. 

Vierailija
59350/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko Anniinan näyttelijä edes olla raskaana tuolloin, koska näistä on kuitenkin puoli vuotta aikaa. Käsittääkseni kertoi Instagramissa ilmoitelleensa raskaudesta kun vatsa pullahti esiin, mutta kai se tämän vuoden puolella syntyy.

Vierailija
59351/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle saisi vihdoin heittää Lindan seurueineen ulos ullakkoasunnostaan ja muuttaa sinne ensin itse ja myöhemmin Tatun kanssa asumaan. 

Taitaa sieltä kaksikin asuntoa olla vapautumassa, mutta se on sitten eri asia miten hahmot järjestäytyvät.

Vierailija
59352/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite uskon pikemmin siihen, että Iisa saattaa muuttaa Ismon kanssa asumaan mutta Tatu ei muuta Ismon luokse. Toki jos keksitään samankaltainen loukkaantumistarina niin ehkä sitten, mutta Kosonenkin asui vain hetkellisesti.

Vierailija
59353/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukon tapaus on jäänyt täysin sivuaiheeksi. Aika menee kuitenkin koko ajan eteenpäin, mutta tutkintaa ei näytetä. Tatuakaan ei ole taidettu nähdä nyt ainakaan kolmeen viikkoon.

Vierailija
59354/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulla taitaa olla vielä aika pieni rooli sarjassa, koska hahmo tuntuu olevan vielä liittettynä uraan ja Lindaan, Kalleen  ja eihän hänellä ole vielä kohtauksia muitten sarjan hahmojen kanssa, mutta uskon hahmon roolin suurenevan syksyn kuvatuissa jaksoissa ja  sitten Kallen tapaillun kautta, koska vielä luokitellaan sivuhenkilöksi ja varmaan seuraavalla kaudella muuttuu päähenkilöksi

Vierailija
59355/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite uskon pikemmin siihen, että Iisa saattaa muuttaa Ismon kanssa asumaan mutta Tatu ei muuta Ismon luokse. Toki jos keksitään samankaltainen loukkaantumistarina niin ehkä sitten, mutta Kosonenkin asui vain hetkellisesti.

Kyllä. Jos Iisa pitää saada kunnolla sarjaan sisääsi, niin sen pitää muuttaa saman taloon ja rappuun kun muutkin. Todennäköisesti Ismolle. Itse uskon myös että Ismo ja Iisa alkaa pitämään kauppaa yhdessä ilman Aaroa. Mutta en yllättyisi jos Tatu ängetään sinne Kallen kanssa. Ullakko asuntoon Kalle tuskin ikinä enää palaa. 

Vierailija
59356/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> Säkö et ole mies?

Ismosta on tullut tämmönen vanhuudenhöperö, joka ei ihan termejä saa kuntoon. Sitähän se tarkoittaa ja haluaa vain yrittää kannustaa Kallea. 

Vauvasmosta tullut oksettava aivo-kääpä. Miksi lapsellista narisijaa ei saada pihalle ohjelmasta?

Vierailija
59357/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukon tapaus on jäänyt täysin sivuaiheeksi. Aika menee kuitenkin koko ajan eteenpäin, mutta tutkintaa ei näytetä. Tatuakaan ei ole taidettu nähdä nyt ainakaan kolmeen viikkoon.

Juu. Luukon "keissi" kuivuu kokoon ja "unohdutetaan". Sama juttu Lindan uhoaminen, että hän selvittää kuka on Mariannan vainon takana. Ei ole selvittänyt. Enkä usko että Linda ilmiantaa Akia. Mutta siinä on vain yksi pieni mutta, Joanna ja Kikka. Kun nämä tajuaa, että Linda ei edistä asiaa lainkaan vaikka sillä on tietoa, luulisi että Joanna ja Kikka toimii toista kautta myöten, eli suoraan Rajalalle. Vai onko turhaa odottaa, että Salkkarit hahmot toimisivat näin loogisesti?

Lopuksi. Mulla on sellainen tunne että Joannan hahmon rooli sarjassa rajoittuu ainostaan tuohon vankilaan. Nostaisikohan Joanna ja Kikka lopuksi kytkintä, eli pakenevat yhdessä vankilasta, eli poistuvat sarjasta. 

Vierailija
59358/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudet hahmot sarjassa ei tunnu pysyvän sarjassa hirveen pitkään. Hani tuli sarjaan kaudella 25 eli 2023 ja poistui kaudella 27 2024 melkein 2,5 vuotta ja Anniina kaudella 26 2024 ja poistuu sarjasta kaudella 28 2025 sekin 1,5 vuotta. Veikkaan kuinkahan kauan Tatu tulee olemaan sarjassa

Vierailija
59359/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo alkaa temuttaa hulluna marraskuisessa jaksossa. Ostaa Black Fridayna hullun lailla kaikkea, että tulee shoppailiholistiksi. Asunto on täynnä rojua.

Vierailija
59360/59589 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga takaisin ja vässykät pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi