Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59588)
Ismo tekee makkaravoileipiä ja vie niitä Jutalle töihin. Jutta tukehtuu lauantaimakkaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismolla ja Kallella oli monta hauskaa dialogia ensi viikolla.
> Jos mä olisin mies niin mä varmasti haluaisin sun kanssa treffeille.
> Säkö et ole mies?> Melkein vois kuvitella et sä etsit miestä itselles.
> Höpö höpö, mä oon syvästi hetero,Onks tää Ismon repliikki Kallelle: Jos mä olisin mies niin mä varmasti haluaisin sun kanssa treffeille.
Mitä ihme länkytystä oikein on jos mä olisi mies... Eiks tuon pitäisi kuulua jotenkin, Jos mä olisin homo niin mä varmasti haluaisi sun kanssa treffeille?
Hyi helvetti jos oma isäni puhuisi tuollaisia 🤮
Ismosta on tullut tämmönen vanhuudenhöperö, joka ei ihan termejä saa kuntoon. Sitähän se tarkoittaa ja haluaa vain yrittää kannustaa Kallea
Ensi viikolla ei edes vinkunu.
Vierailija kirjoitti:
Ismo tekee makkaravoileipiä ja vie niitä Jutalle töihin. Jutta tukehtuu lauantaimakkaraan.
Anniina toimii kirurgina pelastusoperaatiossa.
Anniina näytti kirurgin maskissa ihan Katariinalta. Ois mennyt läpi jos ei olisi puhunut.
Minkä takia homo jutuissa ahdistelu naamioidaan vitsiksi ja haukaksi jutuksi. Jos Anniina olisi Tinderoinyt ja saanut joltakin mieheltä dickpicin ja tämä kyseinen herra sitten ilmaantuisi tarkoituksella vastaanotolle keksittyjen eturauhasvaivojen takia, jotta Anniina joutuisi vähintään katsomaan ja koskemaan intiimialueella. Sitten yrittäisi pyydellä uudelleen kahville ja kysellä mielipidettä munasta. Ei varmasti olisi vain hauska sattuma.
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-esko-kovero-lataa-suorat-sanatolen-he…
Esko ei haikaile eläkkeelle.
Podcastissä sanottiin Jasminin työsuhteen päättyneen Salkkareissa marraskuussa 2022. Tarkoitettiinko tuolla sitä, kun Aino poistui lokakuun lopussa vai oliko Jasminilla olemassa vielä työsuhde syksylle asti, mutta luonnollisesti ei päässyt palaamaan töihin, koska ei ollut työkykyinen. Itse olen olettanut sopimuksen loppuneen toukokuuhun 2022. Ehkä oltiin suunniteltu Ainon palaavan samalla näyttelijällä takaisin mutta ei ollutkaan enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä millä tavoin Aaro reagoi kun kuulee Noelin vaihtaneen puolta. Nähdäänkö vihdoinkin Aaron ja Noelin vastakkainen taistelu? Sitä jaksoa ei ole ainakaan tullut, missä Aaro on Axelsson Companylla.
Kunpa Noel saisi vihdoin tietää Aaron osallisuudesta veljensä kuolemaan ja myös siitä, että Lindakin on tiennyt asiasta. Sitten molemmilla olisi syy vihata toisiaan. Noel voisi periaatteessa olla myös tämä kuoleva hahmo, mutta Jutta tuskin osallistuisi Noelin hautajaisiin. Kyllä tämä kuoleva hahmo taitaa olla Lasse tai Eva.
Lisäksi Noelille voisi myös selvitä että Aaro oli aikoinaan sen tulipalon takana, jossa Noelin ja Camillan asunto tuhoutui ja Noel sekä Jiri joutuivat kumpikin hengenvaaraan Aaron takia. Tässä olisi Noelille vielä lisäsyitä vihata Aaroa veljen itsemurhan lisäksi.
Marianna toimii sarjassa jälleen tyypilliseen epärealistiseen tapaan, eli salaa tiedon että sillä on vahvaa näyttöä ja epäilys että Aki ja Henrik on sen vainon takana, mutta TIETENKÄÄN hän ei tuo sitä tietoa Lindan tietoon vaikka juuri nyt se olisi helpompi kertoa Lindalle. Ei, koska Marianna haluaa sooloilla. Marianna haluaa kostaa Akille. Mutta miks vain Akille eikä Henrikille? Katsotaan vaan, että tämä menee juurikin näin.
Joonatan joka on myös super utelias. Super suupaltti joka ei osaa pitää salaisuuksia ja super puuttumaan kaikkeen mikä ei sille edes kuuluisi, on onnistunut pitämään suunsa kiinni maskilöydöstä. Ei ole nälvinyt Akia yhtään asiasta. Joonatan ja Aki eivät ole kavereita. Ja miten ihmeessä jöönätän uskoi sitä Mariannan sepustusta että ne oli Akin ja Henrikin hiihtomaskit!!!! 🤭
Näyttääkö Nikkinen siltä että se käy Sappee Resortissa?? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia homo jutuissa ahdistelu naamioidaan vitsiksi ja haukaksi jutuksi. Jos Anniina olisi Tinderoinyt ja saanut joltakin mieheltä dickpicin ja tämä kyseinen herra sitten ilmaantuisi tarkoituksella vastaanotolle keksittyjen eturauhasvaivojen takia, jotta Anniina joutuisi vähintään katsomaan ja koskemaan intiimialueella. Sitten yrittäisi pyydellä uudelleen kahville ja kysellä mielipidettä munasta. Ei varmasti olisi vain hauska sattuma.
Kalle Juhani Laitela, koominen homo 😳
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu kun Ismoa ei yhtään tarvita enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Juhani Laitela, koominen homo 😳
Kaikki homot haluaa panna Kallen kanssa 😁
Tatun näyttelijä oli kutsunut Tatun ja Kallen suhdetta säpinäksi ekaksi heillä tapailee toisiaan ilman parisuhdetta tai sitten salasuhde
Papat Ismo ja Lasse meneen.
Laitelan Kallen anuksessa on oltava jotain ainutlaatuista kun kaikki homot...
🤭
Vierailija kirjoitti:
Laitelan Kallen anuksessa on oltava jotain ainutlaatuista kun kaikki homot...
🤭
Repe Suorsalle tuli pirun kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni Ismo on kyllä varsin tärkeä ja ennen kaikkea nostalginen hahmo. Itse luulen että oma katsomiseni loppuisi siihen jos kaikki mukana olevat alkuperäisnäyttelijät poistuisivat sarjasta/vaihdettaisiin uusiin näyttelijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni Ismo on kyllä varsin tärkeä ja ennen kaikkea nostalginen hahmo. Itse luulen että oma katsomiseni loppuisi siihen jos kaikki mukana olevat alkuperäisnäyttelijät poistuisivat sarjasta/vaihdettaisiin uusiin näyttelijöihin.
Mulla ei. Saattaisin aloittaa katselun uudelleen monen vuoden jälkeen jos olis uusia hyviä näyttelijöitä loppuunkulutettujen sijasta. Ei ole mitään kiintymystä johonkin yhteen hahmoon. Siinä ei ole mitään hienoa että Ismo on edelleen mukaan. Järkyttävä nykyisin.
En tiedä, mutta ainakin halusi nimenomaan kameratöitä ja ollut joskus sarjan innokas kun seuraaja. Tuskin vaihtaa pois ellei saa muita hyviä näyttelijän töitä.