Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla Mattila
Ja minähän en harrasta mitään häätarjoilujen sabotointia! Nyt loppuu tuollaiset perättömät syytökset!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Ja minähän en harrasta mitään häätarjoilujen sabotointia! Nyt loppuu tuollaiset perättömät syytökset!
Dahlia Mustavaara
Pah! Siellä ne halvat pakastepallot olivat ruokalan tarjoilukulhossa.
Kalle Laitela
Kaipaan Laria.
Lasse Sievinen
Pian pääsee taas hirvimetsälle.
Dahlia Mustavaara
Ne ahtaat komerot on purettava pois. Miten ala-arvoista oli tarjoilla jotain lähimarketin tuulihattuja siellä ruokakomerossa 😡
Juoruakka
Dahlia Mustavaaran, nykyisen rouva Vaalanteen hääpuku oli oikeasti Dahlian isoäidin vanha yöpaita. Kuinka sopimatonta onkaan uudelleen naimisiin mentyään käyttää kuitenkin yhä rikkaan eksän hienoa sukunimeä.
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Dahlia Mustavaaran, nykyisen rouva Vaalanteen hääpuku oli oikeasti Dahlian isoäidin vanha yöpaita. Kuinka sopimatonta onkaan uudelleen naimisiin mentyään käyttää kuitenkin yhä rikkaan eksän hienoa sukunimeä.
Dahlia Mustavaara
Sinulla ne yöpaidat on, ei minulla. Minä en vaihda Mustavaaran nimeä koskaan. Olenhan osa sitä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Roolipelaaminen itsessään ei ole mielenterveysongelma, vaan se on yleinen ja luova harrastus, joka voi tarjota monia etuja, kuten sosiaalista vuorovaikutusta, ongelmanratkaisutaitojen kehittämistä ja mahdollisuuden paeta arkea. Kuitenkin, kuten minkä tahansa aktiviteetin kohdalla, on tärkeää, että roolipelaaminen pysyy terveenä ja tasapainoisena osana elämää. jos joku pelaaja kokee, että pelaaminen alkaa vaikuttaa negatiivisesti hänen mielenterveyteensä tai päivittäisiin toimintoihinsa, voi olla hyödyllistä keskustella asiasta ammattilaisen kanssa.
Mitä tulee mielenterveyssivustojen linkkien jakamiseen roolipelaajille, se voi olla soveliasta, erityisesti jos sivustot tarjoavat tukea, tietoa ja resursseja, jotka voivat auttaa ihmisiä ymmärtämään ja käsittelemään mielenterveyteen liittyviä kysymyksiä. On hyvä varmistaa, että jaettavat resurssit ovat luotettavia ja että ne voivat aidosti auttaa pelaajia, jos he sitä tarvitsevat. Tärkeintä on kannustaa avointa keskustelua ja tukea, jos tarvetta ilmenee.
Jutta Korhonen
Aaro tarttis vähän mielenterveyspalveluita.
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Televisiossa näytettiin miten Aaro heitti vaatteet pois ja harrasti villiä seksiä Dahlian kanssa! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Laila Kajander
Vähänks nolot häät sil mummol ja psykopaatil
Juoruakka
Puppa on tuonut vasun rahaa Miki Kajanderin sängyn alle. Miki ostaa lapsilleen kalliita tavaroita. Mitä tehdä? Vasu pois?
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Vähänks nolot häät sil mummol ja psykopaatil
Dahlia Mustavaara
Minä en ole mikään mummo! Pidä sinä teinityttö se suusi kiinni!
Marianna Kurki
Jos se psykopaatti pappi yrittää taas kidnapata jonkun, niin mä kidnappaa sen ensin muhahahahahahahah!!!
Dahlia Mustavaara
Minä olen Aaron Vaalanteen palvelija nykyään, ja nyt minä juon oluttuopim
Matias Kajander
Me vähän puuhailtiin Rouva Vaalanteen kanssa aikasemmin ;) olet ihqu Rouva Vaalanne
Dahlia Mustavaara
Minä en ole tilannut mitään lähimarketin pakastealtaan tusinatavaraa hääjuhliini. Sen täytyy olla Salla Mattilan tekosia!