Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
56621/59931 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Sievinen

Kukaan muu kuin Heli ei tykkää siskonmakkarakeitosta!

Annika Sievinen

Kukaan muu ei halua niitä suomalaisia perinnemössöjä syödä!

Vierailija
56622/59931 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniina

Anteeks Eva että ajoin sun yli. Jos sä panisit vähän Jirin kanssa, niin ollaanko sujut?

Tamara

Nyt sä lunttu kuolet! Samanlainen moppi sä olet kuin se Evakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56623/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina

Anteeks Eva että ajoin sun yli. Jos sä panisit vähän Jirin kanssa, niin ollaanko sujut?

Tamara

Anniina

Anteeks mitä? Kuka sä olet?

Vierailija
56624/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Sievinen

Kukaan muu kuin Heli ei tykkää siskonmakkarakeitosta!

Annika Sievinen

Kukaan muu ei halua niitä suomalaisia perinnemössöjä syödä!

Heli Sievinen

Antaa sitten olla! 

Vierailija
56625/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Nyt eletään jännittäviä aikoja. Miten käy minun, Lassen ja Ismon kolmiodraamassa?

Vierailija
56626/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Ihana panna Jirin kanssa pitkästä aikaa.

Vierailija
56627/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Tamminen

Tamara

Jorin katse kääntyy mun tyttöjä kohti!

Vierailija
56628/59931 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Tamminen

Tamara

Vierailija
56629/59931 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina

Tamara

Anniina

Anteeks mitä? Kuka sä olet?

Tamara

Mä olen Tamara sensuela. Hauska naida sitä sun Joria.

Vierailija
56630/59931 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva Tamminen

Tamara

Eva Tamminen

You never can kick my ass so kiss my clitoris!

Vierailija
56631/59931 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan Siru palaa sarjaan?

Ei Sirulla enää mitään virkaa ole, kun Tale on kuolleiden kirjoissa, Janne ja Iida ovat poistuneet Pihlajakadulta neljä vuotta sitten. Ismo on ainoa jäljellä oleva, joka oli kuitenkin Sirun huoltaja.

Harmillista, että Sirun tarina jätettiin niin kesken, mm. alkoholisti-äidin vierailu Pihlajakadulla (siinä olisikin ollut draamaa, kun humalassa oleva äiti oivaltaa, että eihän tuo tätinä esiintyvä Liisa ole oikeasti Liisa-täti), mysteeriksi jäänyt oikea Liisa-täti, Talen ja Sirun välille kehkeytynyt suhde.

Siru oli muutenkin aika persoonallisen näköinen verrattuna nykyisiin nuoriin, jotka kaikki ovat sitä samaa massaa. Odotin itse Sirusta Oonan jatkajaa tai jotain sen tyylistä. Sanni oli ihan ok ja hieman persoonallinen. 

Vierailija
56632/59931 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

En unta saa, en voi nukahtaa, kun on vain kikkeli mielessäin.

Vierailija
56633/59931 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Miks ne ei siellä toisessa ketjussa spekuloi meidän kolmiodraamaa? Luulis kiinnostavan. Se mitä Dahlialle käy kun Aaron muisti palas on samantekevää.

Vierailija
56634/59931 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sirulla enää mitään virkaa ole, kun Tale on kuolleiden kirjoissa, Janne ja Iida ovat poistuneet Pihlajakadulta neljä vuotta sitten. Ismo on ainoa jäljellä oleva, joka oli kuitenkin Sirun huoltaja.

Harmillista, että Sirun tarina jätettiin niin kesken, mm. alkoholisti-äidin vierailu Pihlajakadulla (siinä olisikin ollut draamaa, kun humalassa oleva äiti oivaltaa, että eihän tuo tätinä esiintyvä Liisa ole oikeasti Liisa-täti), mysteeriksi jäänyt oikea Liisa-täti, Talen ja Sirun välille kehkeytynyt suhde.

Siru oli muutenkin aika persoonallisen näköinen verrattuna nykyisiin nuoriin, jotka kaikki ovat sitä samaa massaa. Odotin itse Sirusta Oonan jatkajaa tai jotain sen tyylistä. Sanni oli ihan ok ja hieman persoonallinen. 

Se oikea Liisa-täti oli siellä luostarissa johon Ismo ja Seppo pukeutuivat nunniksi.

Vierailija
56635/59931 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oikea Liis

Oikein muistit. Sirun oikea täti Liisa Toivio oli luostarissa. Liisa Salo valehteli olevansa Elsa Toivion  tytär Liisa saadakseen perintörahat itselleen.

Vierailija
56636/59931 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ura oli kuin tähdenlento: äkkiä tuli ja äkkiä lähti, pariin piirroselokuvaan antoi äänensä ja sen jälkeen katosi julkisuudesta. Samalla lailla kuin salkkarit-Venla, jonka meriitti oli vain tarjoilla kahvia Damissa ja kuolata Jiriä. Molemmathan ovat nykyään äitejä. Pihlajakadulta tuota hedelmällistä tienoota tuleekin. 2010-luvun alku oli vielä hyvää Salkkarit-aikaa, jolloin oli joitain kiinnostavia hahmoja ja juonikuvioita kuin nyt. Alkaa vain toistaa sitä itseään.

Vierailija
56637/59931 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Menin naimisiin Aaron Vaalanteen kanssa ja minusta tulee hänen palvelijansa. Ja nyt minä juon iltaoluttuopin

Vierailija
56638/59931 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Menin naimisiin Aaron Vaalanteen kanssa ja minusta tulee hänen palvelijansa. Ja nyt minä juon iltaoluttuopin

Vierailija
56639/59931 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Dahlia on Aaron orja, ei vit tu.

Vierailija
56640/59931 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokko

Iltatuoppi minullekin kiitos.

Ketju on lukittu.