Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Anniina
Anteeks Eva että ajoin sun yli. Jos sä panisit vähän Jirin kanssa, niin ollaanko sujut?
Tamara
Nyt sä lunttu kuolet! Samanlainen moppi sä olet kuin se Evakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina
Anteeks Eva että ajoin sun yli. Jos sä panisit vähän Jirin kanssa, niin ollaanko sujut?
Tamara
Anniina
Anteeks mitä? Kuka sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Sievinen
Kukaan muu kuin Heli ei tykkää siskonmakkarakeitosta!
Annika Sievinen
Kukaan muu ei halua niitä suomalaisia perinnemössöjä syödä!
Heli Sievinen
Antaa sitten olla!
Jutta Korhonen
Nyt eletään jännittäviä aikoja. Miten käy minun, Lassen ja Ismon kolmiodraamassa?
Eva Tamminen
Ihana panna Jirin kanssa pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Jorin katse kääntyy mun tyttöjä kohti!
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina
Tamara
Anniina
Anteeks mitä? Kuka sä olet?
Tamara
Mä olen Tamara sensuela. Hauska naida sitä sun Joria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Eva Tamminen
You never can kick my ass so kiss my clitoris!
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Siru palaa sarjaan?
Ei Sirulla enää mitään virkaa ole, kun Tale on kuolleiden kirjoissa, Janne ja Iida ovat poistuneet Pihlajakadulta neljä vuotta sitten. Ismo on ainoa jäljellä oleva, joka oli kuitenkin Sirun huoltaja.
Harmillista, että Sirun tarina jätettiin niin kesken, mm. alkoholisti-äidin vierailu Pihlajakadulla (siinä olisikin ollut draamaa, kun humalassa oleva äiti oivaltaa, että eihän tuo tätinä esiintyvä Liisa ole oikeasti Liisa-täti), mysteeriksi jäänyt oikea Liisa-täti, Talen ja Sirun välille kehkeytynyt suhde.
Siru oli muutenkin aika persoonallisen näköinen verrattuna nykyisiin nuoriin, jotka kaikki ovat sitä samaa massaa. Odotin itse Sirusta Oonan jatkajaa tai jotain sen tyylistä. Sanni oli ihan ok ja hieman persoonallinen.
Eva Tamminen
En unta saa, en voi nukahtaa, kun on vain kikkeli mielessäin.
Jutta Korhonen
Miks ne ei siellä toisessa ketjussa spekuloi meidän kolmiodraamaa? Luulis kiinnostavan. Se mitä Dahlialle käy kun Aaron muisti palas on samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sirulla enää mitään virkaa ole, kun Tale on kuolleiden kirjoissa, Janne ja Iida ovat poistuneet Pihlajakadulta neljä vuotta sitten. Ismo on ainoa jäljellä oleva, joka oli kuitenkin Sirun huoltaja.
Harmillista, että Sirun tarina jätettiin niin kesken, mm. alkoholisti-äidin vierailu Pihlajakadulla (siinä olisikin ollut draamaa, kun humalassa oleva äiti oivaltaa, että eihän tuo tätinä esiintyvä Liisa ole oikeasti Liisa-täti), mysteeriksi jäänyt oikea Liisa-täti, Talen ja Sirun välille kehkeytynyt suhde.
Siru oli muutenkin aika persoonallisen näköinen verrattuna nykyisiin nuoriin, jotka kaikki ovat sitä samaa massaa. Odotin itse Sirusta Oonan jatkajaa tai jotain sen tyylistä. Sanni oli ihan ok ja hieman persoonallinen.
Se oikea Liisa-täti oli siellä luostarissa johon Ismo ja Seppo pukeutuivat nunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikea Liis
Oikein muistit. Sirun oikea täti Liisa Toivio oli luostarissa. Liisa Salo valehteli olevansa Elsa Toivion tytär Liisa saadakseen perintörahat itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura oli kuin tähdenlento: äkkiä tuli ja äkkiä lähti, pariin piirroselokuvaan antoi äänensä ja sen jälkeen katosi julkisuudesta. Samalla lailla kuin salkkarit-Venla, jonka meriitti oli vain tarjoilla kahvia Damissa ja kuolata Jiriä. Molemmathan ovat nykyään äitejä. Pihlajakadulta tuota hedelmällistä tienoota tuleekin. 2010-luvun alku oli vielä hyvää Salkkarit-aikaa, jolloin oli joitain kiinnostavia hahmoja ja juonikuvioita kuin nyt. Alkaa vain toistaa sitä itseään.
Dahlia Mustavaara
Menin naimisiin Aaron Vaalanteen kanssa ja minusta tulee hänen palvelijansa. Ja nyt minä juon iltaoluttuopin
Dahlia Mustavaara
Menin naimisiin Aaron Vaalanteen kanssa ja minusta tulee hänen palvelijansa. Ja nyt minä juon iltaoluttuopin
Hah, Dahlia on Aaron orja, ei vit tu.
Vuokko
Iltatuoppi minullekin kiitos.
Annika Sievinen
Kukaan muu ei halua niitä suomalaisia perinnemössöjä syödä!