Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Me vähän puuhailtiin Rouva Vaalanteen kanssa aikasemmin ;) olet ihqu Rouva Vaalanne
Dahlia Mustavaara
Hävyttömiä valheita! Etkö sinä koskaan osaa puhua totta?
Juoruakka
Puppa toi Akille ja Henrikille vasun valkoista jauhetta. Henrik käyttää kaiken. Vasu pois?
Matias Kajander
Myönnä pois vaan Dahlia Vaalanne että me ollaan puuhastelu, Oot ihqu Dahlia Vaalanne! ;)
Matias Kajander
Myönnä pois vaan Dahlia Vaalanne että me ollaan puuhastelu, Oot ihqu Dahlia Vaalanne! ;)
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Aaro Vaalanne
Nyt sä pojankloppi jätät mun vaimoni rauhaan! Tai mä en vastaa seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Aaro Vaalanne
Nyt sä pojankloppi jätät mun vaimoni rauhaan! Tai mä en vastaa seurauksista.
Susu Honkanen
Meillä alkaa ihana elämä Keravalla Ramin kanssa.
Kaikki syrjityt ja kiusatut tänne! Annetaan parempiosaisten ja sairaiden kiusaajien jäädä sinne toiseen ketjuun nauttimaan itsekkyydestään.
Skandaaliuutisii! Siellä toisessa ketjussa haukutaan mielisairaat ja vammaset! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Se yksinäinen spekuloija on vaan huomiohuo ra. Oikein nauttii kun saa sääliä kaikilta. Itse ei kyllä sääliä anna muille uhreille siellä.
Kalle Laitela
Sampo on siirtynyt taas naisiin ja tuo nainen on vielä Marianna. En ymmärrä ja yritin varoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Laitela
Sampo on siirtynyt taas naisiin ja tuo nainen on vielä Marianna. En ymmärrä ja yritin varoittaa.
Hanne Laitela
Keskittyisit nyt vaan omaan elämääsi Petrin kanssa!
Dahlia Vaalanne
Minä olen Aaron palvelija nykyään, ja on aika juoda Aaron kanssa iltaoluet! Kippis
Dahlia Mustavaara
Minä en palvele ketään, minua palvellaan. Pidä sinä muovikukka se suusi kiinni ja lopeta tämä minun mustamaalaaminen!