Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Miki Kajander
Täällä vankilassa sellikaverini on Sergei Kuula.
Kikkis Lilja
Meinasin taas jäädä kiinni rappukäytävssä. Rankkaa tää piilottelu, mutta en halua että muut saa tietää että asun täällä.
Ei kyllä.Konsta Hietasen olisi kannattanut lähteä sarjasta, koska musiikki ei tule häntä kauaa elättämään.
Dahlia Mustavaara
Päivän jumpat Aaron kanssa ja päivän oluet nyt, kippis
Vierailija kirjoitti:
Nadja Tamminen on Sienna Nord. Olisikohan Maria ja Reino Nordin tytär?
Jep, Sienna Nord on Maria ja Reino Nordinin tytär 🤣🤣🤣 voi jumalauta näitä idareita...
Dahlia Mustavaara
Nyt on aika juoda päivän iltaoluet Aaron kanssa, Nadja leikitään kissa ja Hiiri leikkiä, minä voin olla se hiiri! Ja aika tehdä myös iltajumppatuokio
Salla Taalasmaa
Kylläpäs se Dahlia tuolla sviitissä meluaa. Kariliini, lähdettäskö kotiin puksuttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Päivän jumpat Aaron kanssa ja päivän oluet nyt, kippis
Dahlia Mustavaara
Ei ikinä sellaista pubijuomaa! Pieni liikunta ei tosin ole koskaan pahitteeksi. Olinhan minä nuorena telinevoimistelija.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt on aika juoda päivän iltaoluet Aaron kanssa, Nadja leikitään kissa ja Hiiri leikkiä, minä voin olla se hiiri! Ja aika tehdä myös iltajumppatuokio
Dahlia Mustavaara
Minä juon nyt iltakonjakit, enkä aloita mitään lapsellisia leikkejä!
Vierailija kirjoitti:
Salla Taalasmaa
Kylläpäs se Dahlia tuolla sviitissä meluaa. Kariliini, lähdettäskö kotiin puksuttelemaan?
Dahlia Mustavaara
Minä kuulin tuon! Minä en asu täällä vanerikomerossa enää hetkeäkään. Tule Pupu, mennään.
Vierailija kirjoitti:
Joko on tämän ketjun liekki sammunut?
Jaana Nieminen
Enköhän minä saa sen taas syttymään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Taalasmaa
Dahlia Mustavaara
Minä kuulin tuon! Minä en asu täällä vanerikomerossa enää hetkeäkään. Tule Pupu, mennään.
Salla Taalasmaa
Hienoa, sä oletkin ominut sen sviitin jo liian pitkään. Heipsuli hei ja takaisin ei tarvi ihan heti tulla!
Miksei Ismo menny hotelliin kun kyllähän sillä rahaa pitäis olla ku Dahlia osti sen kaupan siltä. Ärsyttävä hahmo ja typerät omaiset ku säälii tota
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Olen maailman paras poliisi.
Salla Taalasmaa
Ja höpsistä, korruptoitunut sinä olet!
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Olen maailman paras poliisi.
Salla Taalasmaa
Ja höpsistä, korruptoitunut sinä olet!
Dahlia Mustavaara
Ei tätä tämmöstä rikasta snobielämää enää jaksa, minä olen Aaron palvelija nykyään, ja nyt minä juon iltaoluet Aaron kanssa. Piste. Menee sinä mukamas toinen Dahlia vaikka sinne Aaron kaupalle
Dahlia Mustavaara
Miten läpinäkyvää teeskentelyä. Sinä vale-Dahlia käytät vielä väärää sukunimeä, enkä koskisi mihinkään oluisiin koskaan!