Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sihteeri
Ei ole kokouksia hetkeen järjestetty. Missähän ne hallituksen ihmiset mahtaa olla kun minä ja Noel ollaan täällä vain pyöritty päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oli hyvä nyrkkeilymatsi tänään, löin kunnolla turpaan :), ja nyt minä juon vielä oluttuopin :)
Dahlia Mustavaara
Nautin vain sherryä, eli sinä olet joku aivan muu kuin Dahlia Mustavaara, joka olen siis minä!
Dahlia Mustavaara
Minä en nyrkkeilyotteluissa edes käy enkä muutenkaan väkivaltaa käytä, eilenkin nautin Gunnarin ja Ismon kanssa oikein mukavan illan.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Ei ole kokouksia hetkeen järjestetty. Missähän ne hallituksen ihmiset mahtaa olla kun minä ja Noel ollaan täällä vain pyöritty päivästä toiseen?
Laila Kajander
Ketään kun ei kiinnosta joku vit un yhtiö
Jaana Nieminen
Dahlia huijaa että täällä on monta hänen nimellään kirjoittelevaa. Ei vaan halua kertoa, että missä ne rahat on!
Salla Mattila
Mitä täällä laiskotellaan? Töihin siitä, tsop tsop tsop! Meillä on Amandassa erittäin korkeat standardit. Siksi minullakin on nahkahame päällä.
Mira Angervuo
Mä oon uus bitch, niinku uus bitch 💋
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä!!!
Jutta Korhonen
Nyt Kikkis se turpa kiinni ja vastaanottoon. Äläkä ole siellä naama ihan norsun vi tulla.
Vierailija kirjoitti:
roosa tulee salkkariin harrastamaan vammaisseksiä niiku siinä tansakalaisessa idiootiti.elokuvassa
Ulla Taalasmaa
No hyh hyh! Kirjoitustyylistä päätellen sinä taidat olla toollaa osapuolena?
Vierailija kirjoitti:
roosa tulee salkkariin harrastamaan vammaisseksiä niiku siinä tansakalaisessa idiootiti.elokuvassa
Ulla Taalasmaa
No hyh hyh! Kirjoitustyylistä päätellen sinä taidat olla toisena osapuolena?
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Dahlia huijaa että täällä on monta hänen nimellään kirjoittelevaa. Ei vaan halua kertoa, että missä ne rahat on!
Dahlia Mustavaara
voisit Jaana kysyä Sallalta siivojantöitä majatalossa kerta olet noin rahapulassa ja yrität käyttää lastasi hyväksi ja huijata rahaa ei kuule tule huijaaminen onnistumaan. ,täytyy vain Sallaa muistuttaa että olet alkoholisti ja kova juomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Laila Kajander
Ketään kun ei kiinnosta joku vit un yhtiö
Saga Kuula-Korkiakoski
Pörssiyhtiö on paljon kovempaa valuuttaa osakemarkkinoilla kuin sinun uhoamisesi.
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa ja vielä pariinkiin otteeseen, Dahlia Mustavaara on ihqu!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Mitä täällä laiskotellaan? Töihin siitä, tsop tsop tsop! Meillä on Amandassa erittäin korkeat standardit. Siksi minullakin on nahkahame päällä.
Tarkastaja
Amanda on kylläkin käyttökiellossa suljettuna ainakin vappuun asti. Amanda voidaan avata vasta sitten kun Amandan tuholaisongelmat, syyhy ja noro on hoidettu, paikka siivottu, desinfioitu ja muut vaadittavat toimenpiteet tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Tarkastaja
Amanda on kylläkin käyttökiellossa suljettuna ainakin vappuun asti. Amanda voidaan avata vasta sitten kun Amandan tuholaisongelmat, syyhy ja noro on hoidettu, paikka siivottu, desinfioitu ja muut vaadittavat toimenpiteet tehty.
Dahlia Mustavaara Minä sattuisin tietämään majataloon töihin hyvän siivoojan, on jatkuvasti rahaa kinuamassa
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa ja vielä pariinkiin otteeseen, Dahlia Mustavaara on ihqu!
Dahlia Mustavaara kuules nyt teinipoika olet vain nähnyt unta, minä en tuollaiseen räkänokkaan koskisi edes tikulla, luultavasti olet ollut Noelin kanssa joka on vain pukeutunut minuksi.
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Laila Kajander
Mitä sä sitä vanhaa lehmää nussit
Jaana Nieminen
Minulla on hyvä työ taksinkuljettajana. Ajattelen vain tyttäreni parasta. Missä hänen rahansa ovat?
Tyrnävän kampaaja
Minä kamppaan yhden halvaantuneen puolen taas toimintakuntoon.