Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
56181/59931 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrnävän kampaaja

Minä kamppaan yhden halvaantuneen puolen taas toimintakuntoon.

Vierailija
56182/59931 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri

Ei ole kokouksia hetkeen järjestetty. Missähän ne hallituksen ihmiset mahtaa olla kun minä ja Noel ollaan täällä vain pyöritty päivästä toiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56183/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Oli hyvä nyrkkeilymatsi tänään, löin kunnolla turpaan :), ja nyt minä juon vielä oluttuopin :)

Dahlia Mustavaara

Nautin vain sherryä, eli sinä olet joku aivan muu kuin Dahlia Mustavaara, joka olen siis minä!

Dahlia Mustavaara   

Minä  en nyrkkeilyotteluissa edes käy enkä muutenkaan väkivaltaa käytä, eilenkin nautin  Gunnarin ja Ismon kanssa oikein mukavan  illan.

Vierailija
56184/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Ei ole kokouksia hetkeen järjestetty. Missähän ne hallituksen ihmiset mahtaa olla kun minä ja Noel ollaan täällä vain pyöritty päivästä toiseen?

Laila Kajander

Ketään kun ei kiinnosta joku vit un yhtiö

Vierailija
56185/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Nieminen

Dahlia huijaa että täällä on monta hänen nimellään kirjoittelevaa. Ei vaan halua kertoa, että missä ne rahat on!

Vierailija
56186/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Mitä täällä laiskotellaan? Töihin siitä, tsop tsop tsop! Meillä on Amandassa erittäin korkeat standardit. Siksi minullakin on nahkahame päällä.

Vierailija
56187/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira Angervuo

Mä oon uus bitch, niinku uus bitch 💋 

Vierailija
56188/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on tyhmä!!!

Vierailija
56189/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle on tyhmä!!!

Jutta Korhonen

Nyt Kikkis se turpa kiinni ja vastaanottoon. Äläkä ole siellä naama ihan norsun vi tulla.

Vierailija
56190/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roosa tulee salkkariin harrastamaan vammaisseksiä niiku siinä tansakalaisessa idiootiti.elokuvassa

Ulla Taalasmaa

No hyh hyh! Kirjoitustyylistä päätellen sinä taidat olla toollaa osapuolena?

Vierailija
56191/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roosa tulee salkkariin harrastamaan vammaisseksiä niiku siinä tansakalaisessa idiootiti.elokuvassa

Ulla Taalasmaa

No hyh hyh! Kirjoitustyylistä päätellen sinä taidat olla toisena osapuolena?

Vierailija
56192/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Dahlia huijaa että täällä on monta hänen nimellään kirjoittelevaa. Ei vaan halua kertoa, että missä ne rahat on!

Dahlia Mustavaara 

voisit Jaana kysyä  Sallalta siivojantöitä majatalossa  kerta olet noin rahapulassa ja yrität käyttää lastasi hyväksi ja huijata rahaa ei kuule tule huijaaminen onnistumaan. ,täytyy vain Sallaa muistuttaa että olet alkoholisti ja kova juomaan 

Vierailija
56193/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Laila Kajander

Ketään kun ei kiinnosta joku vit un yhtiö

Saga Kuula-Korkiakoski

Pörssiyhtiö on paljon kovempaa valuuttaa osakemarkkinoilla kuin sinun uhoamisesi.

Vierailija
56194/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias Kajander

Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa ja vielä pariinkiin otteeseen, Dahlia Mustavaara on ihqu!

Vierailija
56195/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Tyhmä Kalle😡

Vierailija
56196/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Mitä täällä laiskotellaan? Töihin siitä, tsop tsop tsop! Meillä on Amandassa erittäin korkeat standardit. Siksi minullakin on nahkahame päällä.

Tarkastaja

Amanda on kylläkin käyttökiellossa suljettuna ainakin vappuun asti. Amanda voidaan avata vasta sitten kun Amandan tuholaisongelmat, syyhy ja noro on hoidettu, paikka siivottu, desinfioitu ja muut vaadittavat toimenpiteet tehty. 

Vierailija
56197/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Tarkastaja

Amanda on kylläkin käyttökiellossa suljettuna ainakin vappuun asti. Amanda voidaan avata vasta sitten kun Amandan tuholaisongelmat, syyhy ja noro on hoidettu, paikka siivottu, desinfioitu ja muut vaadittavat toimenpiteet tehty. 

Dahlia Mustavaara  Minä sattuisin  tietämään majataloon töihin hyvän siivoojan, on jatkuvasti rahaa kinuamassa

Vierailija
56198/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa ja vielä pariinkiin otteeseen, Dahlia Mustavaara on ihqu!

Dahlia Mustavaara   kuules nyt  teinipoika olet vain nähnyt unta, minä en tuollaiseen räkänokkaan koskisi edes tikulla, luultavasti  olet ollut Noelin kanssa joka on vain pukeutunut minuksi.

Vierailija
56199/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Laila Kajander

Mitä sä sitä vanhaa lehmää nussit

Vierailija
56200/59931 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Nieminen

Minulla on hyvä työ taksinkuljettajana. Ajattelen vain tyttäreni parasta. Missä hänen rahansa ovat?

Ketju on lukittu.