Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kiitos Kari viime yöstä olit ihana, ja nyt minä juon ilta oluen, slurps!
Dahlia Mustavaara
Jaksat jankuttaa siitä kuivahtaneesta oluestasi! Minä juon vain sherryä.
Dahlia Mustavaara
Nyt kyllä riitti! Minä juon vain kuohuviiniä ja valkoviiniä en yhtään mitään muuta enkä edes ole Karin ja Lindan kanssa ollut viime yönä . Söin Eilen etanoita valkoviinissä ja nyt makkaraa jonka Jutta paistaa
Matias Kajander
Ja nyt riitti, myönnä pois vaan Dahlia että olemme puuhastelleet, älä turhaan häpeä sitä! Se on normaalia! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Nyt kyllä riitti! Minä juon vain kuohuviiniä ja valkoviiniä en yhtään mitään muuta enkä edes ole Karin ja Lindan kanssa ollut viime yönä . Söin Eilen etanoita valkoviinissä ja nyt makkaraa jonka Jutta paistaa
Dahlia Mustavaara
Tämä erottaa aidon eli minut sinusta eli feikistä! Minä en koskisi Jutta Korhosen paistamiin makkaroihin 😡
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Ja nyt riitti, myönnä pois vaan Dahlia että olemme puuhastelleet, älä turhaan häpeä sitä! Se on normaalia! :)
Dahlia Mustavaara
Minä en myönnä sellaista mitä en ole tehnyt. Usko nyt sinä keskenkasvuinen kakara ja häivy tiehesi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Tämä erottaa aidon eli minut sinusta eli feikistä! Minä en koskisi Jutta Korhosen paistamiin makkaroihin 😡
Dahlia Mustavaara
Kuulostaa siltä että sinä olet huijari ja vale-Dahlia koska aito Dahlia siis Minä en ikinä juo mitään olutta 🤮 ja Jutta tekee oikein hyvää ruokaa
Pipsa Tiilikainen
Salla, Jutta, Ismo ja Lasse tarvitsevat minun kunto-ohjelmani! Saadaan terveellisiä elämäntapoja noudattava nelikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Tämä erottaa aidon eli minut sinusta eli feikistä! Minä en koskisi Jutta Korhosen
Dahlia Mustavaara
Vain huijari-Dahlia nauttii Jutta Korhosen pöperöistä. Ne ovat minun makuuni aivan liian mauttomia sörsseleitä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Dahlia Mustavaara
Kuules nyt räkänokka
Me emme ole puuhastelleet koskaan mitään eikä tulla koskaan myöskään puuhastelemaan Olet nyt kyllä erehtynyt pahasti henkilöstä kenen kanssa olet aikaasi viettänyt
Saga Kuula-Korkiakoski
Merja Pennanen työntää Noelin alas katolta ja Pupu vie ruumiin hävitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Tämä erottaa aidon eli minut si
Dahlia Mustavaara Aidon Dahlian eli minut tunnistaa siitä ettei aito Dahlia juo ollenkaa olutta,se on huijareiden juomaa ja huijarit juovat vain olutta
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Merja Pennanen työntää Noelin alas katolta ja Pupu vie ruumiin hävitettäväksi.
Dahlia Mustavaara
minun Pupu ei kyllä tuollaiseen ryhdy, Pupu on ainoastaan minun käytössä enkä lainaile muille
Jutta Korhonen
Minä teen aivan oivallisia grillimakkaroita! Lassen kanssa nuotiolla niitä paistetaan.
Ulla Taalasmaa
Dahliahan on melkoinen nykyään. Juo mitä sattuu ja hyppii sängystä toiseeen! Ai jai jai!
Salla Mattila
Olisittepa nähneet kun se keitto kaatui sen käärmeen syliin! Sai nauraa oikein vatsa kippurassa. Ehkä se opetti Lindalle jotain.
Mira Angervuo
Mä on uus bitch, niinku uus bitch 💋
Vierailija kirjoitti:
Mira Angervuo
Mä on uus bitch, niinku uus bitch 💋
Hiljaa!!! Paskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Minä teen aivan oivallisia grillimakkaroita! Lassen kanssa nuotiolla niitä paistetaan.
Dahlia Mustavaara
Lassen hirvimakkarat olivat kyllä todella onnistuneita,hyviä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Lassen hirvimakkarat olivat kyllä todella onnistuneita,hyviä olivat.
Dahlia Mustavaara
Et sinä muuta osaa ajatella kuin makkaroita! Sellaisia te rahvaat olette.
Susu Honkanen
Mitäs tämä mummeli täällä höpisee itsekseen. Tulehan niin vien sinut huoneeseesi. Voidaan katsella niitä hoitopaikkoja sinulle. Tyttäresi tulevat myös pian katsomaan sinua. Monica ja Camilla, muistatkos?
Linda Eerikäinen
Kyllä mä sen tiedän <3 Mutta mä en voi sille mitään että se Salla ärsyttää mua